|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Waarom zou je in hemelsnaam terug moeten gaan naar je ouders? Ik zou dat ook noooooit doen, ook al is er echt niks mis met mijn ouders en zou het wel kunnen. Maar nogmaals, zucht, het gaat toch helemaal niet erom dat krakers geen anders huis kunnen krijgen, het gaat erom dat ze laten zien dat er veel leegstaande panden zijn terwijl er woningnood is. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Het gaat erom dat er weer wat mensen een dak boven hun hoofd hebben. Bijna geen enkele kraker denkt daarbij aan het signaal dat ze op deze manier afgeven dat is alleen maar een bijkomstigheid. |
|
quote:Dat denk ik toch niet... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ander standpunt. |
|
quote:yep "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik ben te lui om erover te discuseren. Jij? |
|
quote: het is toch echt protest hoor |
|
quote: geld is geen primaire levensbehoefte |
|
quote:Ja, dacht ik ook... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:yep, me too. Vandaar mij luie reactie "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Hoeveel hardcore krakers ken jij? en uit welke regio komen ze? In de regio's waar ik ze ken gaat het om het dak boven hun hoofd. Alleen bij de krakers die echt actief iets om politiek geven gaat het om protest. En voor zover ik weet zijn dat er niet erg veel. Die mensen kraken ook meestal niet voor langdurige bewoning, maar alleen om een signaal af te geven. Dat is een heel ander soort kraken. |
|
quote:Ik denk dat het vaak beide is. Als je aan een kraker vraagt waarom hij kraakt zal het politieke aspect meestal toch ook wel naar voren komen, denk ik. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Bij de krakers die ik ken meestal niet. Maar ach dat kan komen omdat ik een compleet ander soort krakers gewend ben. |
|
quote:Dat zou kunnen... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: heb ik toch al gezegd in dit topic regio arnhem/nijmegen en ze kraken niet kortstondig |
|
In elk geval heb ik genoeg van dit onderwerp voor vanavond. biertje? |
|
quote: Ik ben te lui om topics van het begin af aan door te lezen. |
|
kopje thee graag, met een koekje als het even kan |
|
quote:Nee dank je, hou er niet van... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Kopje thee is niet zo'n slecht idee Ga denk ik even een potje zetten! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Wat voor thee? Is earl grey goed? En voldoet een volkoren biscuitje? |
|
quote: Ik hou weer niet van thee. |
|
quote: prima! |
|
*zet thee* *pakt kopje* *schenkt thee in kopje* *pakt biscuitje* *brengt thee en biscuitje naar ghoulliette* *zegt: Alstje.* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |