|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ach mijn eerste paar keer blowen was toch wel van bijde kanten. Dat was natuurlijk heel stoer om op een schoolreisje te blowen terwijl het gross vd klas niet eens wist hoe wiet er eigenlijk echt uit ziet. Aan de andere kant wilde ik idd gewoon weten wat het effect is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik denk dat de meeste mensen het gewoon proberen omdat ze benieuwd zijn naar het effect en het vaker doen als het effect ze bevalt. |
|
quote: Ik zit er ook over te denken om hier wat planten op het balkon te zetten, maar dan moet ik wel opschieten want het is er nu de tijd voor. |
|
Precies! Ik vond m'n a4tje met instructies van vorig jaar en toen was ik al bijna bezig. Werk aan de winkel. Oud Vuil. |
|
quote:Dit volstaat ook al wel. 2 x hetzelfde is iets teveel van het goede is het weer tijd om te planten? zoja zal ik mijn pa eens inlichten. hij heeft vast nog wel plek in de tuin. 5 planten per persoon is het toch? 5 voor pa 5 voor stiefmoeders 5 voor mij 5 voor stigma dat wordt een stukkie straat er weer uitbrken denk ik edit: NP: Afroman [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 18-05-2004 23:03] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
volgens mij is het 5 planten per huishouden, dus als jullie 5 huizen hebben. en dan nog is het per plaats afhankelijk, die mogen zelf beslissen. dacht ik. iig heb ik vorig jaar geen politie aan de deur gehad en de oogst was voortreffelijk. was natuurlijk ook een topzomer. ik hoop dat we er weer zo 1 krijgen. Oud Vuil. |
|
4 per huishouden als ik me niet vergis. Maar Brujeria: goed plan dan zit ik nog vaker op je kamer Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Daar hou ik je aan. maar de planten komen in Tiel te staan, tenzij ik mn moeder kan overtuigen van de heilige werking der mariuana ik ga maffen. heuj! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Gaat ff een jointje bouwen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
GOD IS LSD!!! |
|
Wiet he... voor mij niet meer. Ik begon me te realiseren dat ik er alleen maar duf van werd. Verder had het totaal geen positief effect, behalve dat het lekker was. Niet meer dus. Waag eens een dansje! |
|
Trouwens, wat zijn jullie ervaringen met het combineren van te veel bier en wiet? Die van mij zijn niet al te best. Waag eens een dansje! |
|
Ik heb het al 10 keer gepost, maar bij deze nog een keer: drugs zijn gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:x 10 F*ck hippies |
|
quote: hmm softdrugs is chil http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Idd, behalve alcohol "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: kuch steekt joint op *status veel te agressief * http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik steun Chelman volledig, drugs zijn inderdaad vrolijk "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zo denk ik iig over softdrugs. Wat bijzonder minder is, is dat ik geen nieuwe stekjes heb kunnen bemachtigen bij de Growland te veenendaal. Je kunt ze alleen per veel krijgen, niet maar 5. Wat een onzin. Zo word je gedwongen tot een weiland huren ofzo. Oud Vuil. |
|
softdrugs!? neem nou gewoon eens een flinke LSD trip,tis goedkoop en je bent gegarandeerd de rest van je leven zo leip als een deur....kortom beste en goedkoopste drug in the world WAAR VOOR JE GELD KINDEREN! [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 19-05-2004 22:39] |
|
quote: moet je naar een andere growshop. of die stekkies weer doorverkopen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Our old friend, Stinky Whizzleteet!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Daar heb ik ook veel goeds over gehoord inderdaad. |
|
quote: De betekenis van gay als zijnde vrolijk wordt enkel door echte homofielen gebruikt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |