|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
juist slotje! Je moeder. |
|
Ehm. Even berekenen, Chelman. Een normaal mens eet al voor zo'n 200 à 250 euro per maand. Daar moeten dan nog onkosten als gas, electriciteit, enzovoorts bijgerekend worden. En dan nog die lening die jij aanhaalt. 500 euro lijkt me net íets te weinig. Tenzij die persoon dan bespaart op dokterskosten, voedsel, enzo. Maar dat kan niet de bedoeling zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 25-02-2006 18:44] "I find your lack of faith disturbing." |
|
Lezen is ook een vak, zo lijkt maar weer. |
|
quote: Flamen doe je maar in de flamecage ennuh...namens wie praat jij eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-02-2006 19:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het ging over woonlasten... niet over je totale lasten in de maand. Op nettobasis is 500 euro per maand voor een koopwoning inderdaad te doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: of minder cd's kopen en werk zoeken Je moeder. |
|
Die wet om het moeilijk te maken om krakers uit panden te werken moet idd. afgeschaft worden. Dat mensen maar eens gaan werken. Als ze hun studie of levensonderhoud niet kunnen betalen : ga achter een vuilniskar hangen. Wil je dat niet : krijg kanker. GA WERKEN ZWAKKELINGEN EN SLUIT DIT TOPIC |
|
quote: Of dit topic gesloten wordt bepalen de Mods wel en wie zegt dat krakers niet werken? Het gaat over woningnood, die dus wel degelijk bestaat; check maar de wachttijden in de grote steden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik werk ook maar steel nog steeds niet... argh dit topic.... dat er nog steeds mensen voor stelen zijn... Je moeder. |
|
quote: Extreem makkelijk te doen wil ik daar dan nog aan toevoegen. Zeker in downtown randstand Rotjeknor/Den Haag/etc. Een goedkoop 4 kamer appartement heb je al voor onder de ton. En nee dan spreken je buren ook nog gewoon nederlands Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Stukken goedkoper dan Utrecht dan.... dat begint hier bij de 130.000, 140.000 euro. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Voor zelfde bedrag een riant hoekhuis in een goede wijk met alleen maar Nederlanders! Eerste hoofddoekje woont 2 straten verder op! Maar dan in Assen, ik vind het een topplek om te wonen, ben niet zo'n liefhebber van steden als Rotterdam, Utrecht. Ik hou van wat ruimte om me heen. |
|
Ik heb niks tegen kraken, wel wat tegen de meeste krakers lees: http://www.createphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?p=14&mforum=monthlywonder#12 paar stukjes eruit om de mensen hier warm te maken om alles te lezen: Een aanzienlijk percentage van de Amsterdamse kraakscene komt tegenwoordig van over de grens. 'Ik schat dat het om vijftig tot vijfenzeventig procent gaat. 'Ach meneer, hou op, schei uit,' zegt inspecteur Hygienisch Woningtoezicht Henk Plenter van de GG&GD. 'Dat buitenlandse krakersvolk is zo smerig.' Plenter kan het weten. Dagelijks bezoekt hij panden die op de nominatie staan ontruimd te worden wegens ernstige verontreiniging en stankoverlast. De laatste jaren zitten daar ook veel kraakpanden bij. 'Vooral de Zuid-Europeanen zijn berucht. Als zij in een huis hebben gezeten, dan danst het van de luizen en liggen er overal injectienaalden.' Fatsoenlijke sanitaire voorzieningen behoren voor sommige Spanjaarden en Italianen niet tot de eerste levensbehoeften. 'Ze doen hun grote boodschap gewoon in de hoek van de kamer. En ik tref ook altijd overal emmers met urine aan. Om nog maar te zwijgen van wat zestien honden kunnen produceren.' |
|
|
|
quote:Maar het is toch geen stelen, de huiseigenaren gaan gewoon niet goed met hun bezit om en dan heb je natuurlijk het volle recht wel gebruik te maken van dat bezit! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Inderdaad! Geld is een primaire levensbehoefte. Geld op spaarrekeningen wordt niet goed gebruikt. Ik eis het bij deze op! Kraak de bank! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hahaha, holy fuck!! @Chelman: het is 'bij dezen'. |
|
quote: Vorig jaar op tv, een dure woning in een dure wijk werd ontruimd, de krakers hadden binnen alles kapot gemaakt, een van de agenten zei ook dat hij kraken begrijpt maar dat dit gewoon idioot is, kraken ze iets en maken ze alles kapot, notabene een normale woning die pas leeg stond. ik ga toch ook niet mijn huis kapot maken ik heb niks tegen kraken maar al die crustie punk extreem linkse krakers kots ik op. het zijn juist hun die de krakers scene verpesten. [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 01-03-2006 0:19] |
|
quote: Dat vinden ze lekker....zijn ze nog crustier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: denkje en een dikke pik dan |
|
quote: http://www.strangetwist.com/03_hoop%20dreads%2001X.jpg dat meisje ziet er anders niet ranzig uit heheheheheheheh |
|
quote: Het waren een paar *** marokkanen die gingen klagen bij de directeur (of eerder huilen) dat ze zich gediscrimineerd voelen door de vlag van Nederland. dan voel ik me gediscrimineerd door hun aanwezigheid |
|
quote: Heel erg simpel, de meeste hebben een dubbel paspoort |
|
quote: Me baan af pakken ? nogal moeilijk als ze geen diploma hebben en niet willen werken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |