|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, da's goed, gaat wel, gaat wel... |
|
spuiten en basen ik ook op; een drugsbaby baren moet wel het meest trieste zijn dat er is. (elke baby die geboren is met een of andere 'verzwakking/ afwijking' door nodeloos gebruik van een substantie overigens) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: You read my mind SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ff los wat er allemaal eerder op deze thread pro of contra is gezegd: Ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel meer zou willen zeggen dan ik op momenten kan zeggen. Bijvoorbeeld hoeveel mensen eigenlijk voor mij waard zijn. Met XTC heb ik de enige momenten meegemaakt dat ik wel precies de juiste woorden kon vinden. Dit is zo frustrerend irl!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
tja ik drink eigenlijk alleen bier, ben al raar genoeg vanmezelf |
|
drink bijna nooit, doe mij maar een joint |
|
tja joints, heeft erg slechte invloed op bepaalde prestaties |
|
Vroeger blowde ik regelmatig maar daar vind ik nu niks meer aan. Ik drink in het weekend wel graag een biertje. Ik ben van mezelf zo hyperactief dat ik nog nooit heb gedurfd om coke of speed ofzo te nemen. Ik dacht vroeger altijd : Als ik dat doe krijg ik meteen een hartaanval, ik stuiter van mezelf al! Van een kop koffie sta ik al 10 uur stijf van de energie. Wel lekker easy hoor, als ik ga stappen na een week hard werken slurp ik een bakje leut naar binnen en ga ik de hele nacht hard. Zijn er meer mensen die dat hebben? Eigenlijk heb ik ook nooit de behoeft gehad aan hard drugs, ik heb in mijn omgeving genoeg ellende gezien veroorzaakt door allerlei verslavingen. Ik vindt wel dat je niet over elkaar moet oordelen zolang iemand jou geen last bezorgd. Ik ken ook goede voorbeelden van drugsgebruikers, die af en toe op een feestje een snuif of een pil nemen, en verder normaal functioneren. Niet iedereen raakt verslaafd, je moet gewoon sterk in je schoenen staan om verantwoord drugs te kunnen gebruiken. En waarom die nadruk op "drugs"? Kijk eens om je heen hoeveel mensen er kapot gaan aan alcohol, die zich helemaal dood zuipen en die sociaal helemaal vastzitten, en liegen en bedriegen om zich een beetje staande te houden, en gebruik maken van het feit dat alcohol een sociaal geaccepteerd middel is, dus zogenaamd altijd wel een reden hebben om gezellig een borreltje (of 10) te drinken. Of iemand die 3 pakjes sigaretten per dag rookt en op z'n dertigste al geen trap meer op komt. Dat is toch net zo zielig man! Mijn motto is: doe maar lekker waar je zin in hebt, maar val mij niet lastig. Neem gezellig een potje bier of een peukje, snuif je neus maar een keer vol als je wat te vieren hebt, maar wees eerlijk voor jezelf: waarom doe je het, ben je sterk genoeg om dit onder controle te houden, en als je er voor kiest om de controle over je leven te verliezen: kom niet bij mij met zeikverhalen van hoe zielig je bent, hoe klote het leven is, dat je effe geld wilt lenen etc. Neem gewoon verantwoordelijkheid voor je eigen leven en accepteer de gevolgen want de feiten zijn bekend. Onbetrouwbare zeikjunks raken hun vrienden en familie kwijt. Vervelende alcoholisten wil niemand naast zich in de kroeg, laat staan in bed. Kettingrokers raken hun conditie kwijt, ruiken en proeven minder, stinken uit hun bek (wat ze zelf niet ruiken natuurlijk)en worden minder oud. En zo kan ik nog wel even doorgaan... Make your own choice and deal with it! Bla |
|
quote: Alleen gehoord.. zieligggg Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Je loopt bij de 1ste post ze zeiken dat je nooit druks zal nemen, maar je heb wel ooit coke gebruikt ? (ps. je bedoelt toch niet coca cola he.. zojah.. burn) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
jezus panda.. zeg dan nix ofzo.. zielig hoor |
|
quote: ... ijsblokjes... |
|
Tsjapke roke mag best!!! |
|
quote: Hmm, ben jij de korax die ik ken? |
|
we gaan dalijk met 5 man weer es trippen kan iemand nog iets leuks aanraden om te doen alsk in me trip zit http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: kauwgom kauwen (als je het hebt gedaan begrijp je de wel) |
|
quote: Ten eerste is Jack Daniels GEEN whiskey, het zou whisky moeten zijn, maar dat geloof ik zelf niet, kunstmatig rijpingsproces en zo'n toestanden, neen, bah, geef mij maar ambachtelijk gerijpt, is ook lekkerder, Black label, Johny Walker is ook zooi Wanneer je enkel die twee soorten "whisky" kent ken je de lekkere soorten nog niet, effe een paar namen noemen, van de single malt soort (de lekkerste whisky die er bestaat ) - Aberlour, zacht van smaak, giet lekker binnen, heerlijk - Glenfiddich, superlekker, een topaanrader - Arran whisky, uit het Schotse eiland Arran, ook een echte aanrader, zeker eens proeven, is ook superlekker WHISKY!!!!!!! Bij mij gaan toestanden als Shmirnoff, bacardie, red bull, flügel,... er niet in, daar krijg ik neigingen van. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 02-06-2002 16:31] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: moet je ook ff The Oban en Macallan proberen, erg fijn spul. Macallan is een van de laatste Whiskys die nog in Sherryvaten rijpt. en idd Whisky oh en alles met een e tussen de k en de y is fake [Dit bericht is gewijzigd door Lord Uraneck op 02-06-2002 16:31] ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
quote:Ja! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Whisky of Whiskey, Glen Fiddich, Four Roses, Ten High, Jameson en Chivas Regal heerschen!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Zeker niet, effe het verschil uitleggen, vlug gebeurt: Whiskey is Ierse whiskey, daar hebben ze ook lekkere soorten whiskey, Bushmills Whisky is de naam voor Schotse en Amerikaanse whisky, in Schotland hebben ze goeie en in de Amerikaanse ben ik totaal niet geïnteresseerd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: je hoeft mij het verschil niet uit te leggen hoor, ik ken mijn weg door whiskyland aardig ben gewoon niet zo'n erg grote fan van ierse whiskeys, ze zijn best lekker af en toe hoor, maar de beste zijn schots. De amerikaanse zooi kan je gebruiken als aftershave, als ontsmettingsmiddel of om je muis mee schoon te maken, maar als drank is het totaal on(en onder)geschikt. Edit: en nee, de amerikanen schrijven hun zooi meestal op de ierse manier [Dit bericht is gewijzigd door Lord Uraneck op 02-06-2002 16:53] ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
voor sterke dranken kan je het volgende topic gebruiken: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1381&page=5 Hier gaat het over drugs en dus niet over hoe en welke whiskey het lekkerst is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |