|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
blowen doe ik ook nog steeds eens graag, maar liefst met vrienden, wanneer ik zelf eens blow ga ik steeds naar de ruïne in Nieuwpoort, want jaja, hier staat ook een ruïne, vinnik een goede plaats om te blowen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zuip alleen (veel te veel) |
|
quote: ik blow nooit alleen, vind ik helemaal geen donder aan, heb je niemand die om je opmerkingen kan lachen. zuip ook nooit alleen trouwens ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Ephedra! |
|
quote: |
|
LOL!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wat is er zo leuk aan drugs? Als je er goed mee omgaat kun je er supergave stemmingen mee creeren en een avond lol hebben. Tevens hebben mn vriendje en ik de ervaring dat we door te blowen seksueel veel gevoeliger zijn en alles 10 x zo heftig ervaren. En wie wil dat nu niet "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
salvia! Dat is super ben ik achtergekomen !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Salvia? wat is dat preceis, wat doet het met je ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:superspul Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De S-A-L-V-I-A trip schaal onderscheidt 6 stadia van beïnvloeding: S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken L - Lsd-achtige psychedelische effecten V - Vliegendtapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen I - Indentiteits verlies, versmelting met voorwerpen, eenword Salvinorin A, de werkzame stof uit Salvia Divinorum, is het sterkste trip middel ooit in de natuur gevonden. Een volle dosis Salvinorin A brengt je in een compleet verdoofde toestand. De wereld is weg, je ziet en hoort niets meer van deze werkelijkheid. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
hmz, klinkt als een extreem sterke paddotrip. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik ben wel overgevoelig voor caffeïne maar ik krijg er weer geen extra energie van. Geef hem na 15:00 uur een kop koffie en Sporty ligt de hele nacht naar het plafond te staren terwijl "the Mrs." lekker ligt te ronken. Touché, pussycat! |
|
quote:Waar haal je die troep! Truffels lijken me trouwens ook wel intressant, daar waar paddo's bij mij tekortschieten. |
|
nou, je kan het bestellen geloof ik. Tja ik had het van een vriend dus...die besteld dat altijd ergens zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Ja ik had een keer wiettruffels gehad. Daar ging ik wel redelijk van trippen, iig, met blowen had ik dergelijke ervaringen niet gehad. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: tis niet altijd om je zorgen te vergeten kijk de 1 drinkt een biertje en de andere roken een jointje of wattan ook er is eigenlijk niks mis mee het enige verschil is dat als je flink gezopen hebt dat je dan de volgende dag met koppijn rond loopt en met een jointje ga je gerust weer verder! All He Wants Is A Little Bit Of Soul!... |
|
quote: Houdt je smoelwerk er dan ook over, kutkind. |
|
quote: Hahah...op de een of andere manier ben ik altijd een halve dag impotent na dat spul te hebben geslikt. Meer mensen last van? |
|
quote: Hell Yeah, truffels zijn gaaf !! Maar als paddo's al niet werken bij je, dan hoef je echt geen truffels te nemen. Truffels zijn namelijk veel "rustiger", niet zo visueel als paddo's, het is gewoon één groot carnaval in je kop. Maar echte hallucinaties zul je er niet van krijgen. Ik heb liever truffels als paddo's, paddo's vindt ik iets te bruut. Daar werd ik zo gek van als een deur, zelfs mijn schoenen had ik verkeerd aangetrokken. Nou, dan ben je toch wel behoorlijk weg dacht ik zo. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Wiettruffels ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: chocola met wiet erin, tenminste zo heb ik het gegeten 11.45: restate my assumptions |
|
Ahh, op die manier !! Krijg je een beetje het space-cake effect, maar is totaal niet te vergelijken met de "echte" truffels (en dan bedoel ik niet DIE truffels die ze varkens laten zoeken) BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |