|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je adres? Kan ik vast de politie bellen.. Of is het weer te weinig om een 'wietplantage te heten'.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Het is allemaal gewoon legaal hoor. |
|
quote: He jammer ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nou zeg! |
|
quote: Je doet maar hoor ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Goh, dankjewel! |
|
quote: er is ook plaats voor cannabisgebruik als je "ietwat" ouder bent, hoor. ver over de helft van de jaren dertig heen, heb een baan, eigen huis, getrouwd. best wel "normaal" dus. beetje belachelijk, om alle gebruikers zo'n beetje kansloos te noemen. btw, binnenkort staan er hier ook weer 5 planten buiten. Oud Vuil. |
|
Geen drugs voor mij, ik word er alleen maar agressief van. the only pleasure is pain |
|
oja? zelfs van gewone wiet, dus niet van die superzooi, maar skunk of iets in die richting? Oud Vuil. |
|
Gewone wiet!! Blijf maar uit mijn buurt als ik het gebruik... the only pleasure is pain |
|
ik pass iig geen joint je richting op, mocht ik je een keer tegen komen. Oud Vuil. |
|
quote: of anders? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Ik noem het ook niet kansloos. Ik heb zelf ook ondervonden dat je met dagelijks blowen nog best normaal kan functioneren maar dat ligt wel aan je discipline. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je vindt dat je dan normaal kan functioneren, ken mensen genoeg die eieder dag blowen, die funstioneren dus niet 100% normaal nee. |
|
ik ken meer mensen die niet blowen, die niet helemaal normaal zijn. Oud Vuil. |
|
quote: dan kan het altijd nog zijn dat ze NOG beter functioneren als andere ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben nu een ongeveer een maand gestopt met blowen en ik voel mij wel lekkerder (Ik rookte vrij veel, van 's ochtens tot 's avonds), maar om nu te zeggen dat ik beter functioneer vind ik ook wel wat ver gaan. Door al die extra prikkels neemt de chaos in mijn hoofd wel toe. In de tijd dat ik blowde(tien jaar) kon ik ook altijd wel goed slapen maar nu ik ben gestopt slaap ik voor geen meter meer. Soms best wel frustrerend want als ik kwaad word kom ik helemaal moeilijk in slaap, ik wordt daarintegen wel uitgeslapener wakker. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
zit liever met 10 wietverslaafden dan met 1 alcoholist in een ruimte... En wiet...handig als je niet slapen ken, *laat mn wiet nou net opzijn* My madness, my sadness |
|
Het is leuk om te zien hoe dit topic iedere keer omhoog geschopt wordt :D Ben nu voor de eerste keer lekker achter de pc ene aan het knakken, dadelijk d&d, lekker de fantasie de vrije loop laten Prettig pasen aan alle rokers en niet rokers hier, mogen de vele eieren uw pad niet verstoppen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:de meeste mensen beginnen er mee om " Stoer " te zijn en " Er bij " te horen, maar later na is het te moeilijk voor hen om te stoppen. I'm trapped in this...life full of misery, I've spend all my time alone, Questioning what's left to feel, Last breath before I fall |
|
quote:Heb ik zelf niet zo veel ervaring mee maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. I'm trapped in this...life full of misery, I've spend all my time alone, Questioning what's left to feel, Last breath before I fall |
|
Ik denk niet dat het is om 'stoer' te doen. Ik denk dat de meeste mensen toch benieuwd zijn wat het met je doet en het daarom gaan proberen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Bij mij ligt het juist meer aan m'n bui! Als ik erg vrolijk ben kan ik gerust een joint opsteken, maar als ik kwaad ben dan doe ik het liever niet (voor m'n omgeving) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:klinkt logisch, maar ik denk dat het met mijn "wisselend" humeur niet veel uit zou maken in welke bui ik ben. Het slaat toch zo weer om. I'm trapped in this...life full of misery, I've spend all my time alone, Questioning what's left to feel, Last breath before I fall |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |