|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee dan zo'n 4 keer eerste als ik wakker word en merk dat ik niet ziek ben 2 als ik naar school moet 3 als ik thuis kom en huiswerk moet maken 4 als men moeder begint te zeiken omdat ik niks doe |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Why the sad face SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik rook geregeld een jointje. En dat eigenlijk al jaren. In de eerste paar jaar te vaak. Nu veel minder. Als ik bij Jenje ben helemaal niet dus eigenlijk alleen op doordeweekse avonden, als de financiën mij dat toestaan. Maar ik vind het gewoon heerlijk, thuiskomen na een dag stressen en whatever, heerlijk muziekje aan en jointje roken. Wiet versterkt heel erg de waarneming, muziek lijkt mooier, zo ook kleuren, plaatjes... Het helpt me de dag van me af te zetten. Het voelt prettig, smaakt lekker... etc etc. Harddrugs moet ik persoonlijk niets van hebben, ik heb daarvoor te erge dingen gezien bij vrienden/kenissen (bloed kotsen, mensen die er uit kwamen te zien als lijken, grijze gezichten... ). Dead things grow from deep inside... |
|
ik blow alleen in het weekend, eerst ook door de weeks maar toen was ik 2 keer blijven zitten Dus nu alleen nog maar int weekend Het is heerlijk relaxed gewoon http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik laat me Blowen Zelf rook ik die troep niet, ik word al miselijk als ik die stank ruik , daar kan goed migraine van krijgen. Op drank na, heb ik nooit geen drugs gebruikt, en heb daar ook niet de behoefte aan. Zonde van je geld, zonde van je longen of gezondheid. Ik kan het weten !!! Als je zo graag wilt relaxen, ga dan sex hebben. Het heeft het zelfde effect, je raakt ontspannen, en het is nog goed voor je lichaam ook. Heb je geen partner/vriend/vriendin, doe je het toch op de GAMMA manier. Niemand die het te weten komt toch ............... Ga nou niet allemaal denken dat S_S een Gamma is, ondanks ik geen vaste relatie heb, kom ik toch aan m'n ontspanning [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-04-2002 15:35] Wiegen Meister ! |
|
quote: Puur mag ik hopen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee dan moet ik u toch teleurstellen... Puur is me echt te scherp, ik krijg dan enorme hoestbuien, en dan is het niet leuk meer. Vroeger wel puur in de waterpijp (met wijn, jummie), maar over het algemeen gaat er een beetje shag doorheen. (Opzich zonde, I know, en slecht voor den gezondheid...) Dead things grow from deep inside... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 10-04-2002 16:39] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Tip: koop wiet in op zachte smaak en al naar gelang zoete smaak. (Vinnik zelf 't lekkerst, al blow ik al jaren niet meer.) Vermijd tabak als de pest; idd schadelijk en de versuffende factor in een joint. Die hoestbuien zorgen ervoor dat vastzittend slijm loskomt. Waterpijp met drank is top! Wij deden wodka, whiskey en de goudvis. Het allergezondste is een Vaporizer: verhit zonder verbranding, dus geen schadelijke stoffen & geen verspilling! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-04-2002 16:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
haha, softdrugs... mietjes... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik rool op z'n tijd effe een joint om weer es effe lekker tot rust te komen, verder gebruik ik geen drugs. (tenzij je alcohol een drug noemt) Trieste gast |
|
ik gebruik alleen koffie en alcohol |
|
helemaal nix, ik rook alleen maar geen wiet enzo... dus geen alcohol, wiet, hasj, coke, xtc, enz enz Je moeder. |
|
Canabis heb ik een tijd echt wel veel gerookt, ben daar nu een beetje van afgestapt, nu is het een keer op een weg, is leuker. Wanneer ik veel gewerkt heb en het resultaat kan aanschouwen draai ik ook wel eens een korte joint, een stikje, dan kan ik eens met rustige muziek in mijn zetel zitten op mijn kamer en eens lekker tot rust komen. Ik vind gasten die wiet nodig hebben om zich te amuzeren wel doetjes, ik amuzeer me ook zonder. Wanneer ik een ruïne of mythologische plaats bezoek betreed ik het liefst eerst de plaats zonder te blowen, om het gevoel eens natuurlijk te krijgen van daar te zijn en dan pas zou ik eens blowen, om dat gevoel ook eens te ondervinden. Maar harddrugs als XTC, heroïne, LSD, speed, kan ik kort over zijn: Bannen uit de maatschappij [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-04-2002 17:47] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik gebruik alleen koffie en sigaretten,niet dat dat zo gezond is,maar drugs of het nou soft of hard is wil ik niks van weten.Behalve dan misschien de medicinale weed. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Sigaretten zijn schadelijker dan softdrugs. Naast het dichtslibben van je longen worden de wanden van je bloedvaten er dunner door en kunnen gaan lekken/ knappen: Laatst is een bekende van mij op het IC belandt na jarenlang roken; slagaderlijke bloeding...'t scheelde minuten... Medicinale weed=softdrugs; de stof waar je high van wordt (THC) is de medicinale stof. Pure weed heeft een schoonmakende werking op je longen. Probleem is het vrijkomen van giftige stoffen tijdens de verbranding, daarom is een Vaporizer een uitkomst. O ja, dames; weed schijnt erg goed te zijn tegen menstruatiepijn... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2002 2:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
beuh...dood gaan we allemaal, dus... als je van drank en drugs nu eenmaal wat vrolijker wordt,waarom niet jong kapot gaan heeft wel iets romantisch |
|
Ik snoof ooit coke maar de ijsblokjes hinderde mij Ik had verwacht dat meer mensen drugs zouden nemen maar dit is het bewijs van dat mijn vader fout is : alle luisteraars van metal snuiven |
|
quote: wat een bullshit ik werk met harddrugsverslaafde daklozen. ik heb hier gezien dat je NIET zonder meer kapot gaat aan heroine of cocaine je moest eens weten hoeveel in hoog aanzien staande zakenmannen cocaine gebruiken. ok heroine is kut spul, maar als een gebruiker het reguleert en elke dag dus (zonder te hoeven stelen of bedelen) hun grammetjes kunnen roken of spuiten voor geen ENKEL probleem zorgen voor de maatschappij. ze zijn rustig, aanspreekbaar en bovendien vriendelijk. Over harddrugs in het algemeen kan ik maar een ding zeggen. Er is niets mis met harddrugs gebruiken, het is ook maar het zoveelste debiele labeltje voor iets waar het grootste gedeelte van de maatschappij (de lammetjes die we allemaal zo haten) tegen is. Als je hard drugs op een recreatieve manier gebruikt en er verstandig en bewust mee om blijft gaan raak je niet verslaafd, maar beleef je een hoop lol en het is godverdomme gewoon lekker!! net als chocolade... is ook erg slecht voor je trouwens en RAZEND verslavend valt me trouwens vies tegen dat er zoveel kortzichtige mensen hier posten met erg simplistische en stereotype kortom belachelijke meningen |
|
Ik gebruik regelmatig harddrugs. Geweldig! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Hmm, of ik ben een uitzondering op den regel, of dit klopt niet. Ik heb altijd erg veel last van menstruatiepijn, maar blowen helpt daar niet tegen. Waarom bent u trouwens gestopt met blowen? Uit principe, of gewoon geen behoefte meer aan? Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Heb een kapotgedragen t shirt met het opschrift: 'Live fast, die young' Een mooie uitspraak is ook: "It's better to go up in flames than to fade away" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ben ik mee eens; het ligt niet aan de drugs, maar aan de persoonlijkheid van de gebruiker; die bepaalt hoe vaak en hoe veel er wordt gebruikt, niet de drugs!!! Heb zelf zat harddrugs gebruikt vroeger (roken, blowen, snuiven, slikken); mijn enige verslavingen zijn Coca Cola & internet. quote: Dat komt omdat men redeneert naar beeldvorming en niet naar ervaring; als men nou een kijkje ging nemen in zo'n centrum waar jij werkt, zou dat verhelderend werken. Dat is hetzelfde als mensen die louter negatieve beeldvorming heeft over asielzoekers, maar ze nog nooit meegemaakt heeft. Dat soort mensen hebben vaak een enorme plaat voor de kop en zijn -helaas- vaak niet bepaald kritisch tov van de beeldvorming door o.a. de media. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2002 18:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |