|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Doe jij nooit wat onnuttigs dan? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Buiten leven weinig. |
|
quote: |
|
@Jenje: Zm'en? Een beetje exploratie kan nooit kwaad, zolang je alles onder controle hebt. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 12-11-2003 16:46] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Exploratie is mijns zins prima, maar ik vind het gebruiken van drugs daar geen middel voor. Dan ga ik liever erop uit, zien wat er allemaal is. |
|
Oh dat zeker ook! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Vind ik ook! Verder heb ik enkel negatieve ervaringen gehad van de weinige keren dat ik drugs heb gebruikt. (paddo's en spacecake) |
|
Ik word hyper en agressief van THC ... dus no weed for me .. |
|
quote: Ik duf en slaperig, (voorlopig weer) geen wiet voor mij I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Het duurt bij mij altijd uren voordat het gaat werken, en als het dan werkt, duurt het ook heel lang, zelfs de volgende dag nog. Ik wordt er heeeeeel erg vaag van. Dat zal wel zo horen, maar ik vind dat geen prettig gevoel. |
|
quote: Dat klinkt bekend, als ik dat spul nog eens rook, en wat veel ineens heb ik uren erna een zweverig gevoel...wat ik ook maar niks vind...Ik had wiet roken na meer dan 2 jaar terug opgepikt (occasioneel), maar nu heb ik er echt genoeg van... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
als je duf en slaperig word van wiet, moet je echt eens een pijp proberen. gewoon een pijpje met pure wiet erin en lurken maar! daar wordt je lang zo duf niet van maar wel veel stoneder respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Heb ik zeker al gedaan, maar het gaat niet om "duf" zijn, dat gevoel erna zit me gewoon niet lekker. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
aha, ik voel me dan altijd heerlijk, relaxt en heel verbonden met alles om me heen donders gaaf respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Jah en de muziek klinkt echt geweldig en het geeft ook wel kleurige dagdromen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Precies hoe ik me nu voel respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Best leuk af en toe. Ik blow alleen af en toe, verder niks. Meer hoef ik ook niet. Soms wordt ik alleen erg slaperig van blowen, dat is minder fijn... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: zie één v/d bovenstaande posts van mij respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Had ik al gezien Zal het eens proberen... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: oke dan veel succes ermee *muhuahuaaaa* (alweer iemand aan de drugs geholpen!) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Nou, niet echt... Ik was al aan de drugs "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: dan was ik te laat en heb ik gefaald.. hoe leg ik dit de duivel nu uit? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: verkracht een junk...jat zn drugs dan ziet de duivel wel dat je true bent http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
ja, das waar. maar er wonen geen junks in nieuwleusen, behalve ik respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |