|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ye olde Jack Daniels |
|
quote: inderdaad of glen cambell (ofzoiets) of johnnie walker (geen texas ranger) |
|
quote: hehe, het schijnt overigens onder de die-hard whiskey drinkers dat Jack Daniels GEEN whiskey is BlackLabel daarentegen wel.. voor mij smaken ze allebei hetzelfde en zijn tsjah.. ik vind het maar goor spul.. Maar een lekker potje Smirnoff gaat er altijd in! Bier -> Grolsch en Erdinger. Drugs -> Katana (of kataMa kan ook, ligt aan de shop)=hasj en WhiteWidow/PowerPlant(is ook afhankelijk van de shop)=wiet God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik vind drugs niet erg.. ik gebruik het zelf niet.. kan me geld wel aan wat beters besteden, maar als je het wel doet.. doe je het toch lekker Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
nou ten eerst e vind ik niet leuk dat mijn topic over spce cake is gesloten ech tbelachelkijk ....maar dan ga ik hier wel even verder lees maar in filosofie en zo...... ik vind wiet heleamaal niet meer leuk eerst wel want je werd er vrolijk van enzo ...maar het is alemaal nep je hebt er niks an .....en daarna voel je je klote....... zo gebruikj ik geen wiet meer voordat ik uit ga ...want wij waren echt helemaal gek gewordn ...en al die mensen waren dood eng ......... het was echt niet leuk gewoon ...ja mischien als je rustig in een kamer zit ofzo met wat virnedn of 1 dat het gewoon een kikc gesft het lijkt me niet verstandig om hier een gewoonte van te maken .... .....maar toch .... en weet iemand wat trippen is .... puching us into selfdestruction |
|
Je moet gewoon óf bier óf wiet nemen. Heb ik ook een keer gedaan, die meuk samen, en ik voelde me toch beroerd... Ik kon wel opeens verbazend goed Backgammon spelen, wat ik nog nooit eerder had gedaan. Iedereen stond er echt van te kijken. Heel erg vaag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja was micshuien niet zo verstandig ..... maar ik blow wel vaker met bier enzo... maar ja spce cake is wat anders en anderen hadden ook die space cake daar gehad en ndie merketen er niet veel van ,...hadden wij mischien een ophoping ofzo ....want was ech t heeel eng .... niet een beetje stoned ofzo ....volgens mij waren we gewoon aan het trippen of is dat gewoon ...weet niet eens wat trippen is ...en of het gevaarlijk ofzo is die vriendinj van mij zij zelfs dat ze hard klopingen had en mijn ademhaling werd ook erger puching us into selfdestruction |
|
Dat zal wel een soort van bad trip/ angstaanval zijn geweest. Ik ken het, niet tof |
|
quote: idd erg jammer, maar ik heb nog nooit in mijn leven gehallucineerd van wiet. Het lijkt mij dus erg waarschijnlijk dat er wat meer tussen die cake zat dan alleen wiet. Misschien een beetje LSD ofzo ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
trippen van wiet, hmmm nee ik ook niet. Maar ik heb ook nooit spacecake gehad... oppassen met die shit, it fucks up youre mind |
|
quote: Dat is echt lomp, als je als coffeeshop LSD door je spul zou mengen. Een LSD bad trip kan je weken tot maanden in blijven hangen en kan zich ook op onaangekondigde momenten jaren later manifesteren. LSD |
|
quote: zelfde als met paddo's, ik heb het zelf meegemaakt en dat is echt KUT |
|
ik zat paddo's te vreten op een feestje en dacht dat het champions waren heb er ook nooit wat van gevoeld, anderen lagen lekker te kotsen. het is en blijft vage zooi |
|
quote: HUH?! dat is wel heel vaag..... |
|
het is echt gebeurd Hirogen en Vampire Girl waren er ook bij die hebben echter niet van de paddo's gegeten. |
|
Ik heb vaker gehoord van mensen die gingen trippen en hallucineren van THC, dus het kán wel. Niet vaak, maar wel mogelijk. Moet je idd wel allemachtig veel van in 1 keer naar binnen krijgen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nou lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat er doorheen hebben zittne gooien is fucking veel te duur.... en lsd ga ik nooit uitprober nadat ik dit heb meegemaakt ik vodn het gewoon niet fijn... puching us into selfdestruction |
|
Dat verhaal van die spacecake van Morwen is eng.. Maar had je nou een halve cake gegeten? |
|
nee whahah een half plakje ....en die vriendin van mij maar 2 hapjes.....sja zal dan ook wel door het bier komen niet zo verstandig maar ja 2 biertejes ...en ik kan ook bets wel tegen bier ...... drugs is maar raar spul puching us into selfdestruction |
|
quote: Ehm ikke dus wel (en niemand gelooft mij) maar dat was op de Curacao met wat lokaal verbouwd Colombiaanse shit. Dat was me wel een heerlijke aparte explosie van smaak. |
|
wat halucineerde je dan..... kweet niet of ik een halucinatie had maar ik zag gewoon een flesje waar ik op leunede ofzo egt heel vaag en toen ik het ging zoeken ws het er niet ....... puching us into selfdestruction |
|
De enige reden die voor mezelf zou kunnen verzinnen om drugs als LSD of PADDO'S te gebruiken is dat ik wel benieuwd ben hoe het is om te hallucineren/trippen .. Maar de risico's van bad trips en psychische problemen (bij LSD , Paddo's e.d.) vind ik daarvoor te groot (al is de kans dat het gebeurt vrij klein) Wat betreft Heroine, crack, coke, e.d. .. Ach.. Heroine voel ik me te goed voor, en coke, speed, e.d heb ik ook niet nodig.. als ik echt een keer een nachtje door wil draaien dan lukt dat ook echt wel zonder.. Wat dat betreft hou ik zowiezo niet van chemicalien door je lichaam sturen voor een beetje energie,, ik zal dan ook nooit overgaan tot XTC en zelfs die zogenaamde onschuldige pilletjes uit de smartshop hoeven van mij niet.. Alleen met Wiet/hash zie ik geen problemen, mits je het in de hand houdt natuurlijk. Ik ga gewoon voor de bier/koffie combi. |
|
yep yep, same here.....maar dat tripen of bad trip lijkt me echt geen pretje ...zou je mischien ook nog wel trouwmas ofzo over van kunnen houden ..als je er niet tegen kunt..... puching us into selfdestruction |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |