|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Koop gewoon wat echte tequila Ik heb ooit op een reservaat in de VS wat Peyote mogen nemen. Dit was wel bijzonder aangezien het echt in de context van de ritueel viel en niet alleen 'zomaar' gebruikt werd.. Maar in het algemeen: Drugs zijn gay, met name chemische drugs. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Laat je vooral niet wijsmaken dat lachgas niet schadelijk is: No2 is dat of vergis ik mij? Stikstof is echt niet goed voor je. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Stikstof op zich is niet slecht voor je het vormt immers 70% van de luchtsamenstelling. Lachgas is echter een compund van meerder gassen en geen mixture (de NL woorden zijn me even ontschoten) waardoor het wel schadelijk kan zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ok, dat was dus het probleem met lachgas, ik herinnerde me gewoon wat berichten over ziekenhuisopnames en zelfs sterfgevallen na "donald duck" impressies. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: dan zou ik hier beter op mijn werk elke dag opium uitdelen (ik werk met hyperactieve pubers)...is het hier eindelijk eens rustig Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
psylocibe zal ze bedoelen, het psychisch actieve bestanddeel in paddo's. denk ik tenminste "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Gebruiken daar niet een hoop methylfenidaat (oftewel Ritalin) van? Da's trouwens verwant aan speed. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ofwel ben ik niet mee met de nieuwste rage, of ik ben echt dom geworden door overmatig weed-gebruik. Wat the fuck is Peyote? mvg wk10 |
|
quote: Dat is drugs die word gemaakt van cactussen (Lophophora Williamsii). en het heeft een zeer hallucinerend effect, veel kleurtjes . Mescal wordt van dezelfde cactus gemaakt Mijn papsie is cactuskweker (alleen dit soort is verboden en groeit veeeeeelste langzaam) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"op 19 oktober j.l. is op 23-jarige leeftijd drummer wouter nuytinck overleden aan een overdosis paddestoelen. de overige leden van hope springs infernal hebben beslotenom verder te gaan onder de naam tsunami". das dan weer minder, ik wist niet eens dat dat kon, aan paddo's overlijden. nou schrik ik al van champignons, aan mij is die zooi dus niet besteed, maar toch. Oud Vuil. |
|
veel mensen weten ook niet dat je in een paddo trip vast kunt blijven zitten...net als lsd..Je leven lang verstandelijk gehandicapt. Leuk man. Dan draai ik toch liever een goede pretsigaret Suck my piss |
|
quote: Compound...hmm, weet precies wat je bedoelt, ik ben de naam in het NL ook kwijt Samenstelling i.t.t. element? Anyway... Phriar stikstof is N2 en wat ji bedoelt is NO2 (of N2O maar volgens mij is dat wel dodelijk ) //edit Ik zie nu dat Gunman dat al zei. Van teveel NO2 ga je eerst slapen (werd vroeger als narcose gebruikt tijdens operaties) en met nog meer uiteindelijk dood denk ik. BTW, als je het uit een bus slagroom gaat halen: ZET DE FLES NIET DIRECT AAN JE MOND WANT JE LONGEN BEVRIEZEN! Eerst bijv. in een ballonnetje spuiten ter opwarming. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2003 17:22] |
|
Is stikstof niet dat spul waar je zo'n hoge stem van krijgt, een paar jaar terug bij mijn vorige baan zaten we altijd te spelen met dat spul, godverdomme, dan lagen we echt krom van het lachen. Hmm, ik bedoel dus helium. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nooit opgestegen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: We werden wel licht in de kop, maar niet licht genoeg om op te stijgen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ah...te weinig geïnhaleerd dus... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Zullen waarschijnlijk erg giftige paddo's zijn geweest, en heeft ie er teveel genomen... treurig "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ja hoor: wiet/hasj is hardstikke onschuldig Je kan daar anders psychisch ook flink van naar de klote gaan en ik kan het weten |
|
quote: ja klopt...ik heb nooit beweerd dat dat niet zo is...ook ik heb hier wel ervaring mee. ik ben nooit helemaal naar de kloten geweest..maar aardig in de buurt...ik ken genoeg mensen die idd niet meer zijn wie ze ooit waren...maar goed dat kan door eigenlijk alles..als je de balans tussen realiteit en de mist die THC heet niet van elkaar kan onderschijden.....ik bedoel...vrouwen, computers, drugs slaapmiddelen, drank, suiker...het maakt niet uit...te veel van iets maakt je op den duur toch wel stuk.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 24-11-2003 11:20] Suck my piss |
|
Ik wil ook een keer helium hebben. Lachen lijkt me dat. En een stuk spacecake is ook welkom On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik ga komende week eens niet blowen (tot vrijdag) ff kijken hoe afhankelijk ik zo langzamerhand ben geworden t zal nog wel meevallen denk ik, maar als je elke avond flink stoned bent dan kun je dat niet echt bepalen denk ik respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
t'is bijna gelukt (zie bovenstaande) op de dinsdag na. toen vroeg een maat van mij erom . nu gewoon als ik zin heb en GEEN verplichtingen meer heb . verder nog niks apparts gedaan, behalve xtc afgelopen zaterdag maar dat is niet zo heel bijzonder gezien het feit dat er heel veel mensen zijn die dat zo af en toe gebruiken respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik heb in m'n leven genoeg drugs op en hou 't nu bij alcohol en wiet. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Da's wel beter ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |