IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 27-07-2003 19:57 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 27 juli 2003 19:50 schreef wladimir het volgende:
Drugs is voor zwakkelingen
Ach man, zeik niet. Bijna alles kan je wel als een drug beschouwen. Thrillseekers gebruiken hun natuurlijke drugs. Sex is een drug. Alcohol en nicotine zijn drugs. Als je er ff over gaat nadenken is zelfs het zonlicht een drug...

Drugs voor zwakkelingen? Bullshit!! Alleen zwakkelingen laten zich er door leiden...

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 27-07-2003 20:13 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 27 juli 2003 19:57 schreef wladimir het volgende:
Ik drink niet veel.
Maar de meeste mensen proberen met drugs de realiteit te ontvluchten, vrolijk te voelen.
Terwijl je dat ook uit jezelf moet kunnen.
met een joint ontvlucht je de realitiet niet hoor. Zeg dan gewoon niets als je niet weet waarover je het hebt.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-07-2003 20:17 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 juli 2003 20:13 schreef impaled succubus het volgende:
met een joint ontvlucht je de realiteit niet hoor. Zeg dan gewoon niets als je niet weet waarover je het hebt.

Ben ik totaal niet met je eens, dat heb ik namelijk juist wél gedaan met blowen. Ik heb het dan wel over minimaal 5 joints per dag, elke dag. En dat een paar jaar lang.

Toen ik stopte merkte ik, nadat de rookwolken uit mijn hoofd waren verdwenen, dat naast mijn stonede fantasiewereldje er ook nog een normale wereld bestaat. Ik bevond me op het randje van een psychose en heb sindsdien last van hyperventilie (chronisch)

Lekker onschuldig dat blowen

Zoals met alles geldt: gebruik het MET MATE(N) en niet te vaak..

impaled succubus
Posted 27-07-2003 20:23 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 27 juli 2003 20:17 schreef Snaack het volgende:
Ben ik totaal niet met je eens, dat heb ik namelijk juist wél gedaan met blowen. Ik heb het dan wel over minimaal 5 joints per dag, elke dag. En dat een paar jaar lang.

Toen ik stopte merkte ik, nadat de rookwolken uit mijn hoofd waren verdwenen, dat naast mijn stonede fantasiewereldje er ook nog een normale wereld bestaat. Ik bevond me op het randje van een psychose en heb sindsdien last van hyperventilie (chronisch)

Lekker onschuldig dat blowen

Zoals met alles geldt: gebruik het MET MATE(N) en niet te vaak..
het enige wat ik ondervonden na zulk gedrag een jaar te vertonen is dat m'n korte termijns geheugen naar den kut is.

maar jouw voorbeeld is wel erg extreem. van een paar keer per weeek een joint ontvlucht je geen realitiet. dat is net als way pilsjes en ja bij teveel alocohol ontvlucht je realiteit ook via een delerium.
maar ik denk dat je stoned alleesn nog meer op een rijtje hebt dan dronken.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 27-07-2003 20:26 by Midnight Profiel van Midnight

In het jongerencentrum waar ik werk zie ik enkele jongeren letterlijk kapot gaan aan de drugs... Ze mogen bij ons binnen blowen maar sommigen zitten ook aan andere rotzooi..speed, coke, lsd, XTC..(niet bij ons binnen, dat is dus niet toegestaan!!!) Regelmatig zijn er flinke discussies over soft en harddrugs bij ons aan de bar en ik heb ook 1 op 1 gesprekken met jongeren.. maar af en toe heb ik het idee dat ik gewoon water naar de zee aan het brengen ben...

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

impaled succubus
Posted 27-07-2003 20:29 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 27 juli 2003 20:26 schreef Midnight het volgende:
In het jongerencentrum waar ik werk zie ik enkele jongeren letterlijk kapot gaan aan de drugs... Ze mogen bij ons binnen blowen maar sommigen zitten ook aan andere rotzooi..speed, coke, lsd, XTC..(niet bij ons binnen, dat is dus niet toegestaan!!!) Regelmatig zijn er flinke discussies over soft en harddrugs bij ons aan de bar en ik heb ook 1 op 1 gesprekken met jongeren.. maar af en toe heb ik het idee dat ik gewoon water naar de zee aan het brengen ben...
eigen keuze iedereen weet dat hard drug gevaarlijk en verslaavend zijn, dan niet achter af zielig gaan doen of er tijd, moeite en aandacht in stoppen.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 27-07-2003 20:48 by Midnight Profiel van Midnight

je zou er van staan te kijken hoe weinig sommige tieners over drugs weten... of over de effecten van (overmatig) blowen.

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-07-2003 20:58 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

drugs... daar blijf ik pertinent en principieel gewoon lekker van af!!!

I Find That I Am Not There...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-07-2003 20:59 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juli 2003 20:58 schreef rvanderholst het volgende:
drugs... daar blijf ik pertinent en principieel gewoon lekker van af!!!

dan kom je er nooit achter wat er zo leuk aan is.

Oud Vuil.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 21:00 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Tja, ach ... it never hurts to try denk ik.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

impaled succubus
Posted 27-07-2003 21:02 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 27 juli 2003 21:00 schreef Claw het volgende:
Tja, ach ... it never hurts to try denk ik.
ligt er wel een beetje aan welke drug maar een gewoon jointje nee
en paddo's onder de juiste omstandigheden ook niet.

valfar
Usericon van valfar
Posted 27-07-2003 21:03 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Heb er aan gezete...ma heb gezien wat het met mense kan doen dus ben nou gestopt!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 21:04 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 27 juli 2003 21:02 schreef impaled succubus het volgende:
ligt er wel een beetje aan welke drug maar een gewoon jointje nee
en paddo's onder de juiste omstandigheden ook niet.

Yes uiteraard. Ik bedoel sommige drugs is niet voor niets illegaal, lijkt me.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 27-07-2003 21:05 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juli 2003 21:03 schreef valfar het volgende:
Heb er aan gezete...ma heb gezien wat het met mense kan doen dus ben nou gestopt!

hail too odin?

of bedoel je: hail too, odin?
of hail to odin?

of...

Oud Vuil.

impaled succubus
Posted 27-07-2003 21:05 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 27 juli 2003 21:04 schreef Claw het volgende:
na xtc is ook illegaal maar als je dat juist gebruikt gaat er ook niets mis.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 27-07-2003 21:07 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juli 2003 21:04 schreef Claw het volgende:

hahaha, dan kan men sterke drank ook wel gaan verbieden. en licht-alcoholische drankjes alleen bij bep. verkooppunten verkopen, de zgn. bier-shops.

Oud Vuil.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 21:08 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 27 juli 2003 21:07 schreef webblaster wim het volgende:
hahaha, dan kan men sterke drank ook wel gaan verbieden. en licht-alcoholische drankjes alleen bij bep. verkooppunten verkopen, de zgn. bier-shops.

Grapje. Je begrijpt wat ik bedoel.

valfar
Usericon van valfar
Posted 27-07-2003 21:10 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

zo beter?

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 27-07-2003 21:16 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juli 2003 21:10 schreef valfar het volgende:
zo beter?

als hail too Odin je bedoeling is, dan is het je gelukt!

ik zeg, geef de drugs allemaal vrij, einde drugskriminaliteit.

jammer dat alle junkies ter wereld dan helemaal hier naartoe willen.

gelukkig hebben we grenzen.

Oud Vuil.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 28-07-2003 11:32 by Midnight Profiel van Midnight

quote:
Op 27 juli 2003 21:05 schreef impaled succubus het volgende:
na xtc is ook illegaal maar als je dat juist gebruikt gaat er ook niets mis.

[jongerenwerkersmode]ja op het moment zelf misschien niet maar je geeft je hersens wel een opdonder.. er zit een kliertje in je hersenen wat normaal gelijkmatig stofjes afgeven waardoor je je lekker voelt.. dat wordt door XTC in 1 keer, blam, leeggedrukt en herstelt zich nooit meer helemaal waardoor je last van stemmingswisselingen kunt krijgen en dipjes en de effecten op lange termijn zijn nog steeds niet bekend.. het kloot in ieder geval met je kop.. maar goed, dat is ieder zijn keuze[/jongerenwerkersmode]

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-07-2003 11:33 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Drugs is absoluut niet voor zwakkelingen, dat is grovve en stompzinnige generalisatie dat nergens op slaat.

Er zullen altijd mensen zijn die niet met bepaalde dingen om kunnen gaan, er zijn ook genoeg mensen die door schade en schande wijs moeten worden omtrend het onderwerp drugs.

In principe is zeggen dat sommige drugs ongevaarlijk zijn stom, want alle drugs zijn "gevaarlijk", ze hebben de potentie tot afbraak van hersencellen/lichaams(onder)delen/geesteskracht/identiteit, maar alleen(!!!) als de gebruiker ervan de werking en de potentie onderschat, of zijn eigen wilskracht overschat.

Voor mij hebben drugs bepaalde deuren geopend in mijn geest, dit zal zweverig klinken maar het is wel zo, anderen die dit bereikt hebben voor zichzelf zonder drugs bewonder ik zeer, maar zij moeten ook begrip op brengen voor mensen die de andere weg kiezen.

Het probleem met drugs is de gebruiker, hij of zij bepaald hoeveel er genomen wordt in een keer (tenzij er sprake is van zieke dingen als ghb <--- goed gespeld? waarbij de ontvanger onbewust slachtoffer wordt van een narcotisch middel, vaak date-rape drugs genoemd), hij of zij bepaald hoe vaak de drugs genomen worden en op welke manier...

De manier waarop je drugs tot je neemt is het belangrijkste punt, als je het neemt uit echte nieuwsgierigheid en onderzoekingsdrang, zoekend naar creativiteit, dan zal de drugs ook vaak een positief iets zijn wat je in de hand hebt en afwisselend in hoeveelheden kunt gebruiken zonder ervan afhankelijk te zijn. (hierbij gaat het dus nog om niet-fysiek verslavende middelen, ik geloof dat je heroine wel een keer kan gebruiken, maar dat het zo'n ongelofelijk gevoel moet zijn dat de tweede stap veel sneller gemaakt is)

Als je echter drugs tot je neemt puur omdat je wilt vergeten wie je bent, wat je leven is, of tegen een situatie uit het heden of het verleden kan het vaak zo zijn schijf neemt, oppeppers gebruikt de "terugkeer" veeel harder aankomt, waardoor je ook veel sneller de neiging hebt weer naar die drug te grijpen om maar van dat ellendige gevoel te ontsnappen.

Gebruik met mate is misschien eigenlijk nog steeds het beste advies

NP:

# The answer my friend... is blowin'in the wind #

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-07-2003 13:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tegenwoordig word ik compleet gek als ik een joint rook

Dat doen we dus maar niet meer.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-07-2003 13:30 by Immortella Profiel van Immortella

[drugshulpverlenermodus]Ik heb te veel mensen (cliënten waar ik een band mee opgebouwd had) aan kapot zien gaan... Voor mij dus deze rotzooi niet meer, al moet ik toegeven dat ik toen ik jonger was ook wel 's een jointje rookte... Het werken (stagelopen) met drugsverslaafden heeft me de ogen geopend wat betreft de gevaren en schade van drugs...[/drugshulpverlenermodus]

..."Hate can only create more hate"...

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 28-07-2003 13:32 by Bonnie Profiel van Bonnie

Gisteren nog een waterpijp gerookt. Was 8 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gedaan had. Was wel weer een keer geinig, voor een keer

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-07-2003 13:55 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 28 juli 2003 13:32 schreef Bonnie het volgende:
Gisteren nog een waterpijp gerookt. Was 8 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gedaan had. Was wel weer een keer geinig, voor een keer

Waterpijpje roken is heerlijk.... zonder gras erin dat wel, heerlijk die aardbeien tabak!

I Find That I Am Not There...

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com