|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nee joh? terwijl je nog in een kraakpand woont.. ok.. een jonge die ik ken heeft ook in zijn kraakpandtijd als postbode gewerkt maar meneer hield serieus geld over na en tijdens zijn studie en verdient nu bakken met geld als mondhygienist, ga me niet vertellen dat die jonge het niet slim gespeeld heeft [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 22:54] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: ik blame msn en forums "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Nee, want dankzij zo'n krakersverleden zal hij ook niet verder komen. Bovendien is het een egoistische eikel dat hij, terwijl hij geld had, toch overging tot stelen van ruimte. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Wees er maar trots op ja, je onttrekken aan je wettelijke verplichtingen. |
|
als jij lekker wil ploeteren doe je dat toch? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Dat zal ik zeker doen, maar dan moet niet een of andere zogenaamd beschaafd iemand mijn eigendom stelen, omdat ik zogenaamd niet verantwoord met MIJN eigendom zou omgaan. Trouwens, voor de liefhebbers, een deel van ons tuinhuis wordt al jaaááááren niet meer gebruikt. Pas alleen wel op dat je mij niet tegenkomt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Wat ben jij een gruwelijke luie flikker, graag een beetje op je krent zitten en teren op geld van een ander ... Zou mooi zijn als er in elk kraakpand een busje Zyklon B losgaat ... |
|
quote: Ban hem! een nazi! |
|
quote:Nee mijn onkruid staat ZO hoog (laat hoogte zien door middel van rechter arm ...) |
|
quote:Beetje droog hoor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bedenk wel he, voordat je ooit eens in een kraakpand beland, dat de kans dat je daar toegang hebt tot MySpace niet zo groot is. |
|
quote: Hippie. Mensen kopen een stuk grond. Als daar een stuk afval met een dak op staat.... lekker boeiend. Betekent m.i. nog niet dat anderen daar gratis gebruik van mogen maken van die betaalde ruimte. |
|
Vera, Baroeg, Atak, Goudvishal en talloze cultureel centra in Nederland zijn onstaan van uit het kraken. Vinden jullie dat niet erg vervelend om te horen |
|
De meeste jongerencentra stinken dan ook naar rottende dreadlocks. |
|
quote: True! |
|
quote: ik haat cultuur |
|
quote: ROFL! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ok, nog één keer.................... Het land, de grond, de ruimte, daar moeten we met zijn allen wonen en leven. Ik vind dat we daar netjes en sociaal mee om moeten gaan. Een huis kopen en daar wonen prima. Maar een stuk grond bezet houden met een leeg pand vind ik asociaal. *en daar komen ze weer: Ja maar, het is diefstal, krakers stinken, gaan ze maar aan het werk kunnen ze een huis kopen, en meer van die kortzichtige blablablablabla* ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: En ik maar denken dat we een elitaire groep liberalen waren.... Stemt lijst 1 ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik denk dat zulk gedachtengoed het toch verdomde goed doet bij de Halsema's en tomaten gooiers van Nederland hoor. Die mensen zouden eigenlijk gewoon dwang TBS moeten krijgen ipv een zetel in de kamer... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En dan nog te bedenken dat tot 30.000 bruto als de lage inkomensgroep gezien wordt... Kortom, argumenten dat minima niet kunnen kopen zijn onzin Je kan rond die 25.000 ook nog koopsubsidie aanvragen. (Hoe onzinnig ik die regeling ook mag vinden) Locatie is een keuze. Ik zie gelukkig weinig heil in het bewonen van een lap grond die hip is. Ik zie verder ook niet iets in Haarlem wat het zo verdomde aantrekkelijk zou moeten maken.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Tsjakkaaaaa! Daarom hebben we in dit land omgangsnormen en omgangssystemen ontwikkeld. Als jullie krakers liever een anarchistische manier van omgang met ruimte willen, dan verwijs ik jullie graag naar andere landen, waar het nog wel zo werkt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ahahahaha vooral dat jullie Suck my piss |
|
GroenLinks ziet woonruimte in kantoren Uitgegeven op woensdag 01 maart 2006 om 19:45:13, bijgewerkt om 20:21:04 (Novum) - Leegstaande kantoorpanden moeten worden verbouwd tot koopwoningen voor starters, kamers voor studenten en sociale woningbouw. Dat plan lanceerde GroenLinks woensdag in Groningen. De partij schat dat twee miljoen vierkante meter kantoorruimte kan worden verbouwd. Op die manier kunnen volgens GroenLinks veertigduizend nieuwe woningen worden gerealiseerd. Nederland beschikt volgens de oppositiepartij over een 'spookstad vol overtollige kantoren'. Zes miljoen vierkante meter kantoorruimte zou momenteel leegstaan. Experts schatten volgens GroenLinks dat een derde van die leegstaande gebouwen nooit wordt verkocht. "Nu er in Nederland dringend behoefte is aan 170 duizend extra woningen is het cruciaal om dit soort kansen met beide handen aan te grijpen", stelt GroenLinks. Minister van Volkshuisvesting Sybilla Deker (VVD) wil ook dat meer leegstaande kantoorpanden worden omgebouwd tot woonruimte, zei ze in juni vorig jaar. Volgens de bewindsvrouw zijn daarvoor voldoende maatregelen, maar ontbreekt het bij gemeenten en ontwikkelaars vaak aan kennis. De minister pleitte ervoor leegstaande gebouwen van de Rijksgebouwendienst vrij te geven voor woningen. In november schreef ze in een brief aan de Tweede Kamer dat onder meer een belastingkantoor in Haarlem, de rechtbank in Roermond en het voormalig Rijkskantoor in Middelburg kunnen worden omgebouwd. Ook wil zij eind maart met een handleiding komen voor gemeenten, bedrijven en marktpartijen, die ingaat op 'aandachtspunten binnen de bouw- en fiscale regelgeving'. De gemeenten, die het bestemmingsplan voor gebouwen vaststellen, staan 'open' voor het plan van GroenLinks. "We vinden het idee het bestuderen waard", zegt woordvoerder Erica Vis van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. "We moeten wel goed kijken hoe we dit systeem kunnen uitwerken. Het zou een oplossing zijn voor de krappe woningmarkt op het moment. Maar dan moeten we eerst met alle betrokkenen praten." De GroenLinks-fractie in Rotterdam wil driehonderdduizend vierkante meter leegstaande kantoorruimte verbouwen tot zesduizend starterswoningen. Gemeenteraadslid Arno Bonte meent dat 'de scheefgroei tussen kantoorbouw en woningbouw om een actieve rol van de politiek vraagt'. Nou er staat flink wat ruimte leeg.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |