IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2003 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vind het eigenlijk best sneu als ik lees dat mensen een drug moeten roken om in een bepaalde staat te kunnen geraken.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2003 17:27 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 17:23 schreef Jenje het volgende:
Vind het eigenlijk best sneu als ik lees dat mensen een drug moeten roken om in een bepaalde staat te kunnen geraken.

ach kom, koffie is ook een drug. moet je kijken hoeveel mensen van die troep drinken, voor ze s'ochtends aanspreekbaar zijn.

Oud Vuil.

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-10-2003 17:28 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 6 oktober 2003 17:27 schreef webblaster wim het volgende:
ach kom, koffie is ook een drug. moet je kijken hoeveel mensen van die troep drinken, voor ze s'ochtends aanspreekbaar zijn.

Present

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-10-2003 17:29 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:

Het is zo moeilijk om zonder wiet stoned te geraken. Als jij wel weet hoe het moet, dan hoor ik het graag.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2003 18:16 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 oktober 2003 17:29 schreef Azagthoth het volgende:
Het is zo moeilijk om zonder wiet stoned te geraken. Als jij wel weet hoe het moet, dan hoor ik het graag.

ROFL!!!

Afgelopen zatorrrdag weer een paar trekjes van een joint genomen, maar sinds ik gestopt ben met roken vind ik joints alleen naar tabak smaken

Vreemd, want toen ik nog rookte proefde ik echt de wiet in een joint..

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 06-10-2003 19:12 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 6 oktober 2003 16:24 schreef Freduk het volgende:
Ja Hasj smaakt een stuk beter. Eigenlijk snap ik niet dat wiet nog zoveel verkocht wordt.

Doe mij maar wiet want ik vind hasj net naar een hap droge coniferen smaken

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2003 20:28 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 18:16 schreef Snaack het volgende:
ROFL!!!

Afgelopen zatorrrdag weer een paar trekjes van een joint genomen, maar sinds ik gestopt ben met roken vind ik joints alleen naar tabak smaken

Vreemd, want toen ik nog rookte proefde ik echt de wiet in een joint..

stond er marlboro op die joint?

Oud Vuil.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2003 20:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 oktober 2003 20:28 schreef webblaster wim het volgende:
stond er marlboro op die joint?

Nee maar dat zat er wel in

SInds ik gestopt ben met roken smaakt sowiezo niets meer zoals ik gewend was

leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 06-10-2003 21:14 by leader Profiel van leaderhttp://www.hatred.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 19:12 schreef Brujeria het volgende:
Doe mij maar wiet want ik vind hasj net naar een hap droge coniferen smaken

Yep.

Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-10-2003 23:23 by stigma Profiel van stigma

Subtiel kamerolifantje

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-10-2003 23:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 oktober 2003 17:29 schreef Azagthoth het volgende:

nou als je verkouden ben heb je soms wel eens een zwaar duizelig gevoel(niet dat dit te verglijken is met stoned maar het duurt wel langer )
maar je kan jezelf wel in een soort roes(trance, neej niet die herrie) brengen alleen ik moet ook nog een beetje uitvinden hoe

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 0:20 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 6 oktober 2003 23:41 schreef ElitE het volgende:
nou als je verkouden ben heb je soms wel eens een zwaar duizelig gevoel(niet dat dit te verglijken is met stoned maar het duurt wel langer )
maar je kan jezelf wel in een soort roes(trance, neej niet die herrie) brengen alleen ik moet ook nog een beetje uitvinden hoe

weet wat je bedoelt, maar n joint roken is veeeeel makkelijker

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2003 0:25 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 oktober 2003 0:20 schreef Brujeria het volgende:
weet wat je bedoelt, maar n joint roken is veeeeel makkelijker

Schijten ook

In trance zijn is niet te vergelijken met stoned zijn..

Bokbiertrol
Usericon van Bokbiertrol
Posted 07-10-2003 0:26 by Bokbiertrol Profiel van Bokbiertrolhttp://www.hertogjan.nl

quote:
Op 10 april 2002 12:22 schreef kidkiller het volgende:
Ja een jointje heb ik ook al gedaan maar zo van die hard drugs die dat dat neemt moet toch wel dom zijn
1) kan je doden
2)Je hebt na een tijd geen leven niet meer = sociale dood
3)je verliest alles

ik gebruik al 15 jaar met enige regelmaat harddrugs, en ik leef nog steeds, heb nog immer een grote vriendenkring en ik ben nog niet veel verloren, op de aanschafprijs van mijn drugs na, en hier en daar een paar uurtjes van een feestelijke nacht.
Je bent overduidelijk 14, en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
Beter zou je je eerst meer verdiepen in de materie alvorens klakkeloos Postbus 51 na te praten.
Uiteraard is het zo dat je het niet dagelijks in debiele hoeveelheden naar binnen moet gieten, maar dat geld voor alles. Als je elke dag 3 kilo worteltjes eet, wordt je ook ziek.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 0:32 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 7 oktober 2003 0:26 schreef Bokbiertrol het volgende:
ik gebruik al 15 jaar met enige regelmaat harddrugs, en ik leef nog steeds, heb nog immer een grote vriendenkring en ik ben nog niet veel verloren, op de aanschafprijs van mijn drugs na, en hier en daar een paar uurtjes van een feestelijke nacht.
Je bent overduidelijk 14, en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
Beter zou je je eerst meer verdiepen in de materie alvorens klakkeloos Postbus 51 na te praten.
Uiteraard is het zo dat je het niet dagelijks in debiele hoeveelheden naar binnen moet gieten, maar dat geld voor alles. Als je elke dag 3 kilo worteltjes eet, wordt je ook ziek.

kheb ook al t een en t ander geprobeerd, maar van speed werd ik echt brak (niet voor herhaling vatbaar)

XTC was wel leuk voor even, maar ben ik ook een X naar beroerd van geweest in Takens (Ook niet voor herhaling vatbaar)

Paddo's is iets wat ik binnenkort ga proberen(als ik de 1e 2 dagen geen verplichtingen heb en geen evil moeders in de buurt heb

Bokbiertrol
Usericon van Bokbiertrol
Posted 07-10-2003 0:38 by Bokbiertrol Profiel van Bokbiertrolhttp://www.hertogjan.nl

van speed wordt je voornamelijk brak vanwege het feit dat je er ongelimiteerd bij kunt zuipen zonder dat je het merkt. Resultaat; een toch al brak lichaam van de dubbele hoeveelheid bier, plus een uitgeput lichaam van het de ganse nacht doorfeesten van de speed.

Paddo's kan heel koel zijn, maar eigenlijk moet je dat 's zomers doen, dan kun je lekker buiten zitten. Het beste kun je met paddo's gewoon lekker in de tuin gaan zitten, of ergens in het gras ofzo.
Ga niet in een 'normale'kroeg zitten !! Jij snapt nix van de normale mensen, en zij nix van jou.
Plus dat de kans op paranoia groter is als je gewoon in een bruine kroeg ofzo gaat zitten.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2003 0:38 by Snaack Profiel van Snaack

Zoals met alles: VERANTWOORD gebruik is het toverwoord..

Er zijn talloze mensen die bijv. oud worden en toch regelmatig heroïne gebruiken (zoals bijvoorbeeld Ernest Hemingway die regelmatig heroine gebruikte)

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 0:42 by Brujeria Profiel van Brujeria

Thanks voor de tips

en speed was sowieso al geen suxxes omdat ik van te voren al een ruime hoeveelheid beer en groene boonen ophad

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 0:59 by Brujeria Profiel van Brujeria

Conclusie: De meeste drugs heersen tenzij je er niet tegen kan of het verkeerd valt of als ze iets te verslavends zijn

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-10-2003 1:00 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Nix. Himmoal nix!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-10-2003 1:02 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Heeft iemand wat coke?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-10-2003 1:05 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Nope. Nur kaltes Bier.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-10-2003 1:06 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Oh...dat heb ik ook nog wel.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-10-2003 10:57 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:

Gaat meer om versterken van een gevoel of staat dan om het bereiken ervan zelf.

Iedereen gebruikt dagelijks drugs, koffie is al een drug, cola, tabak, alcohol, energie drank, muziek, t.v., masturbatie, gebed.

Er is geen mens op deze aardbol die niet in zijn leven er naar streeft af en toe in een andere staat te verkeren door dingen, geen mens!!!

Waar je die grens legt ligt aan de persoon die je bent, maar zelf iemand die claimt geen drugs te gebruiken heeft andere manieren die hem in een andere staat brengen en die mogelijk verslavend kunnen zijn.

Een christen die bid en daardoor God ervaart gebruikt geestveranderend middel of methode

Een muzikant die zich volledig laat gaan in een solo gebruikt geestveranderend middel of methode

De manager die s'ochtends zijn koffie drinkt om wakker te blijven doet het ook.

Feit is dat iedere mens zijn afleiding, ontsnapping, inspiratie, geesthelderheid, dromen, ontdekkingsreizen maakt onder invloed van het een of het ander.

het enige verschil is de zoekwijze.

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2003 11:00 by Snaack Profiel van Snaack

Zweefteef! Hippie! Get a job!!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com