|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Veel kampers schijnen ook veel op te lossen met geweld. Met als uitkomst dat ze minder belasting betalen dan een ander. Wat ik al zij: misdaad loont. Maar ik vind kraken prima, dat dan weer wel. Ik ben ook een echte Nederlander wat dat betreft. Lekker krom en dwars. |
|
Ik heb niet zulke goede ervaringen met krakers, en dan doel ik vooral op die uitgemergelde stinkende crust figuren. Een student die een woonruimte nodig heeft daar heb ik totaal geen probleem mee. Hier zitten momenteel ook wat krakers, knap hoe ze binnen een maand heel dat gebouw naar de ziekte kunnen helpen, trieste gasten zijn het. Against God and Government |
|
quote: Hier in Zwolle staat een prachtig vrijstaand huis, deze wilde men weer verkopen maar bleek onverkoopbaar omdat krakers het huis van binnen en buiten totaal naar de tering hebben geholpen. Ontlasting op de muren en overal op de grond in het huis, gaten in de muren enzovoorts. Onbegrijpelijk!! Kijk en dit vind ik dan wel een zeer goed iets http://www.omslag.nl/wonen/kraken.html#De_Oude_Ambachtsschool._Zwolle |
|
[quote]Op 4 februari 2006 11:32 schreef MMayo het volgende: Hier in Zwolle staat een prachtig vrijstaand huis, deze wilde men weer verkopen maar bleek onverkoopbaar omdat krakers het huis van binnen en buiten totaal naar de tering hebben geholpen. Ontlasting op de muren en overal op de grond in het huis, gaten in de muren enzovoorts. Onbegrijpelijk!! Vieze stink krakers moeten ook oprotten. Dat zijn gewoon asocialen. Als ze toch met stront willen spelen, kun je ze beter in een varkens hok dumpen. Deze rondlopende cadavers geven de krakers in het algemeen een slechte naam. [Dit bericht is gewijzigd door Grindmaster?Flesh??? op 04-02-2006 16:30] |
|
quote: tsja, als mogelijk antwoord op je vraag... jij voelt jezelf toch Pool?? Maar voor Polen geldt hetzelfde verhaal als voor Nederland vermoed ik wat betreft een natie zijnde . Ik voel me op en top Nederlander. Maar bij mij, en ik vermoed, net als bij jou, is het meer een "state-of-mind". Gewoon trots/gelukkig op de streek waarin jij bent geboren en waar je roots liggen(ik voel me eerder west-brabander overigens maar Nederlander is gewoon practischer). Ik stoor mezelf aan het hypocriete bij vele buitenlanders. In de pers/gesprek is het in het "moederland" (ook bij de zoveelste generatie) veeeel beter allemaal. Nou, pak dan gewoon je spullen en vertrek. Ik denk dat dat het meest storende is bij vele "echte" nederlanders. Juist dat zich willen afzetten tegen datgene dat ze wel omarmt in principe. ik durf dat gerust te typen want IEDERE Nederlander/immigrant krijgt kansen genoeg. paspoorten afpakken is inderdaad geen optie, dat kan tot nare uitwassen gaan leiden dus ik ben zeer benieuwd naar jouw oplossing want ik weet er zo een-twee-drie geen. |
|
Een ieder die het kraken zonder er ook maar iets van te weten verafschuwd. Moet zich eens afvragen hoe een Baroeg, Vera, Goudvishal of een Atak (om er is een klein aantal te noemen)= ontstaan. Als je zo principieel tegen kraken bent, blijf dan uit dit soort cultureel centra. |
|
quote: door een bouwbedrijf neem ik aan?? |
|
quote: Vieze stink krakers moeten oprotten.. Meervoudige persoonlijkheidje ofzo? |
|
Meervoudige persoonlijkheidje ofzo? [/quote] Dat ook, maar jij leest maar half. |
|
Er zit natuurlijk een verschil tussen krakers en krakers. Maar dat drugspand hiero, mogen ze van mij part aansteken met die gasten er nog in. Against God and Government |
|
Hier ligt een taak |
|
quote:Er zijn er heel veel, ook zoveeltste generatie, met een dubbele nationaliteit. Die voelen zich blijkbaar toch anders dan de autochtone Nederlander. Als deze de fout in gaan mogen ze van mij vertrekken. Voor tuig, autochtoon of allochtoon, met alleen een Nederlands paspoort wordt het idd een stuk moeilijker maar heropvoedingskampen met dwangarbeid lijkt mij wel wat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zonder Krakers was er geen metal geweest in Arnhem, over sad but true gesproken. |
|
Hoe stoer is Fort Pannerden dan! En zo wordt het tenminste nog een beetje onderhouden ook. |
|
quote: Oh, you bastard! I fuckin' hate pikeys! Ja, wat dat betreft zijn het net negers, je ziet elke dag op het nieuws wat ze allemaal verkeerd doen maar degenen die je in het echte leven kent zijn meestal eigenlijk best tof. Maar dat merk je natuurlijk niet als je ze benaderd alsof ze je elk moment neer kunnen steken, dat hebben mensen over het algemeen wel door. Het heeft allemaal te maken met uitstraling. Vlakbij mij oude huis stond een woonwagenkamp vol hippies, die deden geen vlieg kwaad hoor. |
|
quote: De hippies bij jou uit de buurt zijn nog geen kampers bij mij uit de buurt. Tuurlijk heb je daar ook goeie tussen zitten. Waar ik het over heb, is de politie schijtend benauwd voor. Daarbij, ben ik van alle culturen thuis, aangezien ik in een multiculturele buurt woon, en ik omgang heb met alle soorten groeperingen. Ik scheer geen enkele groepering over 1 kam, maar over de ''rotte appels'' in wat van cultuur of afkomst dan ook, heb ik geen goed woord over. |
|
quote:hoppa |
|
Kraakpanden en leegstaande gebouwen veroorzaken verloedering van wijken, was haar redenering. Lekker duidelijk zo, als het niet word gekraakt staat het leeg, wat wil ze nou Spel vouten zijn cool! |
|
En er komt meer actie op dit front: quote: Bron: Elsevier donderdag 23 februari 2006 Goed nieuws dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Mooi, eindig de onrechtmatige bezetting van particuliere huizen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik was zo blij dat ik gelijk een genuanceerd stukje schreef. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hm dan moet ik de stemwijzer maar weer overnieuw doen, dacht dat dat een fatsoenlijk iets was hehe Je moeder. |
|
quote: niemand heeft last van een leegstaand gebouw Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |