|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sad, but true... |
|
quote: howly howly sadness into this country we're born into these streets we mourn signature |
|
Moet je in gekleurd gezelschap eens zeggen dat je trotse nederlander bent, die bestempelen je meteen als rascist |
|
quote: das nu mijn probleem, ik bevind me meestal niet in een gekleurd gezelschap, dat is eng. Zou ik eigenlijk eens moeten proberen, als proefondervindelijk projekt. Om een mening te vormen. signature |
|
quote: Ik scheld allochtonen ook altijd uit met stomme Nederlander. |
|
@Hypnos; Ik ook weinig, werkzaam in agrarische sector, en daar is het nog 99,9 autochtoon ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-02-2006 0:09] |
|
Ik zeg gewoon niets tegen ze, net zo duidelijk.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ook zo min mogelijk |
|
quote: signature |
|
Ze verstaan het toch niet |
|
quote: Dat kleurtje komt dus door te werken in de zon dan? nee, serieus, hier verstopt een zelfrespecterende migrant zich gelukkig nog signature |
|
quote: Jawel hoor, ze doen alleen net alsof ze je niet verstaan.. en vervolgens lopen ze over de Nederlandse vlag heen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jawel! Ik heb van een Marok op me werk een spoedcursus allochtoons gekregen. |
|
quote:Nee ik wil geen straatkrant van je kopen ... |
|
quote: Je hebt nu dus een inburgeringscursus gekregen hoe jij je aan moet passen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: staan geen werkwoorden in hé signature |
|
quote:Ik vraag me nog steeds af waarom het niet haalbaar is om tijdelijke gasten terug te sturen? Omdat ze 'ingeburgerd' zijn? Omdat ze 'Nederlands' zijn? Omdat hun thuislanden 'onstabiel' zijn? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ja... waarom niet allemaal tijdelijk terugsturen en kijken hoe het afloopt. Moet eigenlijk toch ook kunnen? signature |
|
quote:Och, ookal zeg je dat niet, je wordt toch wel bestempeld als racist. Veel van die lui pakken elk smoesje aan om gebruik van ons te maken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Kijk, er wordt vaak sarcastisch en cynistisch over gedaan, maar feit blijft dat die lui hier gast zijn totdat de thuissituatie stabiel is. Waarom moeten wij slachtoffer worden van de behoeften van de vorige generatie, die zo graag wilde dat Turken en Marokkanen de vuile klusjes voor ze opknapten? Fouten zijn gemaakt, fouten kunnen gecorrigeerd worden. Kolere, ik praat bijna als Heiden, alles is een Joods complot. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-02-2006 0:43] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tsja...gasten met een Nederlands paspoort krijg je niet weg, hoe hoog of laag je niet springt. Stel je zou genaturaliseerden hun paspoort afpakken....hoe ver ga je dan? 3e generatie? 4e? Wat is DE Nederlander? 100 jaar geleden bestond zoiets als een paspoort nog niet eens. Het concept van 'natie' stamt uberhaupt pas uit de XIXe eeuw. Daarvoor had je feoedale cq. despotische vorstendommen die geregeerd werden door degene met de meeste invloed. Een 'pure' natie bestond toen ook niet en het is een waanidee om te denken dat dat nu kan. Het ontnemen van nationaliteit leidt ertoe dat je heel veel lastige vragen moet beantwoorden voordat je ermee begint. En dan heb ik het nog niet eens over de formeel-juridische problemen. De oplossing ligt ergens anders....maar daar is het nu te laat voor. ...in de zin dat ik nu naar bed ga.... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-02-2006 1:34] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: uit welke scheurkalender komt dit nu weer... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-02-2006 2:40] |
|
quote: een butchered at birth shirt mag anders ook niet, en petjes ook niet. Gewoon fatsoenlijke kleding aan naar school. Kun je dat niet hoor je er niet thuis. Je gaat toch ook niet soliciteren op een management functie met een tattoe in je nek of wel soms. tss met je vlaggetje.. in de kaas of aan de stok en niet zo janken als je geen kleding smaak hebt. |
|
quote: mooie geschiedenis les. De natiestaat is wat mij betreft al op z'n retour. Het is niet natuurlijk en het werkt niet. Daarnaast menen werkloze blanken er rechten aan te kunnen ontlenen omdat ze er toevallig uitzien alsof ze altijd griep hebben. Pakken de allochtonen je baan af? had je maar beter je best moeten doen op school!! eigen schuld dikke bult. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |