|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uithuizermeden ken je wel he? LOL EDIT LOL en zelfs in zuidwolde, maar dat is 10 jaar geleden volgens mij. Edit 3 In het huis waar ik grotendeels opgegroeid ben, zaten 1 familie voor ons, ook krakers, wisschien wou niemand in beijum wonen?? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-02-2006 16:27] Suck my piss |
|
Overigens is het kraken altijd verboden. ALs het pand nog geen jaar leegstaat kan de overheid de krakerts aanklagen, als het pand meer dan een jaar leegstaat kan de eigenaar de krakerts aanklagen. Het is afhankelijk van de rechter (die in Nederland niet bepaalt bekend staan als rechts en dus vaak in het voordeel van de krakerts beslissen) of de krakert gedoogd wordt, of dat hij zijn gestolen goed aan de rechtvaardige eigenaar moet teruggeven. Ergo, krakerts zijn per definitie in overtreding, maar het wordt gedoogd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
dit topic wordt saai, waar blijven die afa nichten? Je moeder. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-02-2006 19:12] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
In die onderste nou een meid met hele miniscule tietjes? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vegetarisme -> onderontwikkelde tieten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dan heb ik zeker te veel vleesch gegeten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hier is de hele sessie, ranzige hippies met een hoelahoepje. http://www.strangetwist.com/page%200506%20-%202003.htm Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmh.. Doel? Is dat niet dat dorp dat tegen de vlakte gaat? Ik doelde er eigenlijk meer op dat die hele kraakbeweiging niks meer voorsteld in vergelijking met de hype die het eerder was. 3 man en een paardekop die 'Punk's not dead' schreeuwen. Of zoiets. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:KUT! Dus dát is het!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik word misselijk van de vooroordelen in dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-02-2006 20:28] |
|
Ja inderdaad! Van vegetarisme krijg je helemaal geen onderontwikkelde tieten. Pfff! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: lol, mijn huisgenote heeft cup E op een maatje 36 en is harstikke vergetarisch, al lange tijd. En ik ben pas sinds 2 jaar vega en het maakt geen zak uit. |
|
quote: Ik hoorde echter wel dat je cupmaat omgekeerd evenredig gekoppeld is aan je IQ... |
|
quote:Jij hebt anders verdomd kleine tieten snaackje |
|
quote: Een goede reden om op school te blijven waardoor je niet zo hard hoeft te werken om dingen te kunnen kopen Maargoed geen studenten dus, loop je wel 300 eurie of meer per maand mis, wat maakt het zo'n student nou uit dat het een kantoor is... |
|
quote: Echt waar?? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Als jullie die opmerking van mij ook nog eens bloedserieus nemen zegt dat meer over jullie dan over mij. Ik word trouwens ook hardstikke misselijk van dit topic, waar studenten en pubertjes zomaar gaan oordelen over werkschuwheid, woningnood, de woningpolitiek en dat soort dingen. Ik ga hier dan ook niet meer in discussie, da's niet goed voor mijn hart. De ignorantie, kortzichtigheid en napraterij die ik hier tegenkom maakt me hardstikke moordlustig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja, napraterij. |
|
Ja, napraterij. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: jij hebt mijn portie gehad zeker. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: 'k denk dat 99% van de zeikerds op dit forum er slechts van kan dromen dat zo'n meid ooit voor ze valt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |