|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
paddo's wil ik ook weer eens nemen.. de laatste keer dat ik ze nam zijn we met zijn 5en alleen *iets* tever gegaan |
|
verklaar je nader Subtiel kamerolifantje |
|
Uit principe gebruik ik al geen drugs en alles wat met roken te maken heeft, behalve alcohol dan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja kan me voorstellen! maar was het wel leuk dan? Subtiel kamerolifantje |
|
Ik wil ze ook al een tijd gaan proberen. Eerst moest ik er niets van hebben, maar ik wil toch eens in de natuur gaan rondhangen en dan een zak paddestoelen opeten. Ik heb ze wel eens gehad een paar jaar terug, maar ik was zo zat en ik vond ze zo goor dat ik ze weer uitkotste. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
[quote]Op 7 oktober 2003 23:36 schreef Heiden het volgende: Ik wil ze ook al een tijd gaan proberen. Eerst moest ik er niets van hebben, maar ik wil toch eens in de natuur gaan rondhangen en dan een zak paddestoelen opeten. niet zomaar paddestoelen uit de natuur eten he! men zegt dat dat niet zo goed is namelijk... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Enorm!! We deden de vreemdste dingen.. 1 gast ging alle elektriciteitssnoeren traceren tot het stopcontact, een ander verstopte zich, ik tripte op de sierpleister, een ander ging alle meubels en planten verplaatsen.. toen leek het allemaal erg cool iig maar: lachgas nemen tijdens een trip is *euhm* best heavy.. ik kreeg eerst letterlijk een klap in mijn bek omdat ik verwachte dat het heftig zou zijn.. die dwaze paddestoelen ook outgaan van het lachgas tijdens het trippen was erg leuk, gecontroleerd doodgaan |
|
Heerschend. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hahaha!! ik wil het ook eens proberen. niet direct met lachgas natuurlijk! maar ik ben best bang dat ik een bad trip krijg. (ik ken ik)dat lijkt me toch wel minder grappig... Subtiel kamerolifantje |
|
Darkthrone draaien in een donker bos terwijl je flink aan het trippen bent lijkt me ook een ervaring om niet snel te vergeten.. hoezo kwaadaardig |
|
Zo dacht ik eerst ook, vandaar mijn afkeer ervan. Maar de laatste tijd ben ik tot alles in staat. Bad trips heerschen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
zolang je je niet tegen je gevoel verzet gebeurt er niets en kan een bad trip zelfs zeer leerzaam zijn (waar ben je bang voor? jezelf? ) |
|
ja! ik doe al vreemde dingen als ik nuchter ben, laat staan als ik aan het trippen ben en wat bedoel je met leerzaam??? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 07-10-2003 23:51] Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ben best bang voor mezelf, vooral als ik een Macabre shirt aanheb. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
ik ben zowiezo wel bang voor mezelf eigenlijk. niet altijd maar soms heb ik van die rare acties Subtiel kamerolifantje |
|
ach ik zie tijdens het nemen van zulke shit altijd ''macabere'' dingen/patronen. Het is maar net hoe je die beelden ervaart, bij mij werk het zeker niet negatief. |
|
quote: DAn weet je dat je die rotzooi nooit meer moet stoken/slikken. Net zoals bij een kater het lerzaam kan zijn dat dat laatste pintje er teveel aan was. |
|
quote: Uhm dit heb ik nou ook, On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mijn undersign is tot stand gekomen na mijn laatste lichte paddo-ervaring, moet nog steeds gewone portie paddo's proberen, maar voor mij is er niets zo pro-natuur als paddo's, ik huilde bijna omdat de natuur zo onvoorwaardelijk mooi was (en is), (ik zag hoe een boom het prikkeldraad dat wij rond het bos hadden gespannen langzaam in zijn groei overwon), en dat alle slechte dingen op deze aardbol toch wel van de mens komen... Maar verder heel veel gelachen, transformaties gezien en mooie muziek gehoord (APOCALYPTICA in het bos = ) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Daar moet je geen drugs voor nemen om dat te beseffen. Kijk gewoon naar het nieuws na een rustige boswandeling, en dan snap je dat ook. |
|
Op mijn paddotrip begon ik Matrixtoestanden te zien. Ik zag achter alles een code... heel weird. mvg wk10 |
|
quote: Heb ik al lang gedaan, (anders was ik geen hippie) maar gevoelens worden heel erg versterkt en gaan veel dieper door je heen, een besef in je allerdiepste binnenste dat je lid bent van een ras dat zo'n enorme vernietigingsdrang heeft terwijl zijn moeder zo onvoorwaardelijk mooi is (en in balans) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: *baalt dat de smartshop dicht is* respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |