IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2004 23:18 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 15 maart 2004 9:16 schreef Chelman het volgende:
IDD. Hardrugs zijn gay.

Ze worden met name door mensen gebruikt die niet op een normale manier met het dagelijkse leven om kunnen gaan.

Stimmt.. 't Wordt vaak/meestal gebruikt om bepaalde problemen weg te roken/snuiven/spuiten.

Dat wil niet zeggen dat alle harddrugs gebruikers losers zijn, dat hangt van allerlei omstandigheden af.

..."Hate can only create more hate"...

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 06-04-2004 23:19 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 6 april 2004 23:18 schreef Immortella het volgende:
Stimmt.. 't Wordt vaak/meestal gebruikt om bepaalde problemen weg te roken/snuiven/spuiten.

Dat wil niet zeggen dat alle harddrugs gebruikers losers zijn, dat hangt van allerlei omstandigheden af.

idd, er is toch echt verschil tussen experimenteel gebruik en escapistisch gebruik.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2004 23:21 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 6 april 2004 23:19 schreef Phlegyas het volgende:
idd, er is toch echt verschil tussen experimenteel gebruik en escapistisch gebruik.

Absoluut. Zélfs ik heb wel eens experimenteel gebruikt (alleen softdrugs), terwijl ik toch écht een tegenstander ben van drugs en al een tijd werk in de drugshulpverlening.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 06-04-2004 23:21 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 6 april 2004 23:18 schreef Immortella het volgende:

Hmm hoe je het ook wil noemen..het is in feite een langzame manier van zelfmoord plegen..

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 23:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Je kant het ook gewoon lekker vinden hoor

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 23:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 maart 2004 1:35 schreef Immortella het volgende:
Wietlollies, te koop o.a. in Amsterdam
die hebben geen 'verruimend' effect. Vraag me ook sterk af of er wel wiet ofzo in zit.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 06-04-2004 23:24 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 6 april 2004 23:21 schreef Immortella het volgende:
Absoluut. Zélfs ik heb wel eens experimenteel gebruikt (alleen softdrugs), terwijl ik toch écht een tegenstander ben van drugs en al een tijd werk in de drugshulpverlening.

Ik drink bier voor de lol, drugs gebruik ik ook wel maar zeker niet voor de lol. Ben niet erg positief ingesteld, heb daardoor echt wel nare trips gehad. Maar om eerlijk te zijn heb ik er wel veel van geleerd. Het blijft mijns inziens echter wel schadelijk, ook mentaal,mijn perceptie is echt permanent veranderd.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 06-04-2004 23:25 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 6 april 2004 23:21 schreef Borgia II het volgende:
Hmm hoe je het ook wil noemen..het is in feite een langzame manier van zelfmoord plegen..

Dat idd wel, dat geld echter niet voor wiet, das alleen een langzame manier om werkloos te worden. (maar dat is dan ook niet echt een expiriment wiet)

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 23:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik gebruik sinds mijn 2e 'bad trip' geen drug meer. Dat is nu al meer dan 1,5 jaar geleden en ik merk/voel de gevolgen nog.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2004 23:26 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 6 april 2004 23:23 schreef kwelgeest het volgende:
die hebben geen 'verruimend' effect. Vraag me ook sterk af of er wel wiet ofzo in zit.

Let op de smileys

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 23:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2004 23:25 schreef Phlegyas het volgende:
Dat idd wel, dat geld echter niet voor wiet, das alleen een langzame manier om werkloos te worden. (maar dat is dan ook niet echt een expiriment wiet)
Bull-shit; In de tijd dat ik dagelijks blowde werkte ik hard, presteerde goed fysiek in de fitnesszaal en heb destijds op school m'n hoogste gemiddeldes ooit gehaald en dat alles stoned.

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 06-04-2004 23:28 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 6 april 2004 23:25 schreef kwelgeest het volgende:
Ik gebruik sinds mijn 2e 'bad trip' geen drug meer. Dat is nu al meer dan 1,5 jaar geleden en ik merk/voel de gevolgen nog.

DAt kan echt kut wezen ja, heb het gevoel af entoe alsof de hele werkelijkheid verdwijnen gaat, weird, maar niet echt een lolletje.ALsof je op het punt staat psychotisch te worden.

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 06-04-2004 23:29 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 6 april 2004 23:26 schreef kwelgeest het volgende:
Bull-shit; In de tijd dat ik dagelijks blowde werkte ik hard, presteerde goed fysiek in de fitnesszaal en heb destijds op school m'n hoogste gemiddeldes ooit gehaald en dat alles stoned.

Goed en vele coke gebruikers met u, maar veel van mijn veel belovende kennissen hebben echt de hele boel verneukt.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 23:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2004 23:28 schreef Phlegyas het volgende:
DAt kan echt kut wezen ja, heb het gevoel af entoe alsof de hele werkelijkheid verdwijnen gaat, weird, maar niet echt een lolletje.ALsof je op het punt staat psychotisch te worden.
Mwa ik voel afentoe nog wat paranoide gevoelens en zie vaak dingen 'inelkaar' draaien als ik zit te staren. Het wordt gelukkig ongeveer per week minder maar ik denk niet dat ik ooit nog iets anders dan een wiet jointje aanraak.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 23:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2004 23:29 schreef Phlegyas het volgende:
Goed en vele coke gebruikers met u, maar veel van mijn veel belovende kennissen hebben echt de hele boel verneukt.
Mja ik heb het ook zien gebeuren maar 100% de schuld geven aan de drug vind ik onzin. Die mensen zijn waarschijnlijk al van nature uit laks en ongedisciplineerd

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 06-04-2004 23:39 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 6 april 2004 23:35 schreef kwelgeest het volgende:
Mja ik heb het ook zien gebeuren maar 100% de schuld geven aan de drug vind ik onzin. Die mensen zijn waarschijnlijk al van nature uit laks en ongedisciplineerd

Heb je wel gelijk in, heb eens een interview met een onderzoeker gelezen, die beweerde dat na een drugshype de meeste gebruikers stoppen en gewoon met hun leven doorgaan. Alleen een klein deel blijft hangen, het deel met de zwakke persoonlijkheid. (In hoeverre die kerel de waarheid spreekt weet ik niet, heb de cijfers niet gezien)

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 23:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2004 23:39 schreef Phlegyas het volgende:
Heb je wel gelijk in, heb eens een interview met een onderzoeker gelezen, die beweerde dat na een drugshype de meeste gebruikers stoppen en gewoon met hun leven doorgaan. Alleen een klein deel blijft hangen, het deel met de zwakke persoonlijkheid. (In hoeverre die kerel de waarheid spreekt weet ik niet, heb de cijfers niet gezien)
Schijnt idd zo te zijn dat 'blowers' als ze ietwat ouder zijn opeens door hebben dat ze, mede door de drug, nog niets gedaan hebben met hun leven terwijl, oude, vrienden een baan en gezin hebben en dan opeens stoppen en ook op zoek gaan naar een 'leven'.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2004 1:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en als dat niet lukt vallen ze terug op drugs...

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-04-2004 1:26 by Heiden Profiel van Heiden

Ach, wie wil nou een leven? Ik word er 30 en heb nog steeds geen leven.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2004 1:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 april 2004 1:26 schreef Heiden het volgende:
Ach, wie wil nou een leven? Ik word er 30 en heb nog steeds geen leven.

ach we zijn allemaal al heroine verslaafd, maar in een "leven" moet je presteren voor een shot. Als ik een junk zou zijn zonder dat ik veel voor m'n shot moest doen dan zou ik het nog niet eens erg vinden, goed project daarzo in rotterdam

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 07-04-2004 8:40 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

Ik heb wel eens geblowd maar het is alleen niet zo'n goed idee om het onder schooltijd te doen

..

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-04-2004 8:45 by Morningrise Profiel van Morningrise

Ik heb vroeger aardig wat geblowed, zelfs wel eens herbal XTC op, maar heb daar nu geen behoefte meer aan.
Een jaar geleden hing ik dag in dag uit met een groep vrienden in een parkje rond, waar zo'n beetje iedereen wel blowde. Merkte op een gegeven moment dat ik TE VEEL ging blowen, heb toen afstand genomen van die groep, wat uiteindelijk een goede beslissing geweest is, aangezien het grootste gedeelte van die groep nu aan de coke, LSD, speed en XTC zit.

Waag eens een dansje!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 9:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 april 2004 8:45 schreef Morningrise het volgende:
, zelfs wel eens herbal XTC op,
Ruige meid

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 07-04-2004 10:55 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Blowen doe ik redelijk vaak eigenlijk. Heb verder 1 keer in mijn hele leven een roze lovertje op. Het was eenmalig. Gewoon om te kijken wat het was. 1,5 jaar geleden en zo ik blijf erbij dat het 1 van de vetste avonden in mijn leven was. Maar never nooit meer!

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 07-04-2004 15:29 by Tormentor_horst. Profiel van Tormentor_horst.

quote:
Op 7 april 2004 8:40 schreef venom rules het volgende:
Ik heb wel eens geblowd maar het is alleen niet zo'n goed idee om het onder schooltijd te doen

jha daar heb jij ervaaring meej,nie slim

Or you children of today are Children of the Grave.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com