|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
af en toe een jointje verder nix |
|
af en toe PsYcHo hehehehehehe [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-04-2002 18:25] |
|
quote: Het is natuurlijk iets ingewikkelder, want de mate van menstruatiepijn verschilt volgens mij ook per vrouw, net als het moeilijk of makkelijk klaarkomen. Waarom dat zo verschillend is snap ik overigens de ballen van omdat ik uitga van dezelfde fysiologie. Zal wel een geestesgesteldheid zijn... Misschien een idee voor een topic? quote: Behoefte verloren; ik ging studeren en het ik moest dus scherp zijn en kon geen versuffende elementen hebben. Verder ben ik het nuchter-zijn wezen herwaarderen: 1. Eens zitten simuleren dat ik XTC ophad terwijl de rest van het gezelschap dat wel op had; bleek de fanatiekste van 't stel; men vroeg zich zelfs af hoeveel ik wel niet ophad!!! 2. Heeft vervolgens te maken met een bepaald inzicht dat ik kreeg: de kater achteraf een dag lang vond ik niet meer opwegen tegen de plezierige uren. Ik heb dan ook een broeiende hekel tegen het macho cultuurtje van zoveel mogelijk zuipen. Desalniettemin laat ik me de alcoholica prima smaken, om de smaak, niet om het zat worden. Ik heb dan ook en gloeiende hekel aan bierwater zoals heiniken, grolsch, bavaria, oranjeboom etc etc. Belgisch bier rewlz!!!! Ik vind het blowen nog steeds erg lekker, zeker in combinatie met sex of muziek, maar andere dingen in het leven hebben nu prioriteit. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2002 18:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja alleen meer toe dan af ps zet icq is aan |
|
quote: Inderdaad. Alsof je kapot zuipen zo een prestatie is. Het kan eens leuk zijn, maar eroever opscheppen is vrij marginaal. En Belgisch bier is inderdaad gewoon het beste. Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik heb zo het idee dat sex toch beter is als drugs of geven jullie mij ongelijk |
|
quote:Je bent 14 en je weet dat al? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb dat idee meer weet ik er niet van : sex vernielt je leven tenminste niks en het kost je geen geld behalve een condoom en de pil en als je het met een hoer doet maar voor de rest toch niks |
|
quote:Denk aan verkrachting! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aan verkrachting denken dat zou ik nooit doen : ik heb al genoeg meisjes rond mij om te verleiden |
|
Ik zeg ook niet dat jij het ook zou doen, maar je vergat verkrachting bij het rijtje wat op sex gebied wel je leven kan verkloten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hoe en wat precies weet ik niet, maar inderdaad is dat bij iedere vrouw anders. Tegen migraine helpt een jointje roken trouwens afentoe wel. Niet elke keer, en ik vraag me ook af wat daarin nou het verschil maakt. De werking van THC zal ook bij iedereen, en elke keer, enigszins verschillen. quote: Ik heb wel veel minder de behoefte om iedere keer stoned te zijn, en moet ook scherp zijn vor mijn werk... Nuchter zijn is ook prima inderdaad, en een drinker ben ik ook niet, maar afentoe laat ik het me zeker smaken! Ik heb best een lange tijd bijna dagelijks geblowd, een aantal jaren geleden, en ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat dat niet meer het geval is, en ik daar ook geen behoefte meer aan heb. Dead things grow from deep inside... |
|
tja, wat nog verder toe te voegen? ik rook soft drugs sinds m'n 16de, nu alweer 17 jaar dus en dagelijks.( wel pas na werk! )(heb er nu ook 1 in m'n hand) ik heb nooit de behoefte gehad aan coke en hero, teveel mensen om me heen eraan kapot zien gaan. m'n ouders zeiden altijd: je begint met blowen en eindigt met hard-drugs, maar dat ligt dus echt aan het koppie wat op het lijf zit, je moet wel blijven nadenken! tis hetzelfde met drank, gek op bier, maar sterke drank hoeft van mij niet. een vaporiser heb ik ook in de kast staan, de ellende was dat ik na het vaporisen(wat inderdaad een hele andere high is als met tabak) draaide ik toch weer een jointje, ach, de mens is een gewoonte dier. (zonder zonnebril en met haar) Oud Vuil. |
|
Ik haat drugs Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
drugs kan heel tof zijn, als je dr mee om weet te gaan. Ik kan van mezelf zeggen dat het in mijn geval wel goed zit. Ik heb meerdere mensen kapot zien gaan. Mensen die dachten; oooh dat valt wel mee & dat kan ik wel hebben. NOT!!! Gebruik jij drugs? of gebruikt de drugs jou? Suck my piss |
|
quote: Migraine lijkt me idd ook een goeie. Ik zal 't onthouden mocht ik het ooit krijgen. THC moet idd niet gezien worden als; je blowt en dan wordt je dit&zo, zusofdat. Je bent een versterker waarvan de equalizers worden opengedraaid; wat erin zit komt eruit. verschilt dus per persoon, maar over het algemeen denk ik wel te kunnen stellen dat na een tijd regelmatig gebruik opwekkend om kan slaan in vervlakkend. Ik vind dat bij dit laatste iedere blower bij zichzelf bewust zou van moeten zijn welke van de twee werkingen men ervan krijgt en daar zijn/haar conclusies over moet trekken. quote: Klinkt allemaal als een prima manier! Nice! Ik wou er even bij vermelden dat ik het iedereen -afgezien van mensen die geestelijk enigszins labiel zijn- kan aanraden; niet als regelmatig gebruik maar als kennismaking; het kan -evenals andere drugs als LSD/ Paddestoelen/ XTC een eye-opener zijn richting zelfkennis. Zelfkennis [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 3:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb een tijdlang behoorlijk fanatiek geblowd, maar op een dag had ik een minder leuke ervaring en ben ik accuut gestopt. (en dat na +- 3 jaar dagelijks stevig blowen) Sinds ik gestopt ben heb ik ook de behoefte om te blowen niet meer; ik kwam erachter dat ik blowde uit gewoonte en dat ik er daardoor zelfs geestelijk afhankelijk van was en die gedachte staat me nu enorm tegen.. Ook is er een klotereden geweest waardoor ik zoveel ben gaan blowen, je kan dus zeker zeggen dat het voor mij een vorm van escapisme was. Ik zal vast nog wel eens een blowtje roken, maar ik wil (en kan) het niet meer als ik er geen trek in heb.. 1 keer in de 2 jaar ongeveer neem ik paddo's, op die manier blijft het elke keer weer een indrukwekkende ervaring! Als je jezelf geestelijk goed voorbereid op je trip is het een geweldig middel. Verder is voor mij alles wat uit een lab komt niet ok.. Het boeit me niet en ik heb een aantal vrienden enorm naar de klote zien gaan door xtc, speed, coke en (ontdekte ik pas) er zijn een paar oude vrienden van me die nu vet aan de heroïne zitten Ik wist van 1 van hen dat hij het geprobeerd had, ik heb met hem gepraat en ben heel erg geworden.. Hij zei dat heroïne te lekker is om mee te stoppen en dat hij daarvan geschrokken was, maar het heeft niet geholpen Tegenwoordig houd ik het gewoon bij mijn shaggie en een lekker biertje |
|
quote: Speed vind ik kutspul -je maagwand wordt weggevreten- en tegenwoordig is xtc vaak alleen maar amphetaminen dus ook speed met een of ander vaag toevoeginkje. Echte XTC daarentegen... Coke is ook lekker en doe ik graag, maar wederom; met mate; ik zit de laatste paar jaar op zo'n 1 keer per jaar dus dat gaat goed dunkt me. Heroine is klotespul, net als crack (=uitgekookte coke); zó lekker dat je er niet meer van los komt. Lijkt me aardig om op mijn sterfbed te gaan ervaren, als het einde toch onherroepelijk is. Ik ken ook een aantal gabbers die te ver zijn gegaan; in dat cultuurtje heerste ook zo'n macho cultuurtje die ook onder drankgebruikers heerst; het soort van cultuurtje (meer=beter) waar ik op omdat het sociale druk oplegt en mensen verslaafd kan maken. Brrrrrr.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: zo kende ik ook een paar gabbers die elkaar steeds verder aan het ophisten waren, van 2 pillen en een halve gram speed uiteindelijk naar 7-8 pillen, 2 gram speed en een gram coke toe.. Vertelde 1 van die sukkels trots dat hij ff voor 7 meiers dope had gehaald voor een stuiterparty.. En gek dat hij het vond toen hij na een half jaar excessief gebruik ineens bloed begon te kotsen.. |
|
quote: Precies, paranoia, schizophrenie, 180 graden van persoonlijkheid veranderen -van keitof naar klootzak, groeistoornissen, MS...allemaal bekende gevallen. Is inderdaad een direkt gevolg van de 'meer =beter' mentaliteit in zo'n klotecultuurtje...(gezelligheid geent op drugs en/of alcohol) Doseren & grenzen kennen is er dan niet bij; vaak is men nog te jong om te snappen waar men mee bezig is, omdat je je als je in de groei zit heeeeeeeeeeel hard kan gaan, alsof je altijd nóg harder kan en het gaat een tijd nog goed ook, maar daarna... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Telkens denken mensen dat coke & sex zo'n geweldige combi is terwijl coke verdoofd! Ben je niet in de war met MDMA (echte XTC), de échte love drug? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 5:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als je koffie onder drugs meerekend.. dan vind ik die drugs heerschend.. Verder vind ik de meeste drugs kut, vooral de harddrugs als je ziet wat het met mensen doet. Ik gebruik zelf wel eens van die ephedra's die zijn super relexed moet ik zeggen.. Hailz smartdrugs. Blowen doe ik nog heel zelden. Eigenlijk alleen een paar heisen als ik niet kan slapen.. Ben er inmiddels weer zo gevoelig voor dat ik dan als een stoonde kanarie naar mijn bed fladder. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Koffie is gewoon de hoofdvoedselgroep. Tum podem extulit horridulum... |
|
Drugsgebruikers zijn ZWAK. Er gaat niets boven het trippen/ flippen op de realiteit van het echte pure leven. (I can tell you all about it... ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |