IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-10-2002 15:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 18 oktober 2002 14:04 schreef sickheaddread het volgende:
nou, je kan het bestellen geloof ik. Tja ik had het van een vriend dus...die besteld dat altijd ergens
Dan nog een laatste vraag: Hoe groot is de verslavingsdrang?

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 19-10-2002 15:46 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

quote:
Op 19 oktober 2002 15:20 schreef Slechtheid het volgende:
Dan nog een laatste vraag: Hoe groot is de verslavingsdrang?
zo en zo niet lichamelijk (zoals de meeste tripmiddelen zoals men zegt) en geestelijk zelden.

check deze site maar voor alles d'rover:
http://salvia.drugsinfo.net

zo, dat was mijn beurt dan weer

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-10-2002 15:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 2 juni 2002 17:16 schreef beli mawr het volgende:
blowen doe ik ook nog steeds eens graag, maar liefst met vrienden, wanneer ik zelf eens blow ga ik steeds naar de ruïne in Nieuwpoort, want jaja, hier staat ook een ruïne, vinnik een goede plaats om te blowen

dat is een toffe plaats op knetter te worden!

Suck my piss

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-10-2002 15:12 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Gehoord dat de slierten uit bananenschillen ook effect teweeg brengen.
En dan de 'rook' uit pofpaddestoelen dat ook doet.
Iemand hier ervaring mee?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2002 15:32 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 oktober 2002 15:12 schreef Slechtheid het volgende:
Gehoord dat de slierten uit bananenschillen ook effect teweeg brengen.
En dan de 'rook' uit pofpaddestoelen dat ook doet.
Iemand hier ervaring mee?

Dat van die slierten heb ik ook gehoord, en geprobeerd.. Maar het smaakte goor en ik merkte er niets van.

Wat wel gaaf is om te doen is nootmuskaat kanen, het is wel smerig maar je kan er van gaan trippen. Een halve noot zou voldoende moeten zijn.

Er is een aardig boekje in de handel waar al die natuurlijke zooi in staat (en ook minder natuurlijk spul), "Uit je bol" van Hans Plomp.

Staan zelfs beschrijvingen in van het effect van ajachuasca, ketamine, DMT etc..

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-10-2002 15:37 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Dat zal wel online staan denk ik. Meteen ff zoeken.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2002 15:39 by Snaack Profiel van Snaack

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-10-2002 17:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 21 oktober 2002 15:39 schreef Snaack het volgende:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/
Dude thanks! Vanavond meteen aan de slag!

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 21-10-2002 17:22 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

Dat met die nootmuskaat heeft een maat van me ook wel eens gedaan, het enige effect dat hij merkte was dat ie er zo ziek als een hond van werd.
In ieder geval succes

BLASTBEATS FOREVER

sickheaddread
Posted 21-10-2002 17:59 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

quote:
Op 21 oktober 2002 17:22 schreef EvilPietje het volgende:
Dat met die nootmuskaat heeft een maat van me ook wel eens gedaan, het enige effect dat hij merkte was dat ie er zo ziek als een hond van werd.
In ieder geval succes
haha, dat heb ik hetzelfde gehoord van een vriend die dat had gedaan

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2002 18:28 by Snaack Profiel van Snaack

Ja, nootmuskaat is echt een nooT-middel

Je word er redelijk misselijk van en het is geen super-trip.. Maar het werkt wel, en daar gaat het om toch

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 18:34 by Heiden Profiel van Heiden

Ik hou niet van trippen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-10-2002 18:38 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik ben er ook niet dol op... anders gezegd, ik word er knettergek van en hou er helemaaaal niet van als ik op die manier de controle over m'n hersenfuncties verlies. Het is gewoon niets voor mij. Heeeel misschien ooit nog een transilvanisch blowtje, maar verder wil ik in die richting niets meer proberen .

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 18:41 by Heiden Profiel van Heiden

Ik ben veels te negatief om te trippen, pakt gegarandeerd verkeerd uit bij mij. Zelfs blowen doe ik al bijna niet meer.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-10-2002 18:43 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 21 oktober 2002 18:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ben er ook niet dol op... anders gezegd, ik word er knettergek van en hou er helemaaaal niet van als ik op die manier de controle over m'n hersenfuncties verlies. Het is gewoon niets voor mij.
yep, bij mij net zo

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2002 18:43 by Snaack Profiel van Snaack

Trippen heerscht, ik heb tijdens paddo-trips echt geweldige ervaringen gehad.. Ik heb het nu al zo'n 3 jaar niet meer gedaan, maar als ik aan zuivere mescaline of peyote kan komen wil ik nog wel eens een keer zo'n Indianen-trip van 3 dagen ondergaan.. Wellicht Lijkt me een geweldige ervaring!

En ik ben 1 keer redelijk onverantwoord bezig geweest trouwens --> Op glibberige golfbrekers gestaan tijdens een trip

Was wel gaaf trouwens om die rivier zo vlakbij voorbij te zien stromen.. Ehrm.. Ja.. Dat is niet uit te leggen

@Dwaal -- het is totaal niet zo dat je tijdens een trip "controle verliest" zoals dat kan door veel te drinken of te blowen. Sterker nog, je lijkt je juist veel bewuster van alles te zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-10-2002 18:44]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-10-2002 18:51 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 21 oktober 2002 18:43 schreef Snaack het volgende:
@Dwaal -- het is totaal niet zo dat je tijdens een trip "controle verliest" zoals dat kan door veel te drinken of te blowen. Sterker nog, je lijkt je juist veel bewuster van alles te zijn!

Ook dat is funest voor mij... moeilijk uit te leggen maar dan komt er teveel op me af. Brrr... ik ken mezelf te goed om die deuren open te zetten.

sickheaddread
Posted 21-10-2002 19:33 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

quote:
Op 21 oktober 2002 18:43 schreef Snaack het volgende:

hmmzzz? waarom dat altijd het advies met nuchter persoon te zijn? omdat je dingen kunt gaan doen die niet echt slim zijn...toch?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-10-2002 19:48 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 21 oktober 2002 17:22 schreef EvilPietje het volgende:
In ieder geval succes

hmm...tja wat veel mensen ook niet weten is dat, als je er teveel van neemt, je de pijp uit kunt gaan...geen poep!

is trouwens al heel oud...vroeger werd het veel in gevangenissen gebruikt....

en dat boek? Uit je bol. Je kunt het op 2 manieren zien....dat boek is geschreven door 2 ex-junks....of je vin het goed omdat ze weten waar ze over lullen...of je vin het een klote boek omdat het door 2 exjunks is geschreven....

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 21-10-2002 19:51]

Suck my piss

Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 21-10-2002 19:56 by Einzelgänger Profiel van Einzelgänger

quote:
Op 21 oktober 2002 19:33 schreef sickheaddread het volgende:
hmmzzz? waarom dat altijd het advies met nuchter persoon te zijn? omdat je dingen kunt gaan doen die niet echt slim zijn...toch?

Het verscherpte bewustzijn kan heel confronterend zijn en bij sommige mensen angst- en paniekgevoelens veroorzaken. Dan is het wel fijn om een "nuchter" iemand in de buurt te hebben om je in het juiste spoor te houden en te kalmeren.

Tenminste dat is mijn ervaring.

sickheaddread
Posted 21-10-2002 21:35 by sickheaddread Profiel van sickheaddread

tjee....
ik had geen angst of paniek, maar weet wel dat ik er absoluut niet bij was...

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-10-2002 11:46 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

Als ik aan het trippen ben moet ik er dus echt GEEN nuchtere mensen bij hebben. Die zijn dan alleen maar "eng", die snappen toch niet waar je het allemaal over hebt en dan wordt je pas echt gek. Gewoon met een stel goede vrienden, relaxte plek en dan allemaal van de atlas gaan. Das het beste..

BLASTBEATS FOREVER

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 22-10-2002 11:49 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

wat is er niet leuk aan.

(ik rook nieteens en drug ook niet, zonde van me geld. maar ik zeur er niet over)

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-10-2002 11:52 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 oktober 2002 11:46 schreef EvilPietje het volgende:
Als ik aan het trippen ben moet ik er dus echt GEEN nuchtere mensen bij hebben. Die zijn dan alleen maar "eng", die snappen toch niet waar je het allemaal over hebt en dan wordt je pas echt gek. Gewoon met een stel goede vrienden, relaxte plek en dan allemaal van de atlas gaan. Das het beste..
Tja... het enige wat ik dan kan zeggen is: wacht maar tot het een keer verkeerd gaat. Bij dit soort dingen is het altijd verstandig om te zorgen dat er een nuchter iemand bij is, omdat je inderdaad te helpen mocht er iets misgaan.

I'm not being rude. You're just insignificant.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-10-2002 11:59 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

Sterker nog, het is al een keer verkeerd gegaan, dankzij die "fijne" nuchtere mensen. Met die klootzakken ben ik daarna nooit meer opgetrokken. Maar ja, dat lag meer aan die gozers. Er zit wel een kern van waarheid in, mocht er iets fout gaan dan is er altijd wel iemand bij die direct kan handelen. Maar zo erge trips maak ik toch nooit mee, althans dat je niet meer weet wat je allemaal aan het doen bent. Zo erg hoeft het nou ook weer niet, vandaar truffels en geen paddo's meer. Paddo's zijn mij iets te bruut namelijk

BLASTBEATS FOREVER

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com