|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik hou niemand tegen hoor, ga lekker je gang |
|
quote: gelukkig, had ik bijna al m'n wiet door de w.c. getrokken. Oud Vuil. |
|
Ik weet het niet hoor, maar valt alcohol bij jou onder drugs? Het is namelijk hard drugs. Voor zover ik weet drinken bijna alle 20+'ers alcohol. Oftewel wat jij net schreef zou dus inhouden dat bijna niemand op aarde een boeiend leven lijdt. P.S. ik qoute nooit! |
|
Ohh, weet je nog niet hoe het moet? Is nochtans echt niet zo moeilijk... |
|
Helaas weet ik wel hoe het moet vindt het alleen typhusiritant om de hele tijd geqoute stuken te lezen. Je kan toch zelf ook wel bedenken op wie iemand reageert. Als het nou 30 posts terug staat okee, maar als het vijf posts ervoor staat zie ik het nut er niet van in. |
|
quote:zo verslavend is het ook niet quote:vreet kick, typisch vrouw. quote:met een jointje kan er ook niets misgaan, dan praat je over drug als paddo's en zwaarder. |
|
Het kan wel mis gaan met een jointje, maar dat gebeurt pas na een paar honderd als je je korte termijn geheugen kwijt raakt. Als je stopt komt het wel weer terug, maar toch. |
|
quote: You wish. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 10-08-2003 14:07] |
|
argh stelletje onervaren zielen, van gewoon een jointje roken gaat niets mis, geen bad trip je kan niet blijven hangen etc |
|
Voor zover ik weet is dat correct. Hoewel als je munchies krijgt je natuurlijk wel een kilo kan aankomen. |
|
quote: Met heel veel alcohol erbij misschien ...? Maar nee, ik heb er idd weinig verstand van. this user is dead |
|
ik had het niet over wiet maar over chemische rommel |
|
quote: *zucht* |
|
quote:met heel veel alcohol, nee vaak genoeg etg ziek geweest van de combi maar dan gewoon kotsen. als je dan dingetjes gaat zien heb je gewoon zo veel gezopuh dat je een delerium hebt |
|
quote:wablief? ik heb genoeg drug gehad om te weten waarover ik praat. |
|
quote: bij alcohol bepaal je zelf de hoeveelheid en bepaal je zelf wanneer je genoeg hebt bij wiet net zo bij andere drugs kun je geen maat nemen of nuchter blijven en toch gebruiken |
|
quote:als je het vaker hebt gebruikt kun je wel inschatten bij welke hoeveelheid jeje hoe gedraagt en je kan steeds meer hebben. |
|
Natasja ben je echt blond of is dat alleen maar je innerlijk. Het ging toch allang niet meer over jou stomme uitspraak over dat mensen van 20 en ouder een onboeiend leven leiden als ze drugs gebruiken. Verder kan je er ook wel een keer bij zetten wat voor drugs je bedoelt als je zo een uitspraak neerknalt. |
|
quote: Dat kortetermijn geheugen heh quote: |
|
quote: poeh poeh, ik zit hier niet 24 uur per dag bij te houden waar het over gaat |
|
quote: Ik was een ervaren blower en ik kan je verzekeren dat het niet zo onschuldig is als je denkt. |
|
quote: Me too, zie post hierboven.. |
|
ja ok dat kortetermijnsgeheugen, maar als je gewoon afgentoe een jointje rookt krijg je daar ook geen last van. |
|
quote:drugs are bad, mckay? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |