|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb je een uurtje nekschoten uitgeeld tot de volgende trein? |
|
quote:Onze maatschappij is gebasseerd op Christelijke normen en waarden... Mooi dat die anti-Christelijke metaalhoofden vaak niet doorhebben dat ze volgens Christelijke normen en waarden leven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
+ 1! |
|
-1 maar goed, het is niet belangrijk voor deze discussie. |
|
Zeurpiet XL |
|
quote: Mee eens! |
|
quote: je moet eerst lezen wat ik typ voordat je post. mij heb je nl. niet horen zeggen dat deze samenleving NIET gebasseerd is op de christelijke dictatuur... maar wel dat ik het bijzonder vind dat er mensen zijn die vinden dat er niets mis is met deze christelijke normen en waarden. |
|
quote:Doet niets af aan mijn post. Behalve dat ik er nog bij mag zeggen dat die metaalhoofden hypocriet als de tering zijn. Verder, wat is er dan concreet mis met de Christelijke normen en waarden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Vertel dan aan ons wat er precies mis is met "Gij zult niet stelen." KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nl. dat je niet mag terugstelen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
maargoed... volgens mij ging het over kraken/Krakers [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 13:17] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: 25.000 Euro, is dat bruto of netto? Anyway, ik kom uit de buurt van Haarlem, als je hier een huis van rond de 137.000 euro wilt kopen, moet je ben ik bang heel goed zoeken. Een lullig flatje levert hier dacht ik al makkelijk 150.000 euro op. Interessante info die je trouwens hebt gepost, kun je me een linkje geven? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: "Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is." [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-03-2006 13:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb het op de site van de Nationale Hypotheek Garantie gezocht. De 25.000 was uiteraard bruto. En over het verhaal "hier in de buurt kan je niks vinden onder XXX.XXX": Dat is dus een KEUS die je maakt. Haarlem is duur, Heemsteede-Aerdenhout is nog duurder en Bloemendaal ook. Je kiest er voor om daar in de buurt te wonen. Je kan ook ergens anders wonen waar je wel voor 150.000 rooie een nette huis kan kopen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik zal er eens gaan rondkijken, merci So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: mwha... ok, maar deze situatie ligt soms anders.. zie mijn bovenste post. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Exodus 20, vers 17. Top, wat ken je 'm toch goed! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Hoezo? Is het huis van jou, of van iemand anders? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
[quote]Op 2 maart 2006 9:59 schreef jbassist het volgende: dustja... als zo'n grond/huis eigenaar dan niet eens waarde op zijn eigen huis/en heeft (wat je wel vaker ziet) het laat vergaan tennadele van ook zo'n buurt en andere lui hebben er wel belang bij (ook om zo financieel gezien wat makkelijker door hun opleiding te komen, al die lui daar zitten op HBO/universitair niveau) zie ik geen kwaad in zo'n huis kraken [quote] de "landlord" heeft ook nog geen enkele actie tegen hen ondernomen en het geeft ook wel aan dat als zij er nu niet in zaten dat het nu nog leeg stond. in zo'n geval vind ik het dus meer dan prima dat men kraakt. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 13:43] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dus als ik geen actie onderneem tegen de persoon die mijn gsm heeft gejat (omdat het zinloos is), dan heeft de dief het volle recht mijn gsm te houden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
totaal andere situatie. (inprincipe ook weer wel natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel als je mijn complete post boven in deze pagina hebt gelezen). "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Of kraken nu wel of niet gelijk aan stelen is, daar kun je eindeloos over blijven discussieren. Dat ligt er maar net aan wat jij belangrijke normen en waarden voor een maatschappij vindt. Maar ik vind het belangrijk dat de mensen die lopen te beweren dat alle krakers stinkend, dronken, werkschuw tuig zijn van verschillende mensen te horen krijgen dat dat wel heel erg kortzichtig is. Zoals bij bijna alle kwesties en zaken is het hier ook niet zo zwart/wit zoals sommige mensen het graag voorspiegelen. Ik blijf de kortzichtigheid van sommige luisteraars naar een 'rebelse' muziekstroming als metal echt wonderbaarlijk vinden. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
@ Lilith, ik heb hier ook wel eens wat gepost over krakers, en voor mij zjin het niet het stereotype beeld van werkschuwe bedreade junkie hippie, ik blijf alleen bij mn punt dat ze met zn poten van andermans eigendom af moeten blijven. Nog een bekend motto van vroegah geloof ik: "Wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" |
|
quote:Daar kun je niet over discussieren, het is simpelweg onrechtmatige toe-eigening van andermans bezit, ofwel diefstal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |