|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen vrijdag hier (op een dorp) iemand weggebracht in bijna-coma omdat hij harddrugs in combinatie met alcohol had genomen. Fool. |
|
quote: IDD. Hardrugs zijn gay. Ze worden met name door mensen gebruikt die niet op een normale manier met het dagelijkse leven om kunnen gaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, in combinatie met het omgaan met verkeerde mensen. Ach vond het toch een klootzak, voor mijn part blijft ie 3 jaar in coma. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 15-03-2004 9:18] |
|
quote: omgaan met verkeerde mensen.. sory dat ik het zeg maar dat vind ik een triest argument Je kan zelf nadenken dat doen adneren niet voor je. geen harddrugs voor mij , hoeveel "vrienden"" je die ook willen voeren We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: Onzin. Nooit gehoord van mensen die zich mee laten slepen door anderen? Ik denk dat dit dus wel een argument is. Stel je hebt 5 vrienden die allemaal die HD gebruiken en zeggen dat het fantastisch is. Daarna vragen ze of jij het ook wilt. Als jij dan zo bent dat je geen duidelijke grenzen voor jezelft stelt, lijkt het mij logisch dat je je door de situatie laat leiden en ook HD neemt. En zo'n jongen was het, dus ik denk dat dit argument wel degelijk invloed had. |
|
quote: Zou je zelf niet meer onderzoek naar drugs (in bijzonder HD) doen voordat je uberhaupt zoiets gebruikt... en op het moment dat je het gebruikt kies je dus voor JEzelf dat je het gebruikt vrienden kunnen wel hun mening geven but thats it , je bent er zelf verantwoordelijk voor begrijp dus jou standpunt ook wle, maybe beetje verkeerde reactie net van mij .. We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
Ja ok, het blijft natuurlijk lastig om zoiets te beoordelen. Maar over dat onderzoek kan je wel gelijk hebben ja. Maar als hij dat dus had gedaan, zou hij dus moeten weten dat hij het niet moest gebruiken met alcohol. |
|
quote: eigen schuld dikke bult (buld?) zullen we maar zeggen We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
Vannavond komt er een kameraad van mij langs om te kijken of we hier het een en ander kunnen verbouwen in de kast die in de berging staat, ik ben benieuwd! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
enige drugs waaraan ik me schuldig maak is alcohol en nicotine en caffeine... wiet ben ik op uitgekeken, heb er zelfs een schijthekel aan gekregen, en harddrugs was allemaal een keer en absoluut nooit meer vind het niet nodig, bij mezelf en anderen ook niet...maar daar heb ik natuurlijk bar weinig over te zeggen doe waar je zin in hebt, maar val mij der niet mee lastig [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-04-2004 20:58] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Het schijnt heel goed te kunnen, de kameraad die komt kijken is er net mee begonnen en heeft zich er al wat meer in verdiept dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt. Ps. Er is zeker nog niets bekend over het vervoer? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-04-2004 21:01] |
|
quote:Vervoer. Nope, eventuele 4e man is aan het kijken hoe en wat met de 17e, maar is daar morgen uit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah oke, ik ben benieuwd! |
|
Wel aanstekelijk dat spul,vooral als je een in buurt woont waar veel mensen dat doen. Lijp als je je er zelf meej kapot maakt. Ma jha hoe negeer je een eerste joint?? Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote:gewoon nee zeggen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
F*ck hippies |
|
quote: Moeilijk voor sommige mensen,Vooral in een dorp als bij ons. Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote:'Waarom' eerder :Smug: :| 'jezelf eraan kapot maken' is wel een 'stapje' verder dan zou hoeven/moeten etc, toch? [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 06-04-2004 21:48] Masturbation is not the same. |
|
Tjah, als je een meeloper en een homeau bent is dat moeilijk ja. F*ck hippies |
|
quote: jha klopt,Kzal het in gedachten houden. Or you children of today are Children of the Grave. |
|
Jha stom van mij. Or you children of today are Children of the Grave. |
|
Schaam-Schaam Or you children of today are Children of the Grave. |
|
gaat het weer? ga anders even liggen... Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |