|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ach kom, koffie is ook een drug. moet je kijken hoeveel mensen van die troep drinken, voor ze s'ochtends aanspreekbaar zijn. Oud Vuil. |
|
quote: Present |
|
quote: Het is zo moeilijk om zonder wiet stoned te geraken. Als jij wel weet hoe het moet, dan hoor ik het graag. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ROFL!!! Afgelopen zatorrrdag weer een paar trekjes van een joint genomen, maar sinds ik gestopt ben met roken vind ik joints alleen naar tabak smaken Vreemd, want toen ik nog rookte proefde ik echt de wiet in een joint.. |
|
quote: Doe mij maar wiet want ik vind hasj net naar een hap droge coniferen smaken respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: stond er marlboro op die joint? Oud Vuil. |
|
quote: Nee maar dat zat er wel in SInds ik gestopt ben met roken smaakt sowiezo niets meer zoals ik gewend was |
|
quote: Yep. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: nou als je verkouden ben heb je soms wel eens een zwaar duizelig gevoel(niet dat dit te verglijken is met stoned maar het duurt wel langer ) maar je kan jezelf wel in een soort roes(trance, neej niet die herrie) brengen alleen ik moet ook nog een beetje uitvinden hoe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: weet wat je bedoelt, maar n joint roken is veeeeel makkelijker respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Schijten ook In trance zijn is niet te vergelijken met stoned zijn.. |
|
quote: ik gebruik al 15 jaar met enige regelmaat harddrugs, en ik leef nog steeds, heb nog immer een grote vriendenkring en ik ben nog niet veel verloren, op de aanschafprijs van mijn drugs na, en hier en daar een paar uurtjes van een feestelijke nacht. Je bent overduidelijk 14, en hebt geen flauw benul waar je het over hebt. Beter zou je je eerst meer verdiepen in de materie alvorens klakkeloos Postbus 51 na te praten. Uiteraard is het zo dat je het niet dagelijks in debiele hoeveelheden naar binnen moet gieten, maar dat geld voor alles. Als je elke dag 3 kilo worteltjes eet, wordt je ook ziek. |
|
quote: kheb ook al t een en t ander geprobeerd, maar van speed werd ik echt brak (niet voor herhaling vatbaar) XTC was wel leuk voor even, maar ben ik ook een X naar beroerd van geweest in Takens (Ook niet voor herhaling vatbaar) Paddo's is iets wat ik binnenkort ga proberen(als ik de 1e 2 dagen geen verplichtingen heb en geen evil moeders in de buurt heb respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
van speed wordt je voornamelijk brak vanwege het feit dat je er ongelimiteerd bij kunt zuipen zonder dat je het merkt. Resultaat; een toch al brak lichaam van de dubbele hoeveelheid bier, plus een uitgeput lichaam van het de ganse nacht doorfeesten van de speed. Paddo's kan heel koel zijn, maar eigenlijk moet je dat 's zomers doen, dan kun je lekker buiten zitten. Het beste kun je met paddo's gewoon lekker in de tuin gaan zitten, of ergens in het gras ofzo. Ga niet in een 'normale'kroeg zitten !! Jij snapt nix van de normale mensen, en zij nix van jou. Plus dat de kans op paranoia groter is als je gewoon in een bruine kroeg ofzo gaat zitten. |
|
Zoals met alles: VERANTWOORD gebruik is het toverwoord.. Er zijn talloze mensen die bijv. oud worden en toch regelmatig heroïne gebruiken (zoals bijvoorbeeld Ernest Hemingway die regelmatig heroine gebruikte) |
|
Thanks voor de tips en speed was sowieso al geen suxxes omdat ik van te voren al een ruime hoeveelheid beer en groene boonen ophad respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Conclusie: De meeste drugs heersen tenzij je er niet tegen kan of het verkeerd valt of als ze iets te verslavends zijn respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Nix. Himmoal nix! |
|
Heeft iemand wat coke? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nope. Nur kaltes Bier. |
|
Oh...dat heb ik ook nog wel. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Gaat meer om versterken van een gevoel of staat dan om het bereiken ervan zelf. Iedereen gebruikt dagelijks drugs, koffie is al een drug, cola, tabak, alcohol, energie drank, muziek, t.v., masturbatie, gebed. Er is geen mens op deze aardbol die niet in zijn leven er naar streeft af en toe in een andere staat te verkeren door dingen, geen mens!!! Waar je die grens legt ligt aan de persoon die je bent, maar zelf iemand die claimt geen drugs te gebruiken heeft andere manieren die hem in een andere staat brengen en die mogelijk verslavend kunnen zijn. Een christen die bid en daardoor God ervaart gebruikt geestveranderend middel of methode Een muzikant die zich volledig laat gaan in een solo gebruikt geestveranderend middel of methode De manager die s'ochtends zijn koffie drinkt om wakker te blijven doet het ook. Feit is dat iedere mens zijn afleiding, ontsnapping, inspiratie, geesthelderheid, dromen, ontdekkingsreizen maakt onder invloed van het een of het ander. het enige verschil is de zoekwijze. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zweefteef! Hippie! Get a job!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |