|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dat is inderdaad geen pretje - heb het 2x gehad van de paddo's.. maar dat bad trippen heb je ook wel zelf in de hand, je omgeving en de aanwezige personen beinvloeden dat heel erg, daarentegen is een goeie trip wel super gaaf met0l! |
|
Bad trips sucken BIG time. 4 van de 5 keren dat ik ooit stoned was kreeg ik bad trips en heb een paar maal op het randje van "gek worden" gebalanceerd. Ik moet stoned worden 100km. ver van een ander levend wezen ergens op een uitgestrekt open vlakte of boven op een berg met een uitzicht waar ik me in kan kwijt raken. |
|
quote: Precies, ik heb ook beide gehad, bad en goed. Had je toevallig ook meshuggah opstaan tijdens ut trippen? Ik wel, dan ga je echt raar doen |
|
quote: haha nee.. ik heb wel een keer Benediction zitten luisteren maar dat klonk echt heel wazig.. helemaal niet zoals het zou moeten klinken het galmde heel raar enzo en ik hoorde het net als of de cd de hele tijd oversloeg.. maar dat was niet zo.. voor dit soort gelegenheden luister ik toch liever echte elektronische trip muziek - das toch het beste met0l! |
|
ja he had ik ook .....maar ik weet niet of een goede tripp ook wel zo leuk is , in ieder geval niet voor het uitgaan bah met al die mensen om me heen ,en dan word ik helemaal bang van al die vreemde mensen .....is niet goed hoor kan beter als ik lekker op bank zit met een vriendin of wat lui ofzo ..........nooi tmeer blowen of wat dan maar ook voor het uitgaan......!!! puching us into selfdestruction |
|
Drugsgebruik. Laten we eerst even geen onderscheid maken tussen de verschillende drugs. Oke, sommige drugs is schadelijker en/of gevaarlijker dan de ander, maar het blijft zo dat: je het zelf in de hand moet houden. Ik heb zelf menig geexperimenteerd met verschillende drugs. het begon vroeger met alcohol drinken en blowen. Na dat lang te hebben gedaan begon ik te experimenteren met XTC en smartdrugs. Daarna nog met paddestoelen en lang daarna nog eens met speed en cocaine. Ik heb het allemaal geprobeerd en dus niet verslaafd aan geraakt, blowen als uitzondering. je kan moeilijk feiten op tafel gooien over "Hoe het is als je ....gebruikt" je kan wel een gemiddelde nemen van vele mensen en dan heb je een grote kans om daar ook bij te behoren, maar laat je niet misleiden. Het is jouw lichaam en het kan dus zo zijn dat het bij jou heel anders kan aankomen. Dus als je wilt proberen, mijn advies: niet meteen te hardcore gebruiken, maar gewoon een beetje of desnoods een beetje per beetje. Mijn eigen ervaringen van bijvoorbeeld XTC is dat ik het leven en alles om heen gewoon te gek vond, lichamelijk had ik het gevoel dat ik in Six Flags Holland zat en ik werd lichtelijk aanhankelijk en wou de hele tijd knuffelen. Speed is voor mij alleen een drug waar ik energie van krijg. Ik word er wakker van en kan veeel langer doorgaan met dansen of whatever. Cocaine is voor mij een verhaal appart. Het is voor mij een gevoel dat moeilijk te beschrijven is. Je voelt je soort van smooth en relax. Wat ik nooit meer doe is Herbel-XTC, dat is van die "natuurlijke XTC". Dat is echt rotzooi. Werkt wel enigzins, maar de bijwerkingen, zoals kramp en afvallen, zijn niet fijn achteraf. Ik heb al deze dingen verscheidende keren gebruikt en kan nu een goed beeld krijgen van wat de drugs BIJ MIJ doet. Daar ben ik blij om. Houd wel rekening mee dat alle drugs verslavend is. Ook al hoor je vaak dat wiet niet verslavend is. Oke, lichamelijk misschien niet, maar geestelijk ben je wel verslaafd. Op moment blow ik al 4 jaar niet meer, drink een stuk minder alcohol. gebruik geen coke en speed meer (zeg niet dat ik het nooit meer zou doen, dat zeg ik wel met cannabis) en afentoe (3x per jaar) neem ik nog eens XTC, maar dan alleen op speciale momenten, zoals feestdagen of festivals. Dan doe je het maar soms en dan blijft het ook leuk en leuk om naar uit te kijken. Drugs gebruiken is niet zo fout. Het is slecht voor je. je moet bewust zijn van het feit dat je iets chemisch of ongezonds in je lichaam propt. Ik kies bewust voor afentoe drugs te gebruiken. Ik heb voor het effect wat ik er in totaal van krijg ervoor over om afentoe troep te slikken. Alle drugs is ongezond (behalve sex) allemaal op een andere manier en bij iedereen verschillend [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
nou voor mij hoeft die drugs niet ....alemaal neperij....ik hou het wel gewoon bij alcohol.......hoewel dat ook drugs is maar ja .... puching us into selfdestruction |
|
Ik deel de mening van Kreator. Alleen ik ben pas 2 jaar gestopt met blowen om verschillende redenen, main reason was dat ik het niet leuk meer vond. Maar goed, XTC vind ik niet fijn, ik kreeg idd dat aanhankelijke knuffel gevoel iets te sterk (hehe). Coke is leuk, alleen de werking ervan is erg kort. Je voelt je tijdelijk supergoed maar zakt snel weer terug wat het gevoel geeft dat je meer wilt. Dat is het hele gevaarlijke aan coke, het is namelijk een behoorlijk verslavende drugs. Speed gebruik ik iets van 3 a 5x per jaar op speciale feesten, de werking van speed is langer. Nadeel is dat je de volgende dag behoorlijk rot bent en het is ook chemische rotzooi. Leg maar eens een beetje speed op een stuk biefstuk, na een uurtje ofzo zie je dat het het vlees gewoon oplost. Feit is dat je verslaafd kunt raken maar dit is niet per defenitie waar. Bij zeer gematigd gebruik is die risico volgens mij bijna nihil. Feit is ook dat het schadelijk is voor je gezondheid, dus bij gebruik moet je dat in overweging nemen. Ik zelf kies ervoor om het wel af en toe te doen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dan hebben we alletwee over hetzelfde. Erg goed dat je er eerlijk tegenover jezelf bent t.o.v. drugs [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
quote: Allereerst maak ik me nooit zo druk over spelfouten, maar dit slaat echt alles.. Maargoed, is niet erg, we begrijpen mekaar, alleen niet zoveel roken de volgende keer he Overigens wat ik wel erg vind is dit : Het is 'Conquer your fear', niet conquer you are fear.. Om te antwoorden : 'al die mensen waren doodeng', nou, jij hebt nog nooit in Louis gezeten zie ik, (kroeg), maar dit is dit het probleem wat ik eerder schreef.. Je gaat erop letten wat het doet.. moet je dus niet doen, als je 1 bier drinkt(of vodka of whiskey of what de fuck) dan ga je tochook niet de kroeg rondkijken om te zien 'wat het doet'? Rook dus gewoon een joint, neem een bier en doe wat je altijd doet.. Wanneer je deze paranoia 1x hebt gehad, ga je erop letten, en wordt je altijd para.. Ik weet hoe dat is.. zovan 'ik heb het idee dat iedereen me aankijkt..' quote: D'r zit wel wat in, hallucineren van wiet, erg vaag ja... nog nooit bij stilgestaan. Overigens is het wel zo, dat als je een paar bonen hebt gehad, en je zit bijvoorbeeld thuis, en het is stil.. dat je allerlei dingetjes gaat horen.. Of dingen die je altijd hoort vallen meer op, en dat kan ook een 'hallucinatie' opwekken -> Je snapt het niet.. Stel je zit bij een kameraad en de kachel springt aan.. hij zit net op de plee, en dat ding maakt me toch een vaag geluid.. dan heb je ook zoiets van 'My god.. Wat de FOK is DAT?!!?!'.. Overigens lijkt me het LSD verhaal vaag (was het maar zo), maar LSD 'eten', doorslikken... ?!?!?!? Dat 'verdampt' toch? (onder je tong, tussen je wijsvinger en je duim)... tenminste, zo doen wij het altijd.... Lijkt me een enorme knal geven als je dat 'opeet'... God hates us all ! God hates us all ! |
|
Overigens, over die muziek.. Een echte superaanrader als je echt ver heen bent -> Sepultura - Arise - Arise Echtwaar, van dat hele nummer klopt dan geen ene flikker meer van.. Het KLOPT gewoon niet! Overigens super-de-fucking-luxe -> LSD en FearFactory - Remanufacture - Refinery (hoor je alleen zo'n machine).. Die machine gaat steeds zachter draaien en zachter.. en je hoort een 'klop' geluid.. M'n kameraad concentreerde zich ZO erg op dat klopgeluid, dat z'n hart met dat ritme meeging, ontzettend lijp, ookniet echt een aanrader, maar toch.. (Hij was d'r wel een partijtje slecht van daarna, hele buurt wakkergekotst ) God hates us all ! God hates us all ! |
|
Wat er zo leuk aan is is dat alle mensen die zo stom zijn er te veel van te nemen dood gaan. |
|
Jeps, dat is waar. Groot gelijk. Ik meen het. Ben NIET aan het lachen. |
|
quote: Overigens (dit lees ik nu pas), en van Kreator ook.. 'k ging een keer mee met een andere kameraad van me naar de Smartshop, hij 1 of andere rare pil gehaalt, en hij kreeg een andere pil gratis. Die heeftie aan mij gepassed. Toen ik die ophad (begrijp ff 1 ding : Ik weet verder asboluut niks van pillen enzo, dus eens proberen), gebeurde er een tijdje niks.. Na een half uurtje begon , vanaf vooraan mijn hoofd totaan achteraan (in het midden van het hoofd) alles te tintelen.. Ik voelde me supergoed, en schijn tegen iedereen gelult te hebben over 'lieve konijntjes met zachte oortjes' enzo.. Geen knuffel-fobie, maar wel poeslief .. XTC? Dat zou wel een schooierstreek zijn... Iemand ervaring mee? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik heb sowieso altijd een knuffelfobie... |
|
[quote]Op 24 april 2002 23:02 schreef Ixl het volgende: Allereerst maak ik me nooit zo druk over spelfouten, maar dit slaat echt alles.. Maargoed, is niet erg, we begrijpen mekaar, alleen niet zoveel roken de volgende keer he Overigens wat ik wel erg vind is dit : Het is 'Conquer your fear', niet conquer you are fear.. Om te antwoorden : 'al die mensen waren doodeng', nou, jij hebt nog nooit in Louis gezeten zie ik, (kroeg), maar dit is dit het probleem wat ik eerder schreef.. Je gaat erop letten wat het doet.. moet je dus niet doen, als je 1 bier drinkt(of vodka of whiskey of what de fuck) dan ga je tochook niet de kroeg rondkijken om te zien 'wat het doet'? Rook dus gewoon een joint, neem een bier en doe wat je altijd doet.. Wanneer je deze paranoia 1x hebt gehad, ga je erop letten, en wordt je altijd para.. Ik weet hoe dat is.. zovan 'ik heb het idee dat iedereen me aankijkt..' ja ja de expert ....maar voor de info ik had space cake op...en maar een half plakje en ik had dat helemaal niet verwacht dus ik ging ook niet om me heen kijken wat het met me doet .......van blowen word ik normaal in de kroeg heel erg duf en das saai.......soms meestal........ en zoveel spelvouten had ik er niet in ...soms wat raar omdat ik te snel wil typen.... puching us into selfdestruction |
|
quote: Wij danken u voor het compliment 'expert'. Plak speeskeek doet idd soms rare dingen.. Vind het maar stom spul, en bovendien fake. Ik hou daar dan ookniet van, ik wil wel een drug hebben waarvan ik weet wat het min of meer doet, of kan doen. Bij cake is dat altijd maar de vraag... (Ooit eens een ren-fobie gehad?) Over die spelfouten zei ik al, dat je je daar niet te druk om moest maken... God hates us all ! God hates us all ! |
|
nee doe ik ook niet .... maar wat precies is een ren fobie puching us into selfdestruction |
|
Daj zegmaar MOET rennen.. met of zonder energie.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Hmm heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Wel iemand die om onduidelijk reden overal weg wilde omdat ie echt superbang was. |
|
quote: Heb ik ook al van iemand gehoord.. Van paddestoelen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
leuk man als je zelf knetterstoned bent en dan ook nog iemand rustig moet gaan houden. |
|
quote: Dat heb ik ook gehad, en dat was idd toen ik paddestoelen op had. Ik had toen een gruwelijke badtrip, wat trouwens met een zooi suiker zo over was. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb nog een eng drugsverhaaltje, dat even illustreert wat voor een rotzakken en egoisten drugsverslaafden wel zijn. Men neme een nicht van me die zich al jaren bezighoudt met zaken waarmee ze zich niet moet bezighouden, zoals spuiten. Enfin, de nicht, stomme geit dat ze is, raakt zwanger van één of andere even stomme dealer , tot hier toe laat het hele verhaal me nogal onverschillig. Zoals men in sommige alternatieve milieus kan vernemen schijnt het geboorteproces zeer belangrijk te zijn voor de vorming van je latere karakter enzo, in diezelfde milieus worden bijvoorbeeld onderwater geboortes aangeraden enzo, wat hiervan waar is of ook zelfs maar ergens op slaat, laat ik in het midden uiteraard, maar wat ik wel weet is dat het niet goed is als een kind wordt geboren en de eerste dagen, zeg misschien maar weken, ligt te huilen, te tieren en te krijsen van de pijn omdat het moet afkicken. Zelfs zo erg dat we er niet bij op bezoek kunnen. Eén van de redenen waarom ik verslaafden haat. Bij deze. Over de rest van die kleine z'n leven heb ik het nog niet eens. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |