IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 15-11-2003 13:12 by far Profiel van farhttp://www.fschoutens.nl

vertel mij wat..... wel vaag dat wat wij drugs noemen (weed, padd's, coca, etc) vroeger als medicijn, medium, etc gebruikt werden... juis de laatste 150 jaar is er sprake van misbruik; opium (met de bokseropstand), morfine (am. burgeroorlog), cocaine (freud), Heroine als asperine... (1902), LSD als genotsmiddel.. net als psylogobine (hedendaagse tyd) en natuurlijk de designdrugs (ook wel partydrugs genoemd)

De drugs is niet het probleem... de mens als (mis)gebruiker is het probleem.

Zo en nu een glas Brand

euh..ja...headbang!!!!!

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 15-11-2003 13:16 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 15 november 2003 13:12 schreef far het volgende:
vertel mij wat..... wel vaag dat wat wij drugs noemen (weed, padd's, coca, etc) vroeger als medicijn, medium, etc gebruikt werden... juis de laatste 150 jaar is er sprake van misbruik; opium (met de bokseropstand), morfine (am. burgeroorlog), cocaine (freud), Heroine als asperine... (1902), LSD als genotsmiddel.. net als psylogobine (hedendaagse tyd) en natuurlijk de designdrugs (ook wel partydrugs genoemd)

De drugs is niet het probleem... de mens als (mis)gebruiker is het probleem.

Zo en nu een glas Brand

Wat is psylogobine???
Opium werd vroeger (in de Middeleeuwen) trouwens ook wel kinderrust genoemd: hyperactieve kindertjes werden er rustig mee gehouden.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 15-11-2003 13:16]

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Sesamstraat Terror
Usericon van Sesamstraat Terror
Posted 18-11-2003 19:42 by Sesamstraat Terror Profiel van Sesamstraat Terror

Wat er leuk aan is... tsja...

XTC: een paar uurtjes lang ben je de "gelukkigste" persoon op aarde. Je zweeft en je zit in een roes van intense gelukzaligheid. Gevaar is aanwezig dat normaal onaantrekkelijke dames (of heren) er ineens niet meer zo onaantrekkelijk uitzien (althans dat lijkt zo) maar dat is iets waar je je de volgende morgen dan maar zorgen over moet maken...hehehe. Ook er ff rekening mee houden dat je problemen (indien je die hebt) er niet door verdwijnen. Die zijn er de dag erna gewoon weer dus alleen gebruiken als je echt goed in je vel zit en niet te vaak achter elkaar want het effect wordt dan steeds minder omdat je in 1 keer een hoop "geluksgevoel"-stofjes gebruikt en je lichaam moet de tijd krijgen om dat weer aan te vullen.

COKE: hoppa... neus volduwen en gaan met die banaan. Je denkt dat je de hele wereld aankan (superman is er niks bij) en je hebt energie voor 3. Niet geschikt voor mensen die zowieso altijd al krap zitten of mensen met iets te weinig zelfvertrouwen. Gevaar op de loer dat je geestelijk afhankelijk wordt van je "witte" vriend.

LSD-PADDO : nooit gehad dus geen oordeel.

ZOALS ALTIJD MET ALLES... GEBRUIK MET MATE!!!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 20:59 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 19:42 schreef Sesamstraat Terror het volgende:

COKE: hoppa... neus volduwen en gaan met die banaan. Je denkt dat je de hele wereld aankan (superman is er niks bij) en je hebt energie voor 3. Niet geschikt voor mensen die zowieso altijd al krap zitten of mensen met iets te weinig zelfvertrouwen. Gevaar op de loer dat je geestelijk afhankelijk wordt van je "witte" vriend.

Dat vind ik dus compleet overschat he! (Van de rest kan ik niks zeggen, want dat heb niet geprobeerd..) Maar ik heb de ene lijn coke na de andere gesnoven, en ik voelde me alleen lichamelijk ok, maar geestelijk was er geen verschil whatsoever. Volgens mij wordt er toch wel ietsje teveel mythe gemaakt rond drugs.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 18-11-2003 20:59]

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Lies
Usericon van Lies
Posted 18-11-2003 21:05 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 18 november 2003 20:59 schreef mislyd het volgende:
Volgens mij wordt er toch wel ietsje teveel mythe gemaakt rond drugs.
Vinden we het niet met z'n allen fijn om urban legends in het leven te roepen?

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 21:07 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 21:05 schreef Lies het volgende:
Vinden we het niet met z'n allen fijn om urban legends in het leven te roepen?

Tja, zolang het een minderheid is die hard drugs probeert, moet dat allemaal zo interessant en gevaarlijk mogelijk klinken he.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Lies
Usericon van Lies
Posted 18-11-2003 21:09 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 18 november 2003 21:07 schreef mislyd het volgende:
Tja, zolang het een minderheid is die hard drugs probeert, moet dat allemaal zo interessant en gevaarlijk mogelijk klinken he.
Als andere mensen weigeren je te marginaliseren, moet je het heft verdorie toch zelf in handen nemen zeker?

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-11-2003 22:14 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 november 2003 19:42 schreef Sesamstraat Terror het volgende:
Wat er leuk aan is... tsja...

XTC: een paar uurtjes lang ben je de "gelukkigste" persoon op aarde. Je zweeft en je zit in een roes van intense gelukzaligheid. Gevaar is aanwezig dat normaal onaantrekkelijke dames (of heren) er ineens niet meer zo onaantrekkelijk uitzien (althans dat lijkt zo) maar dat is iets waar je je de volgende morgen dan maar zorgen over moet maken...hehehe. Ook er ff rekening mee houden dat je problemen (indien je die hebt) er niet door verdwijnen. Die zijn er de dag erna gewoon weer dus alleen gebruiken als je echt goed in je vel zit en niet te vaak achter elkaar want het effect wordt dan steeds minder omdat je in 1 keer een hoop "geluksgevoel"-stofjes gebruikt en je lichaam moet de tijd krijgen om dat weer aan te vullen.

vergeet niet het gevaar, wat er is als je geen vloiestoffen tot je neemt, dan droog je dus lekker uiten das niet fijn. bij heel veel pillen tegelijk gaat je lever naar de donder.

en goede pillen(dus niet vermengt met amfetamine of andere shit) zijn er al sinds 1993 amper te krijgen.

quote:

je word niet alleen geestelijk verslaafd van die ellende, op den duur ook lichamelijk, dacht ik te weten.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-11-2003 22:15]

Oud Vuil.

Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 19-11-2003 11:57 by Stone Island Profiel van Stone Island

Op 18 november 2003 22:14 schreef webblaster wim het volgende:

vergeet niet het gevaar, wat er is als je geen vloiestoffen tot je neemt, dan droog je dus lekker uiten das niet fijn. bij heel veel pillen tegelijk gaat je lever naar de donder.

>>> Klopt je moet er wel goed bij blijven drinken wat op zich wel eens een probleem kan zijn omdat je daar echt totaal geen zin in hebt. Droge kleffe bek krijg je maar geen zin om te drinken. Zelfde geld met eten... probeer maar eens wat te eten terwijl je een pilletje hebt gehad... hahaha... persoonlijk krijg ik helemaal niks af en zelfs de day after heb ik amper honger.

Gebruik verder i.d.d. met mate en zeker geen 6-7 of nog meer pillen achter elkaar. 2 pillen (maximaal 3) verdeeld over een hele nacht is normaliter wel te doen maar dat hangt ook weer een beetje van je lichaamsbouw af. Een meisje van amper 50kg kan wat dat betreft minder hebben dan een kerel van meer dan 100kg.

En goede pillen (dus niet vermengt met amfetamine of andere shit) zijn er al sinds 1993 amper te krijgen.

>>> Niet helemaal mee eens... onderzoek heeft aangetoond dat de kwaliteit van XTC nog nooit zo goed is geweest als nu. Tenminste in die zin dat het amper nog met andere "echte" rommel wordt vermengd. Die amfetamine die erin zit geeft je nog een extra speed (energy) kick naast de geestverruimende werking die het geluksgevoel veroorzaakt en dus is een pil zeer geschikt om de hele nacht door te gaan (b.v. op een feest). Wil je 100% safe zijn dan moet je gewoon je pil laten testen. Dan weet je precies wat er in zit en de sterkte.

je word niet alleen geestelijk verslaafd van die ellende, op den duur ook lichamelijk, dacht ik te weten.

>>> Coke is alleen geestelijk verslavend en niet lichamelijk. Is ook onderzocht. Zelfde geldt voor XTC. Dat is ook alleen maar geestelijk verslavend. Heroine daarentegen is wel heel erg lichamelijk verslavend.

[Dit bericht is gewijzigd door Stone Island op 19-11-2003 14:17]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-11-2003 18:16 by Heiden Profiel van Heiden

Coke is idd niet lichamelijk verslavend, alleen kun je geestelijk een erg sterke behoefte eraan krijgen. Maar als je niks hebt ga je niet zweten/trillen of wat dan ook. Dan is wiet nog eerder lichamelijk verslavend, want toen ik veel wiet rookte en ik stopte dan eens, had ik 's avonds in bed last van zweten en een raar gevoel in mijn benen enzo.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 19-11-2003 18:36 by Brujeria Profiel van Brujeria

vanavond geen wiet voor mij, ik wer vanmorgen wakker met een haveloos zere strot van de pijpjes van gisteren.
eigen schuld dikke bult, maar dan maar een avond niet

PS ik denk dat ik ook maar eens een x coke ga proberen. what the fuck!

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-11-2003 18:38 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Heb in me leven alleen Wiet/Hash, 1 keer Paddo´s en 1 keer Salvia gebruikt, allemaal niet verslavend, alhoewel ik Paddo´s nog keer wil doen

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-11-2003 18:38 by Heiden Profiel van Heiden

Coke heerscht. Alleen een vrij dure hobby.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 19-11-2003 18:39 by Brujeria Profiel van Brujeria

WTF is Salvia?

@ heiden
wat kost die zooi ookweer? (ongeveer)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-11-2003 18:40 by Heiden Profiel van Heiden

Over het algemeen 50 pleuri voor een grammetje.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 19-11-2003 18:43 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 19 november 2003 18:40 schreef Heiden het volgende:
Over het algemeen 50 pleuri voor een grammetje.

ja, zoiets meende ik al gehoord te hebben, ik kan er heel makkelijk aan komen maar nooit echt de behoefte gehad om te proberen. speed heb ik wel een paar x gehad, maar de voordelen (wakker blijven) wogen niet op tegen de nadelen (een rauwe neus en beroerd de day after)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-11-2003 18:47 by Heiden Profiel van Heiden

Speed is echt troep! Dat je helemaal paars of groen word op een gegeven moment en 2 dagen wakker bent. En niet te vergeten de vieze afknappers en depressies naderhand.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 19-11-2003 18:50 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 19 november 2003 18:47 schreef Heiden het volgende:
Speed is echt troep! Dat je helemaal paars of groen word op een gegeven moment en 2 dagen wakker bent. En niet te vergeten de vieze afknappers en depressies naderhand.

de meeste mensen worden alleen bleek op speed, en ik had geen last van depressies oid natijd

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-11-2003 18:55 by Heiden Profiel van Heiden

Ik was wel vaker groenig ofzo de dag erop maar dan had ik ook 24 uur lang bier erbij gezopen, en ik werd zo depressief dat ik mezelf soms van kant wou maken. Maar dat is weer een aantal jaartjes terug.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 19-11-2003 18:57 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 19 november 2003 18:55 schreef Heiden het volgende:
Ik was wel vaker groenig ofzo de dag erop maar dan had ik ook 24 uur lang bier erbij gezopen, en ik werd zo depressief dat ik mezelf soms van kant wou maken. Maar dat is weer een aantal jaartjes terug.

das minder ja, maarja. ik ga me maar eens ff douchen, een paar pillen opvreten en een dikke spuit in mn aarsch drukken.

mischien word ik dan weer een beetje mens

Moordlustige Hamster
Posted 19-11-2003 19:14 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 19 november 2003 18:39 schreef Brujeria het volgende:
WTF is Salvia?

@ heiden
wat kost die zooi ookweer? (ongeveer)

Salvia is een soort kruid, lijkt op thee, wat je in de Smartshop kan kopen, moet je met een pijp oproken en ga je heel kort van hallucineren, maar harder dan paddo´s

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 19-11-2003 19:20 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 19 november 2003 19:14 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Salvia is een soort kruid, lijkt op thee, wat je in de Smartshop kan kopen, moet je met een pijp oproken en ga je heel kort van hallucineren, maar harder dan paddo´s

*voegt salvia toe aan de "todo-list*

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-11-2003 19:21 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 november 2003 19:14 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

Klinkt behoorlijk ok

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Moordlustige Hamster
Posted 19-11-2003 19:23 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 19 november 2003 19:20 schreef Brujeria het volgende:
*voegt salvia toe aan de "todo-list*

is ongeveer 35 euro per gram, maar daar kan je zo´n 50 milde en 25 sterke portie´s uithalen.
Het is best ziek.
Eerste keer had ik heele erge lachkick waar ik gewoon niet uitkwam en maar bleef lachen, tweede keer was het ziekst.. onbeschrijfelijk

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 19-11-2003 19:25 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 19 november 2003 19:23 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
is ongeveer 35 euro per gram, maar daar kan je zo´n 50 milde en 25 sterke portie´s uithalen.
Het is best ziek.
Eerste keer had ik heele erge lachkick waar ik gewoon niet uitkwam en maar bleef lachen, tweede keer was het ziekst.. onbeschrijfelijk

betere sheiBe

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com