|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad niet met gewoon één jointje, maar wel als je er regelmatig rookt, sommige mensen reageren er erg vreemd op op de duur, meestal als je je al niet goed voelde ofzo in die periode, en ik heb geen zin om uitgebreid te gaan vertellen wat er dan wel mis ging in mijn geval. Ik kan je wel verzekeren dat het gewoon wiet was, en dat een bepaalde ervaring (zo'n twee jaar terug) voor mij voldoende was om te zweren nooit meer een joint aan te raken. Wat ik tot op de dag van vandaag volhou. |
|
quote: ik heb er ook 1. je kunt ook wat mint ofzo aan het water toevoegen! lekker! alleen heb ik na het verdampen nog zin om te roken. Oud Vuil. |
|
quote:veel blowen kan inderdaad een depressieve werking hebben, is niet zo gek lang geleden weyten schappelijk bewezen/gebleken. Maar als het goed had gelezen heb ik het over afentoe een jointje en niet dagelijkse ritueel. |
|
quote:` Heb jij bewijs van een correcte hoeveelheid chromosomen? |
|
Hij heeft er 3 van 21. |
|
vandaag m'n planten oogsten! Oud Vuil. |
|
quote: Beter respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Drugs Heerschen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
de buit is binnen, nu drogen. die witte kat kan er maar niet vanaf blijven. Oud Vuil. |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
das wel weer een mooie nieuwe computer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
vanaaf een "familie-joint" gerookt respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
hoezo waren je opa en oma 50 jaar getrouwd?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nope, familie-formaat joint respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
tja tis oogsttijd dus het is wel wat goedkoper ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: oogsttijd heerscht respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
lekker vers geplukt uit de natuur het is zeker lekker al zet je thee van vers geplukte toppen en het heeft zeker geholpen bij mijn keelpijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik rook nooit meer wiet, wel weer vaak hasj na een jaar of 10. Is toch lekkerder vind ik. Wiet heb ik jaren lang elke dag gerookt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja Hasj smaakt een stuk beter. Eigenlijk snap ik niet dat wiet nog zoveel verkocht wordt. Winter is coming |
|
Vroegah zat er nog niet zoveel THC in als nu. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmm, persoonlijk word ik in't algemeen veel vrolijker van wiet.. Vorig weekend heb ik weer wiet gekocht (was al jaren geleden), omdat ik de laatste tijd zo slecht slaap. Dat probleem werd meteen opgelost. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmm, ik ga dat ook eens proberen. Ik slaap al een paar maanden echt kut. Als ik na dat jointje vanavond goed slaap, dan begin ik weer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hash voor mij is vooral beter bij dans feesten zeg maar D&B/Techno of zo, wordt ik nooit echt stoned/down van, als ik wil schrijven/muziek luisteren/diep over dingen na wil denken (lees: dingen confronteren in m'n eigen gedachten) rook ik liever wiet, die werking gaat veel dieper imho... Ik ben het er niet mee eens dat wiet en hash totaal ongevaarlijk zijn maar met mate zijn zijn zeker een eye-opener en een ongevaarlijker drug dan alcohol (hoewel dit dan ook weer relatief gezien is he?) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik word van hasj zo duf. na wiet-joints ben ik nog steeds aktief, lees: adhd-achtig. ach ja, hasj of wiet, je rookt het wel of niet. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |