|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben heel geen belg... Oud Vuil. |
|
ah, in die zin. Oud Vuil. |
|
quote:belg We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Heel soms wil ik weleens een joint roken.. Op het moment zelf vind ik het heerlijk, maar de ochtend erna heb ik altijd een kutgevoel en een gore smaak in mn bek, maar dat laatste komt waarschijnlijk gewoon om dat ik niet rook.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb wel vaak een minder fijne smaak in m'n mond (zowel tijdens als een tijdje na het blowen), maar melk of water heb ik altijd bij de hand, dus dat komt meestal wel goed. Alleen blowen is zeker aan te raden, (boek, muziek (!!!) of goede film/docu + = ) maar zoals met veel dingen moet je je gewoon goed voelen en zelf weten wanneer je je teveel op je hals haalt. (hoewel dit natuurlijk meestal een kwestie van experimenteren is...) En als je je er niet goed bij voelt moet je het gewoon niet doen, maar weet dan wel tolerantie op te brengen voor mensen die zich er goed bij voelen. [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 20-07-2003 2:35] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Coke is heel lekker in het begin!Maar daarna wordt het alleen maar minder.Nooit aan beginnen,ik weet waar ik over praat.Het sloopt en maakt je een vervelend mens op de lange duur. still dedicated |
|
quote: Just change your game I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: I did!! still dedicated |
|
Ik rook zo af en toe een jointje maar vind het eigenlijk 100x beter dan verschrikkelijk dronken worden dan heb ik temminste geen koppijn 's morgrens als ik wakker wordt heb ik meestal wel van de drank The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
~ja maar dan rook je een sjekkie 's ochtend en dan ben je meteen weer helemaal vaag, das ook best kut. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De kater...komt later (sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien ) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
een jointje is gewoon relaxend en stoned is een natuurlijk gevoel van duffheid en relaxheid. |
|
quote: briljant. |
|
quote: Heel typerend ook vind je niet Ik gebruik nauwelijks meer, door de chronische hyperventilatie (die ik mede aan het excessief blowen te danken heb) kan ik het niet meer verdragen en is stoned zijn alles behalve relaxed. |
|
quote: ik kan niet meer ademen als ik stoned ben, vandaar ook dat ik 2 jaar terug ben gestopt Don't touch me. I'm evil. |
|
het ademen houdt gewoon op? tering, zo stoned ben ik nou nog nooit geweest |
|
quote:ik dus wel... en vanaf toen kreeg ik er elke keer last van, dat mijn lichaam niet automatisch ademt, maar dat je het echt bewust moet doen net als bijvoorbeeld je arm bewegen Don't touch me. I'm evil. |
|
tering, dat lijkt me zwaar matig ik ben heel erg gaan minderen met blowen, doet het vrijwel nooit meer. Totaal geen behoefte aan, en ik irriteer me kapot aan al die stonede neuroten in mijn omgeving |
|
"Stoned" en "neurotisch" Aerodisje? Zitten die jongens niet aan het snelle witte poeder |
|
hierbij doel ik op de mate van gebruik van deze individuen, beste man. Als het alléén nog maar over stoned zijn, kweken en blowen gaat, dan heb je het ook wel snel gehad |
|
Drugs is voor zwakkelingen |
|
quote: dat waag ik te betwijfelen. Kijk, zolang je er controle over hebt, en het niet nodig hebt, dan is er niets aan de hand. Als je alcohol dan ook zou scharen onder drugs (wat het is) dan zou jij behoorlijk zwak zijn, vlad |
|
quote: Er is nog nooit iemand verslaafd geraakt aan heroïne die niet met een jointje begon. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Ik drink niet veel. Maar de meeste mensen proberen met drugs de realiteit te ontvluchten, vrolijk te voelen. Terwijl je dat ook uit jezelf moet kunnen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |