|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is mij dus overkomen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je hebt een punt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Je raakt inderdaad flink de weg kwijt, ik schijn heel raar te hebben gedaan en ik liep in de dakgoot (??). Ik viel de hele tijd flauw, kon me niet meer bewegen, kwam weer bij, pleurde daarna weer bewusteloos op de grond, etc... [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 20-10-2003 21:02] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wat een klotestreek. Mensen die dat doen hebben een zieke geest! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Inderdaad. Ik hoop wel dat je ervoor gezorgd hebt dat die grapjassen wat hechtingen hebben opgelopen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Welke klootzak...? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wat zijn drugs eh, mensjes? Iets wat je genot verschaft? Volgens mij is er niets verkeerd mee, zolang je er met je verstand mee omspringt en je nog een normaal leven kan leiden. Verantwoordelijkheden, werk/school en dergelijke. Zelfs coke. Ik ken mensen die elke dag gaan werken, goed leven hebben en af en toe als ze uitgaan een lijntje snuiven. Ikzelf wil dat spul niet in mijn lijf. Jointjes is dan weeral iets anders. En bier??? Die maakt ook heel wa meer kapot in je lijf dan dat vele mensen denken. Zolang dat het allemaal blijft rock'nrollen... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
nou ja, 't probleem is alleen dat niet iedereen er zo verstandig mee weet om te springen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hmm weed vind ik op dit moment niet zo verkeerd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dais juist. En dat zijn er heel wat, kverzeker het je. Ik werk, doe mijn job goe, maar geniet er toch wel super van om eens een jointje te roken als ik weet dat ik niets van verantwoordelijkheden meer heb...Maar ik ken er vele anderen. Jammer genoeg Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ik kende hem niet zo goed, ik weet alleen dat 'ie nu in Enschede woont. Tegen die tijd dat ik weer normaal was, was hij al weg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Maar ik weet nu niet hoe het me school morgen beinvloed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jij nooit, dat scheelt I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oja, en hij heet Dennis Gerritzen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Fijn ventje..mag ik een barkruk smijten? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Jaa, er zijn inmiddels al een heleboel mensen die dit meneertje willen "spreken". Als die gast naar X mass metalfest komt heeft 'ie echt een probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 20-10-2003 21:46] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: wie? ikke? jij kan het anders ook wel respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Dat heb ik helaas al kunnen vaststellen. Ik heb een vriend die een bipolaire stoornis heeft (manisch depressief dus), en hij lijkt z'n ziekte te kunnen sturen door te blowen. Hij wil altijd stoppen met blowen (hij is er nogal psychisch verslaafd aan), maar telkens wanneer hij stopt, krijgt hij vreselijke psychoses, ondanks zijn medicatie. Vorige week kreeg ik de kans om coke te proberen, en wie ben ik om nee te zeggen.. Het was wel fijn, ik voelde me plots niet meer dronken, zag alles weer scherp, en voelde me lichamelijk in topvorm (buiten het gevoel dat m'n gebit uit m'n mond ging vallen, maar ook dat was wel prettig). Zo, voor een keertje was het wel goed. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Niets mis met een keertje uitproberen (hoewel ik die grens zelf tot net voor coke getrokken heb, maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk), zolang je er maar niet te ver in duikt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Het blijft natuurlijk gevaarlijk om zoiets uit te proberen, maar ik was er nogal gerust in omdat je van coke geen hallucinaties krijgt.. Ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite om je geld aan te vergooien. Ik voelde er blijkbaar ook minder van dan mijn gezelschap. LSD en paddo's durf ik simpelweg niet proberen, en heroïne is vast véél te lekker om te weerstaan. Zelfs een spuitje valium is veel te lekker, heb ik mogen ondervinden bij een lieve dokter. Dus geen verdovend euforisch spul voor mij. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik word al happy en euforisch van mezelf daar heb ik geen stofje voor nodig. Zie het nut van die troep niet in .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-11-2003 15:47] |
|
maar niet iedereen raakt zo bedwelmd door z'n eigen ego Ik zou liever lsd proberen dan coke denk ik, maar liever pas als ik van de zomer klaar ben met m'n vwo. Maar niet voordat ik alle info die ik kan vinden over die drug eens goed doorgelezen heb en eens met un echte lsd kenner gepraat heb. Paddo's zijn inderdaad redelijk heftig, maar zoals bij alle drugs (behalve de puur euforisch verdovende) ligt het vooral aan de gebruiker welk effect het heeft. Bij mij heeft het tot nu toe altijd een extreem positief effect gehad. Maar het is echt maar iets dat je maar vier keer per jaar of zo moet doen, is meer dan genoeg imho. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik heb echt nul komma nul drugs drang, ik vind mezelf gewoon al leuk genoeg als gezelschap denk ik |
|
quote: Zolang anderen maar geen drugs gaan gebruiken vanwege jou |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |