|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar goed..beste advies is nog altijd om er niet aan te beginnen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Tja, dan zal ik straks maar gewoon ff een kikker gaan vangen in het moeras, z'n kloten boven een kaars houden en z'n rug aflekken, dat is pas biologisch. |
|
quote: Is ook een manier..of zelf paddenstoelen gaan plukken in het bos en die gaan eten Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Was ik al van plan. Heb zelfs een boek gelezen over hoe paddestoelen herkennen, en zelfs zelf te kweken. Conclusie: veel te moeilijk om te kweken, en veeeel te gevaarlijk om ze in het bos te gaan proeven. (vooral met mijn oog voor detail ) |
|
quote: Hahaha..grote jongen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Niet met mijn gestalte lachen |
|
quote: Hmm..hoe weet ik hoe je gestalte is? Grote jongen is in Nederland een sarcastische opmerking als reactie wanneer iemand wat zegt dat al zo dik er bovenop ligt dat het zo is.. om in de geest van het onderwerp te blijven..strijdbijl opgraven en de vredesjoint maar te gaan roken? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Mja, ik snap geen reet van jullie gezegden, maar kom |
|
quote: Zeker en vast Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Niet met tabak Wel je zegt het zelf: het pure spul gewoon roken. Ik ben er ooit goed meer dan 2 jaar vanaf gebleven, heb het daarna weer even geprobeerd, maar ik hou er niet echt van, ik vind het allesbehalve geestesverruimend. Mij niet gelaten om af en toe een goed trek te nemen (ik probeer het te mijden) maar zo apestoned? , neh dat niet meer. ik begin aan enkele vrienden die overdrijven steeds meer te zien dat het fout gaat. 1 van die gasten was me eens a h vertellen dat hij een hele (werk)week van de wiet was gebleven. "Toch raar wat je dan allemaal gewaar wordt, niet?" sorry maar eh,..geestesverruimend? Die gast wordt vager met de keer dat ik hem zie. Wiet blowen tegen de sterren op of zuipen omdat het moet... of zwaardere dingen ,het dient allemaal om een dikke prop watten in je kop te steken zodat je de dingen rond je anders ziet, ...of dat beter is laat ik in het midden. *edit: niet dat ik het daarom nooit doe: goed zuipen met vrienden dient voor mij ook wel om de stress weg te werken, maar dat werkt maar tot op een bepaald punt* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-02-2004 12:06] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
aan de entheogene (zuid)limburgers Er komt in heerlen een nieuwe paddoshop als ut goed is. Het IMMC (International magic mushroom centre ) gaat liggen tegenover de oorlogsbegraafplaats bij alle arbeidsbureaus in de buurt. @ post hierboven: Ik merk bij mezelf dat ik het blowen ook steeds meer uit gewoonte ga doen en dat beangstigd me wel, maar bovendien moet ik toch m'n gebruik gaan verminderen vanwege studie... Geestverruimend kan wiet echter wel degelijk zijn, een hele wereld ging voor mij open door intelligent (lees: matig) wietgebruik, zo leerde ik veel kritischer kijken naar de samenleving en de wereld om me heen, heeft het me inzichten in muziek laten voelen en nog veel andere dingen. Ik zeg niet dat dit enkel door de ganja komt maar ik weet wel voor mezelf dat het in ieder geval een belangrijk onderdeel ervan is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Dat vind ik dus een onzin. Ganja is geen stimulerend middel, het is een versufferaar (creatief met woorden). Je komt niet tot nieuwe inzichten....je DENKT dat je tot nieuwe inzichten komt. Je denkt namelijk niet nuchter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens mij maakt het geen fuck uit Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: [offtopic] zie mail![/offtopic] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nuchterheid is relatief, er zijn onderzoeken geweest naar hoe men het beste informatie kan opnemen, en volgens mij was rond het middag uur de beste tijd, betekent dit dat de informatie die je 's morgens ontvangt minder waard is? Betekent dat als je tot inzichten komt in de ochtend je die moet wantrouwen? Als ik een joint rook en over iets diep ga nadenken vind ik mijzelf niet onbekwaam om te oordelen, jij blijkbaar wel. Freud, een van de "grootste" psychologen gebruikte graag cocaïne tot bevordering van zelf-observatie en bekritisering, betekent dit dat alle beweringen van Freud die uit zijn zelf-onderzoek zijn gekomen terwijl hij onder invloed was waardeloos zijn? Waarheid is relatief, nuchterheid is relatief, we zijn wat we denken dat we zijn en als het denken verandert betekent nog niet dat dit denken gecorrumpeert is, want dan zou je moeten uitgaan van één universele waarheid, namelijk dat als je "nuchter" bent je de wereld beter kan beoordelen, dit is een vergissing, want hoe beoordeel je überhaupt of je nuchter bent? Ik geloof niet dat jij kan beslissen wat nuchter is en wat waarheid is omdat niemand dat kan, er zijn zes miljard waarheden op deze aardbol waarvan de meeste elkaar overlappen op menig onderwerp (geloof, wetenschap, taal, "basiskennis"). Er zijn maar weinig absolute waarden: het enige wat je kan zeggen is dat je bestaat, omdat je denkt, maar hoe je denkt bepaald hoe je de informatie tot je neemt die je aangeboden wordt. Jij hebt de keuze tot het aannemen wat in de bijbel staat of het aannemen wat in de aardrijkskunde boeken staat over de vorm van de aarde. Het is net zo bij het gebruik van drugs tot verkrijgen van inzichten, mensen hebben de keuze om die inzichten als waardeloos en on nuchter af te doen of ze te accepteren als andere vormen van een of meerdere waarheden. Het is al dan niet toevallig zo dat de meerderheid der mensen schijnbaar heeft besloten dat door drugs gegeven inzichten waardeloos of minder waard zijn, dit maakt het nog niet juist. Immers, hoe vaak is niet een merendeel van de bevolking door de volgende generatie te kijk gezet door "nieuwe waarheden"? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ik weet wel dat ik altijd met juist hele simpele nieuwe inzichten kom, maar ik onthoud die nooit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dus de stelling van Chelman klopt...maar al te vaak denken mensen dat ze stoned geweldige dingen doen, achteraf is dat maar zelden waar. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik geloof er wel in dat je tot die inzichten kom hoor, ik moest ze maar eens opschrijven dan onthoud ik het tenminste. maar die inzichten zijn ook wel moeilijk te verwoorden, en iets te logisch soms ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Laat me het zo stellen: Dat je tot inzichten komt: waar, hey ik heb ook al eens goed stoned gedacht dat ik nare situaties helemaal doorhad, de complotten ontrafelt, alle leugens doorzien... Maar het is gewoon dat je zo brak bent en aan weinig kunt denken, dat als er iets doorsijpelt, het allemaal ineens héél geweldig en duidelijk lijkt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
het enige wat er bij mij doorspijpelt als ik drugs gebruikt heb, is aggressie, In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Drugs, wat is er zo leuk aan..... Wat is er niet leuk aan? Drugs heerscht! Elk moment dat ik niet op deze wereld ben is een moment om te koesteren. En zelfmoord is ook geen optie, anders zou ik al die heerschende drugservaringen moeten missen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Alleen als je jarenlang elke dag onder invloed bent geweest heerscht nuchter zijn evenveel, moet ik bekennen (dan heb ik het hier alleen over chemicalien zoals speed en pillen) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Wietlollies, te koop o.a. in Amsterdam ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik hou van drugs, en zij van mij - Mutatis mutandis - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |