quote:
Op 3 maart 2006 14:07 schreef Murdering Monk het volgende:
Leg nou eens specifiek uit waarom je zo loopt te zuchten?
Je stelt een vraag of geeft een meing en daar wordt op gereageerd, logisch, dit is een forum....
Maar leg je er nu ook eens bij neer dat niet iedereen jou visie heeft, of er zelfs wel lijnrecht tegenover staat.
Ik leg je net uit wat er met die omgekeerde wereld bedoeld wordt, en je mag het nazoeken hoor, maar over die wetten en inbraak enzo kun je zo terughalen uit het wetboek van strafrecht als je me niet gelooft.
Ik deel je visie ook niet, ben ik heel eerlijk in, maar dat is voor mij geen probleem, kunnen zelfs hele intyeressante discussies uit ontstaan, maar dan moet je ook openstaan voor wat iemand anders hier zegt.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, als je maar hoort wat ze zeggen, en ja dat is iets anders als alleen maar ff snel een post doorlezen.
Overigens, dit is geen persoonlijke aanvalm als het zo overkomt, zeker niet zo bedoeld
edit:
ohn ja, nog ff over het eat the rich en fuck the system enzo:
Ik ben zelf redelijk welgesteld vind ik zelf, en dat heb ik allemaal aan mezelf te danken door hard werken en risico's met investeringen doen, wat is daar mis mee, kunnen zij ook hoor, ik ben ook begonnen als lowlife met een MAVO en gaan werken, maar heb nu wel een eigen zaak, een bedrijfspand in gebruik, en een nog niet in gebruik en een woonruimte, dus iedereen kan het.
Enne fuck the system? HJoe hard wil je je eigen ruiten ingooien want dit"system"zorgt er (helaas) wel voor dat kraken gedoogd wordt...
ik loop te zuchten om het feit dat ik nu al een paar situaties heb uitlegt waar kraken voor meerdere partijen Positief is uitgevallen en waarbij de huis/pand eigenaar zo'n gebouw lekker laat verpauperen.
in de meeste van dit soort gevallen is het ook de gemeente die ook al tijden niet meer naar zo'n gebouw kijkt btw.. en is het niet iemand die er idd veel geld voor heeft neergeteld en een in waarde gedaalt huis/pand terugkrijgt. verstandige krakers checken dit ook vantevoren.
en goed.. tuurlijk, je moet "stiekem inbreken", en het is eigenlijk hen bezit natuurlijk maar een heel stuk buurt verbeterde er in dit geval op (een beter leef nederland iemand??) en enkele jongens/meisjes kunnen door zo'n kraakpand wel wat makkelijker door hen opleiding komen, mischien zelfs geld over houden voor andere dingen etc.. etc.. en dat voordeel mogen ze ook hebben als ze het risico lopen dat ze er binnen een jaar alweer uitmoeten (of eerder) en zo'n huis zelfs opknappen.
soms kan kraken gewoon een behoorlijke vooruitgang betekenen en het zou een eigenaar/gemeente ook een schop in de kont moeten geven wat beter hun werk tedoen.
en het feit dat de jongens die ik ken er nu ook 5 jaar zitten geeft ook wel aan dat dat hele pand ze ook geen zak kan schelen.
ik zucht omdat er over dit soort situaties heen gelezen wordt en dat alle krakers meteen worden uitgemaakt voor crusties.
ik heb ook al eerder gezegt dat ook ik geen respect hebben voor dit soort lowlifes dit zijn die irritante krakers dus ook.
en ik werk me zelf ook helemaal de kanker, ik had vorig jaar de meeste uren op school, heb ik 7 van mijn 7 weken vakantie vorige jaar en het jaar daarvoor elke dag 8 uur aan het werk geweest op texel.
neem ik gratis demo's voor bands op etc... etc..
bijna al die krakers studeren/werken zich ook kapot dus ik vind het gewoon lullig dat er niet naar dit soort gevallen word gekeken en dat ze op zo'n dikke vette manier beledigd worden.
en veel nederlandse cultuur heeft ook een kans gekregen dankzij krakers. veel bekende poppodia zijn kraakpanden, ik denk ook niet dat jij uit principe een gig in de acu als support van een vette band zou afzeggen
[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-03-2006 16:33]