|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Doen krakers dat niet? Gebouw ... leeg? Dus innemen ... Zelfde redenatie ... |
|
@Brujo: Nou, dat vind ik niet. Ik wist wel dat het argument primaire levensbehoefte vs. luxe-artikel langs zou komen, maar ik vind het niet opgaan. Ik vind het echt van de gekke dat mijnheer A. zich het particulier bezit van mijnheer B. toe-eigent omdat mijnheer A. vindt dat mijnheer B. het verkwanselt. Dat gaat er bij mij niet in. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 31-01-2006 23:08] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat die krakerts sowieso eens gaan werken, dan kunnen ze tenminste zelf een huis betalen. En ja, ik heb het over dat overgrote deel van krakerts dat een uitkering trekt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: zijn der ook zat die dat niet doen. die weigeren geld aan te nemen van de regering zoals ze ook weigeren van de maatschappij deel uit te maken Je moeder. |
|
quote: Wat??!?! Een cafe of restaurant? Een bedrijf voeren in een gestolen pand? Dat lijkt me helemaal ziek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mooi, dan hebben ze ook geen recht op de basisbehoeften waar deelnemers van de maatschappij recht op hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Maar wel jatten van de maatschappij? Lekker consequent |
|
quote: juist, vogelvrij maken die lui Je moeder. |
|
quote: tjsa, ik verzin het niet Je moeder. |
|
quote: Prima! quote: Ook prima! Maar waarom moeten ze zich van de maatschappij afzonderen door middel van het toeeigenen van een produkt van die maatschappij? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mwah, dat ligt wel wat genuanceerder. Ken toevallig iemand die er op afgestudeerd is, hehe, 'de kraker' als antropologisch onderwerp. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Dat dat als onderwerp mag toont al hoe zwak Nederland is ten opzichte van het recht der eigenaar |
|
quote: Hop, daar gaat 'ie weer. Springen maarrr, spring de conclusie! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Heb jij wel eens geprobeerd om een eigendom wat iemand van je heeft gestolen terug te krijgen? |
|
In elk geval: boeie! Het ziet er naar uit dat binnen nu en enkele jaren de rechtvaardigheid hersteld gaat worden en kraken weer verboden wordt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
tegen de muur aan drukken bij zn strot. hielp bij mij wel Je moeder. |
|
Geloof jij het Chelman? Wat dat betreft deel ik Heiden's wantrouwen, in Nederland zal nooit en te nimmer strak en hardvochtig opgetreden worden, aangezien er dan vervelende sociale figuren met pc hoofttractor beginnen te gillen dat dat niet goed is voor die of die minderheid, en dat de rechten van die of die misdadiger beschermt moeten worden. |
|
Godverdomme, wat zijn bepaalde mensen hier goed in het recht lullen wat krom is. ja, ik bedoel de lui de kraken maar de normaalste zaak van de wereld vinden |
|
quote: Heb jij wel 's geprobeerd om wat minder te generaliseren en je echt te verdiepen in een onderwerp voordat je stelling neemt? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Ow, dus de eigenaren van gebouwen moeten zich verdiepen in de gedachtengang van vies tuig dat hun gebouw jat? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: *proest* |
|
quote: jij vast wel maar dat maakt jouw mening nog niet hetzelfde als die van anderen. inhoudelijk dan he Je moeder. |
|
Only the lonely, das een echte kraker signature |
|
quote: Denk jij dat het logisch en werkzaam is om elke kraaksituatie apart te gaan bekijken? De definitie van kraken is imho crimineel, het in gebruik nemen van een pand wat niet van jou is en waarvan de eigenaar niet op de hoogte is, is niet legaal. Wordt alleen niks aan gedaan in Nederland. Wat is daar generaliserend aan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |