|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Alle samples van de nieuwe plaat: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oftewel Frümola of Odol.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat is dat toch altijd voor gedram.... Als het net als Filosofem/Det Som Engang Var/Hvis Lyset Tar Oss/Burzum/Aske had geklonken dan was hij stil blijven staan en was het niet goed, als hij experimenteerd is het niet goed... quote: Tegenstrijdig, bleckies vinden toch alleen de demo goed van hun bandjes? Dit zijn dus true, cvlt ende grimm opnames juist... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik begrijp totaal niet dat men al conclusies kan trekken dat het geen Filosofem, Det som engang var etc etc is. De fragmenten die te horen zijn zijn zo kort dat men geen enkel idee krijgt van hoe een heel nummer in elkaar zit, laat staan het hele album. Beetje erg kortzichtig om daarom dus al een album te gaan bekritiseren en te vergelijken met eerdere albums. Ik denk dat dat misschien ook het jammere is van internet....te pas en te onpas worden al korte samples en geluidsfragmentjes online gepleurd en iedereen heeft al een mening gevormd zonder ook maar één enkel nummer in z'n geheel gehoord te hebben. Wat betreft Burzum, ik de samples gehoord en kan er nog niks mee, ik wacht dus fijn af tot 8 maart zodat ik het album in z'n geheel kan luisteren. En na enkele luisterbeurten weet ik pas of het een goed of slecht album is. Maar naar aanleiding van zulke korte fragmentjes is dat totaal onmogelijk!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De fragmentjes zijn me ietwat te kort, maar klinken best ok. |
|
iedereen moet lekker zelf weten waar hij zn mening op baseert. samples klonken kut. Nieuwe plaat gaat ook kut worden. Net zoals die belachelijke comeback van dissection. hahahaha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Reinkaos was nog een redelijk album hoor. En ik moet zeggen dat de eerste samples wat doen denken aan Dissection/Immortal. Maaar die conclusie trek ik dan weer... |
|
quote: Je bent ook niet verplicht om het te kopen. Dat scheelt. |
|
quote: nee gelukkig niet zeg., ik ben zo langzamerhand een beetje mn geduld kwijt wat betreft al die bands die een comeback doen. vandaar dat ik wat sikkeneurig reageer soms. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: En dan Varg die zelfmoord pleegt? Questo misero modo tegnon l'anime triste di coloro che visser sanza 'nfamia e sanza lodo. |
|
quote: ja en dan?? feestje op de grote markt?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Voor sommige mensen wel. Questo misero modo tegnon l'anime triste di coloro che visser sanza 'nfamia e sanza lodo. |
|
serious business IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik vind dit niet echt een comeback. Burzum heeft nooit aangegeven te stoppen met de band, het was alleen allemaal iets moeilijker om albums op te nemen en uit te brengen gezien zijn situatie. Alles stond dus op een iets lager pitje maar echt gestopt is hij nooit....dus sprake van een comeback is hier niet aan de orde lijkt mij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hij is gelekt. |
|
Het zal eens niet! Questo misero modo tegnon l'anime triste di coloro che visser sanza 'nfamia e sanza lodo. |
|
quote: volgens mij hoef je niet perse gestopt te zijn om een comeback te maken. misschien is een comeback een verkeerd woord. Hij is in ieder geval weer bezig na een lange tijd edit hij is terug. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 06-02-2010 13:36] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: potverdorie IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik vind 'em niet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Wat ben je obstinaat de laatste tijd. Volgens mij ben je een stevige knuffel nodig I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nee ik ben gestopt met roken. nieuwe buzrum gaat kut worden zowiezo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gestopt? Respect! Even kijken hoe ver ik je op de kast kan krijgen de komende dagen En het is "sowieso". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*slaat met hoofd tegen de muur* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |