|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als ik blow merk ik altijd meer van de nicotine dan van het wiet, wat best vervelend is. |
|
Nou, meer wiet dan maar? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
juischt, of pure-pijp? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hou het maar bij de zgn. soft drugs. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: dus niet meer roken en bier drinken maar allen nog pure-pijp? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik bedoel geen cocaïne en heroïne. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik zit er inderdaad al over te denken om een pure pijp te kopen. Wel lekker makkelijk aangezien ik toch niet kan draaien. Ik weet niet of meer wiet verstandig is voor mij als onervaren blower, waarschijnlijk niet. |
|
caffeine, alcohol en nicotine zijn ook HARD-DRUGS!!!! dus maakt het allemaal geen kloten uit. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Laaaaaang geleden en dat hou ik zo! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Dat alcohol hard drugs is wist ik wel, maar ik heb nog nooit gehoord dat caffeine en nicotine daaronder vallen. |
|
quote: gewoon kallem aan doen, dan breekt het lijntje niet . gewoon niet te veel in 1 keer, maar het werkt instant dus neem je niet gauw te veel respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Dat het meteen werkt is wel fijn, dan hakt het er tenminste niet even later veel harder in dan je had verwacht. Maar wat bedoel je precies met het lijntje breken? |
|
quote: nooit gehoord van de uitdukking: kalm aan, dan breekt het lijntje niet??????? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Nee, nog nooit. Maar kalm aan doe ik zeker wel! |
|
quote:maar de rest dus ALLEMAAL wel zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
precies I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
drugs zijn zo leuk als je zelf bent.... Suck my piss |
|
quote: Blowen en drinken is gezellie he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wil dat zeggen dat ik niet gezellig ben? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ja zkr, zeer zelfs.. Suck my piss |
|
quote: als ík gedronken en geblowed heb, vind ik je best gezellie, hoor. Oud Vuil. |
|
Ach, drugs wat maakt het uit. Je gaat 3X per week hardlopen. eet alleen linksdraaiend macrobiotisch yoghurt. Met scharrelbrood en biologisch verantwoord geteelde eieren. Weggespoeld met 3x gefilterd evian water. Laatste ziektedag was in de 20e eeuw. en op een zebrapad word je doodgereden door een onoplettende automobilist.. Who cares, ik blow en ik zuip, doe aan sport en ben gezond. Wat ik van die extreemlinkse dierenactivisten niet kan zeggen. Bleke bekkies in een 20 jaar ouwe legerjasje met een muts uit 1986. Een kleine snol zit zo vol. |
|
tsssk, stigmatiserend zeg |
|
quote: Nou je zei zelf al dat je verlegen bent On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |