IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 22-10-2002 12:05 by Einzelgänger Profiel van Einzelgänger

Paddo's wil ik nog wel een keer proberen, maar ik hoor uit verschillende hoeken dat ze idd zeer heftig kunnen uitpakken.

Helaas is het nadeel aan dit soort middelen dat je eigen ervaring de beste bron is, aangezien elk mens er anders op reageert/het anders ervaart.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2002 12:06 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Als je paddo's neemt met het gevoel van "hopelijk krijg ik geen bad trip", dan kan je al beter geen paddo's eten. De kans dat het dan fout gaat is bijzonder groot. Paddo's versterken je emotionele ervaring gigantisch, dus als je echt goed voelt en je eet paddo's dan krijg je de trip van je leven. Als je al een beetje kut voelt, of angstig voor wat er gaat komen, dan kan je er bijna zeker van zijn dat je fout gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-10-2002 12:07]

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-10-2002 12:10 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

Als je het voor de eerste keer doet, neem dan niet in één keer een hele portie. Neem eerst gewoon een halve, bevalt het, dan pak je de andere halve portie er gewoon achteraan. En zorg ervoor dat je met vrienden bent en geen onbekende mensen, je weet immers niet wat je aan ze hebt. En een vertrouwde omgeving wil ook nog wel eens helpen ivm dingen die je pas ziet als je "erin" zit. Je schrikt je dan mnl. de tering als je het pas later ziet. En ga er ook niet als een gek bij zuipen, daar heb ik ook wel eens een paar mensen gek van zien worden. Eerst de hele avond zuipen en dan nog een stel paddestoelen erbij : pakt niet aan !! Verder valt het wel mee

BLASTBEATS FOREVER

Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 22-10-2002 12:21 by Einzelgänger Profiel van Einzelgänger

Een goede vriend van mij waarmee ik samen "het psychonautenpad bewandel", is in het bezit van muziek die op een bepaalde manier inwerkt op de hersenen (zgn. Psychedelic Trance) en zo de trip versterkt. Dat had een erg overweldigende uitwerking. Het was de eerste keer dat ik het hoorde, het voelde wel enigszins vreemd, doch niet onaangenaam.
Iemand anders hier ook ervaring mee?

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2002 12:22 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Hehe, idd. Niet bij zuipen. Ik zat een keer, in mijn pubertijd, de paddo's weg te spoelen met bier en blowde me een beroerte... Je kan wel raden dat het toen ongelofelijk fout ging. Wat toen mijn redding was, was een zooi suiker. Ik heb een hele zooi suiker naar binnen gewerkt en als sneeuw voor de zon verdween die bad trip!!

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-10-2002 12:25 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

Muziek heeft inderdaad een behoorlijk grote invloed op het "proces", wij hadden toen Enigma, en dat pakte wel aan !! Hadden ook Houwitser geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes. Terwijl dat de stijl muziek is die we het liefste luisteren, maar tijdens een trip is het gewoon KUT !! (wat uiteraardt niet aan Houwitser ligt )

BLASTBEATS FOREVER

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2002 13:21 by Snaack Profiel van Snaack

Als ik trip (zelden hoor, en op paddo's) bereid ik me daar minimaal 2 weken van tevoren al op voor.. Dus met vrienden een datum prikken om 'het' te gaan doen, samen paddo's halen, blabla, we maken er een heel ritueel van. En het is nog nooit fout gegaan.

Nuchtere mensen om je heen tijdens je trip lijken wel aliens, ik vind het dan ook niet prettig als die erbij zijn.. Ik heb tijdens een trip weleens met een nuchtere vriend gebeld, dat is uhrm... vaag

En idd, als je van tevoren al denkt 'als ik maar geen bad trip krijg' moet je het zeker niet doen! Bij paddo's werkt dat absoluut als een selffulfilling prophecy

Ik heb trouwens altijd een schaaltje suiker + vitamine C tabletten klaar staan voor als het fout gaat. Heb het nog nooit nodig gehad.

daVid
Usericon van daVid
Posted 22-10-2002 13:45 by daVid Profiel van daVid

quote:
Op 18 oktober 2002 16:48 schreef Holocausto het volgende:
Hahah...op de een of andere manier ben ik altijd een halve dag impotent na dat spul te hebben geslikt. Meer mensen last van?

Ik ook. :D Nouja, niet impotent, maar wel een enorm klein leutertje.

Echt heel raar. Als ik overigens heel veel koffie drink krijg ik dat ook een beetje.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-10-2002 13:52 by Gunman Profiel van Gunman

DRugs: Been there, smoked that! Vond dat ik het wel gehad had, achteraf gezien was er weinig aan, K hou die zooi uit mn kop, af n toe goed in de wind van wijn of bier, da's al.

Geestesverruimend my ass!! Ik doe dat zonder drugs.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-10-2002 13:56 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Heb me ff ingelezen op internet. De vliegezwam en het kaalkopje zijn dus gewoon in de nederlandsche bossen te vinden. Dat wordt speuren.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2002 14:08 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 22 oktober 2002 13:56 schreef Slechtheid het volgende:
Heb me ff ingelezen op internet. De vliegezwam en het kaalkopje zijn dus gewoon in de nederlandsche bossen te vinden. Dat wordt speuren.

Ik geloof dat Elessar daar verstand van heeft

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2002 14:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 oktober 2002 13:52 schreef Gunman het volgende:
DRugs: Been there, smoked that! Vond dat ik het wel gehad had, achteraf gezien was er weinig aan, K hou die zooi uit mn kop, af n toe goed in de wind van wijn of bier, da's al.

Geestesverruimend my ass!! Ik doe dat zonder drugs.

je moet het zien als een soort "mentale vakantie", even een nieuw "land" bezichtigen en dan weer terug. Of ga je nooit op vakantie ?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2002 14:29 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 22 oktober 2002 14:23 schreef Azagthoth het volgende:
je moet het zien als een soort "mentale vakantie", even een nieuw "land" bezichtigen en dan weer terug. Of ga je nooit op vakantie ?

Mooi gesproken Azzie

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2002 14:32 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Dank u voor uw steun beste man !

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-10-2002 14:32]

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 22-10-2002 15:43 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

quote:
Op 22 oktober 2002 11:59 schreef EvilPietje het volgende:
Sterker nog, het is al een keer verkeerd gegaan, dankzij die "fijne" nuchtere mensen. Met die klootzakken ben ik daarna nooit meer opgetrokken. Maar ja, dat lag meer aan die gozers. Er zit wel een kern van waarheid in, mocht er iets fout gaan dan is er altijd wel iemand bij die direct kan handelen. Maar zo erge trips maak ik toch nooit mee, althans dat je niet meer weet wat je allemaal aan het doen bent. Zo erg hoeft het nou ook weer niet, vandaar truffels en geen paddo's meer. Paddo's zijn mij iets te bruut namelijk
als die nuchtere personen zich gewoon keistil houden tijdens jou trip, en zich niet met je bemoeien, gaat het heus wel goed dacht ik zo.

zo, dat was mijn beurt dan weer

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 22-10-2002 15:45 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

quote:
Op 22 oktober 2002 12:21 schreef Einzelgänger het volgende:

ik dus niet. ik heb ook nog helemaal niet vaak gehad. Maar toen ik voor de tweede keer ging, dacht ik: nu ga ik eens goed op die muziek letten. Wat ik ook meteen weer vergeten ben

zo, dat was mijn beurt dan weer

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-10-2002 15:48 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Waarom ben je in het gezelschap van "nuchtere" personen als je gaat trippen?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-10-2002 15:53 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 22 oktober 2002 15:48 schreef Vargen666 het volgende:
Waarom ben je in het gezelschap van "nuchtere" personen als je gaat trippen?
Veiligheid. Maar bij paddo's en truffels kan het naar mijn weten niet uit de hand lopen, alleen bij sterker spul.

Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 22-10-2002 15:54 by Meshuggah Profiel van Meshuggah

quote:
Op 22 oktober 2002 12:21 schreef Einzelgänger het volgende:

zeker.. muziek heeft echt een overweldigend effect op je trip, ik zat een keer onderuitgezakt op de bank te trippen, hele relaxte psychedelische trance aangezet, toen werd het pas echt cool voelde me echt kei gelukkig, als ik mijn ogen dicht deed dan zag ik allerlei mooie figuren en had het gevoel dat ik met bank en al aan het rondvliegen was.. met de ogen open zag ik de hele kamer anders, de tafel zweefde boven de grond, de planten dansten op de vensterbank en alles zag een beetje bol, de vloer leek een enorme kuil in te zitten - echt een geweldige ervaring

metal is trouwens ook cool alleen dat klinkt dan heel vreemd, helemaal hol - niet zoals het hoort te klinken

[Dit bericht is gewijzigd door Meshuggah op 22-10-2002 15:56]

met0l!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-10-2002 15:58 by bazzio Profiel van bazzio

Waarom zou je vluchten in een trip (roes) om even later weer keihard terug te worden gezet in de realiteit.

Bazzio Attacks!!!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-10-2002 16:00 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 22 oktober 2002 15:53 schreef Slechtheid het volgende:
Veiligheid. Maar bij paddo's en truffels kan het naar mijn weten niet uit de hand lopen, alleen bij sterker spul.
Ah ok, dus bovenstaande mensen hebben eerst een nuchter persoon er bij gehaald, en die geinstrueerd over hoe en wat "in case of error" alvorens te gaan trippen?

Het is niet zo dat ze toevallig in de buurt van die nuchtere personen waren en ze daarom maar irritant vonden?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-10-2002 16:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 22 oktober 2002 16:00 schreef Vargen666 het volgende:
Ah ok, dus bovenstaande mensen hebben eerst een nuchter persoon er bij gehaald, en die geinstrueerd over hoe en wat "in case of error" alvorens te gaan trippen?
Denk het wel, maar zoals Snaack al zei kun je ook een schotelje met suiker en vitame C klaarzetten, mocht het mis gaan.
quote:
Het is niet zo dat ze toevallig in de buurt van die nuchtere personen waren en ze daarom maar irritant vonden?
Yep, vind ik wel irritant. Als ik gebruik doe ik het met m'n broer erbij. Hij is wat meer ervaren en weet dus z'n grens te liggen. Ik niet, daarom wil ik hem er altijd bij hebben.

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2002 16:04 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 oktober 2002 15:58 schreef bazzio het volgende:
Waarom zou je vluchten in een trip (roes) om even later weer keihard terug te worden gezet in de realiteit.

Wie heeft het over vluchten ??

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-10-2002 16:08 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

quote:
Op 22 oktober 2002 15:43 schreef sickheaddread het volgende:
als die nuchtere personen zich gewoon keistil houden tijdens jou trip, en zich niet met je bemoeien, gaat het heus wel goed dacht ik zo.

En dat was het hem nou juist. Die kutlijers gingen allemaal liggen kutten, constant andere muziek opzetten, je laten schrikken enz.enz. En dat is echt niet relaxt als je aan het trippen bent !!

BLASTBEATS FOREVER

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-10-2002 16:11 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

quote:
Op 22 oktober 2002 15:58 schreef bazzio het volgende:

Dat gezeik altijd over vluchten, het heeft helemaal niks met vluchten te maken !! Jij gaat toch ook niet naar de kroeg (dus jezelf van de kaart zuipen) om te vluchten uit de realiteit ??

BLASTBEATS FOREVER

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com