|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alle black is kut. Zo, einde discussie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Black Sabbath is kutmuziek signature |
|
ho ho ho... niet te ver gaan he. |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGH! Here kitty kitty kitty! |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor de een heilig, voor de ander niets..... Net als BURZUM! Here kitty kitty kitty! |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
ik bedoel maar is niet waar hoor, ik kan er wel naar luisteren, maar veel moet ik er niet van hebben. Na Iron Man van Ozzy vond ik er niet veel meer aan, War Pigs... nee dankje. Paranoid, ja, das fijn, maar toen hij "normaal" begon te doen was het voor mij gedaan. kutmuziek vind ik het niet, maar voor mij hoeft het niet en ik kan er best inkomen dat sommigen het kutmuziek vinden al moet je dan nog een ergere categorie uitvinden voor dingen als Hammerfall en zo en Striborg en The Venga Boys signature |
|
Zijn de fakkels en hooivorken weer opgeborgen? Mooi. Conclusies na 1 dag 1 mening verkondigen in 1 draad op een metalforum. Deze verwachtte ik al: -Matige metal vernietigt het kritisch denkvermogen -Sommige metalliefhebbers voelen zich zwaar gesodomiseerd als iemand de band of het album dat hen 'uit hun sokken blaast' belachelijk maakt -circa 95% van de metalliefhebbers is waarschijnlijk nog nooit in contact gekomen met klassieke muziek (die niet door A. Rieu is voorgekauwd) Dit is nieuw voor me: -Metal is enkel entertainment -Kwaliteit van metal is 100% subjectief aan de luisteraar -Er is geen verschil tussen originele genieën en goedkope ripoffs -Het is op ZM nog makkelijker trollen dan op Islam-fora Dankuwel. |
|
Nou, boeiend die mening van jou. Je moeder. |
|
:') Volgens mij ben je diep van binnen best lief. |
|
Een stelling poseren zegt meestal net iets meer over diegene die ze stelt dan over de stelling an sich Daarom zijn de meeste psychotherapeuten ook mensen met seksueel deviant gedrag... signature |
|
Wat een gejank hier! Doe dat in een andere topic! De fuck...... Here kitty kitty kitty! |
|
I <3 teh topic. Je moeder. |
|
quote: Nee hoor. quote: Ik kan met grote zekerheid zeggen dat ik Belus geen donder aan vind. Sterker nog, ik waag me er niet aan. quote:Ik prefereer de klassiek serie van Deutsche Grammophon, op lp uiteraard. En jij? quote: Graag gedaan. Wat doe ik hier eigenlijk? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nouja er worden in irak nog wat gevangenen mee gefolterd maar voor de rest klopt dit volgens mij wel hoor. quote: Klopt, alleen zijn er best veel overeenkomsten onder de luisteraars. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zelfs noise is entertainment signature |
|
Subjectief aan? Wat is dat voor steenkolennederlands? Ik word al moe als ik al die gekunstelde zinsconstructies lees. Laat staan dat ik me dan nog in de (vooringenomen) mening van schrijver dezes wil verdiepen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote: Haha ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
3 maal daags innemen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Leuke avatar, dat dan weer wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij ook. Rembo en Rembo? |
|
quote: Waarom maak je je zo druk hier over. Het is muziek. Amusement. Voor de leuk. Dat is alles. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |