|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
he, ik heb weer een digitale camera. het zijn er dus 4. top, de zomer dit jaar!!! Oud Vuil. |
|
Wow...die staan er mooi bij Wim! 'toppie' ! Don't blush when I rip you open |
|
heel braaf misschien, maar ik heb pas een maand terug m'n eerste joint opgestoken, en ik ben ruim 19. Ik heb er heel bewust altijd mee gewacht, ik wilde er zeg maar ' klaar ' (helemaal determineren kan ik dat ook niet zijn) voor zijn, in een rustig vaarwater zijn. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: En?? Beviel het?? Ik ben ermee gestopt sinds ik na de laatste keer dat ik het deed op vuige wijze over mijn nek ging, maar ik was dan ook al vrij zat. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja, eigenlijk wel, voor herhaling vatbaar maar ik heb er tot nu toe geen hang naar gehad. En over m'n nek ging ik bepaald niet: ik kreeg wel ineens onwijze honger!? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Toen ik op middelbare school zat rookte ik regelmatig een jointje. Op de universiteit ook. Maar laatste paar jaar eigenlijk niet meer. Vind het niet meer zo leuk om sloom en uitgekakt op een (feestje/concert/vul uw favoriete bezigheid in ) te slenteren. Om dezelfde reden drink ik weinig bier meer maar hou het lekker bij wijn en whisky (ik word iig onwijs sloom van bier). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Munchies!!!!!!!!!!!1 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik deed 't dan ook lekker op m'n eigen bank met m'n bedje een verdieping boven m'n hoofd met m'n vriend en een goede vriend, beiden ervaring blowers. Dus veel kon er waarschijnlijk ook niet misgaan.(ouders waren op vakantie) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Wattes? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Sex, Drugs en Black Metal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Precies de reden waarom ik nagenoeg nooit meer blow. Heel zeldzaam rook ik een kleine hoeveelheid puur..(twee keer jaar ofzo) Don't blush when I rip you open |
|
quote: Munchies: engelse term voor de after-blow honger KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Aha, ok. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
hippies |
|
quote: Die zien er goed uit!!! mag ook wel met deze zomer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: cynisten "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik word zelf altijd heel sloom van wiet. In elk geval de soort wiet die de meeste mensen bij mij in de kroeg blowen dus blow ik uit voorkeur alleen maar hash. Dit smaakt ook nog eens veel lekkerder en het slaat minder op je longen. Dat laatste is wel heel prettig als je niet rookt en misschien een keer in de mand een paar hijsjes van een joint neemt. Munchies heb ik nog nooit echt last van gehad, maar een paar van m'n vroegere blowmaatjes wel en ik weet nog dat ik altijd helemaal verbaasd zat te kijken naar de snelheid waarmee de zakkeen chips werden weggewerkt. Ik ben trouwens typisch zo iemand die mee blowt en dan een biertje ofzo geeft aan degene van wie de blow is. Tegenwoordig sta ik echter achter de bar met een constante blower en kreeg ik om de zoveel tijd een blow in m'n handen gedouwd, omdat hij vindt dat ik stoned moet worden. Das best wel iritant als je geen zin hebt om te blowen en hij te stoned is om dat door te hebben. |
|
drugs ach ja, leuk als je nog jong bent |
|
quote: |
|
wiet = vies Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
als je wat ouder wordt ga je toch niet meer bewust je lichaam naar de kloote helpen |
|
quote: Definiƫer "ouder" 60+? |
|
boven de 20, of je moet zon onboeind leven hebben dat het natuurlijk niks uitmaakt |
|
quote: wat een wijsheid. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |