IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-10-2003 21:16 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ik prefereer de beiden tegelijk te consumeren.

Oud Vuil.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-10-2003 21:23 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 17 oktober 2003 21:13 schreef webblaster wim het volgende:
waterpijpen...

dat is iets uit een grijs verleden, dat doe ik al jaren niet meer, daar ga je veuls te erg naar de klote van. gewoon een paar lekkere jointjes in combi met wat bier vind ik een prima package!

Zoals ik ook al zei: een paar is leuk, héél leuk bij tijden...maar overdrijven is ook een kunst

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 17-10-2003 21:27 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 17 oktober 2003 21:16 schreef webblaster wim het volgende:
ik prefereer de beiden tegelijk te consumeren.

ik ook, maar alleen blowen is weinig aan

en tijdens t bier drinken doen mn maten óf niet mee, of ze doen wel mee en dan vallen ze accuut in slaap

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2003 21:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 oktober 2003 21:13 schreef webblaster wim het volgende:
waterpijpen...

dat is iets uit een grijs verleden, dat doe ik al jaren niet meer, daar ga je veuls te erg naar de klote van. gewoon een paar lekkere jointjes in combi met wat bier vind ik een prima package!

Waterpijpen heerschen. Ik blow eigenlijk niet meer op een zeer zeldzame uitzondering na. Een waterpijp met wat vochtige arabische tabak (soms ook met smaakjes) gaat er echter wel in.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-10-2003 21:30 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 17 oktober 2003 21:28 schreef Chelman het volgende:
Waterpijpen heerschen. Ik blow eigenlijk niet meer op een zeer zeldzame uitzondering na. Een waterpijp met wat vochtige arabische tabak (soms ook met smaakjes) gaat er echter wel in.

dat heb ik ook eens gehad, met appeltabak.
das even leuk maar dan krijg ik toch zin in het echte werk

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2003 21:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 oktober 2003 21:30 schreef Brujeria het volgende:
dat heb ik ook eens gehad, met appeltabak.
das even leuk maar dan krijg ik toch zin in het echte werk

Appel is idd het meest voorkomende smaak. Ik heb in het Midden Oosten winkels gezien waar ze naast de gewone tabak weleens meer dan 30 'smaakjes' hadden (aardbei, appel etc.)

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-10-2003 21:46 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 17 oktober 2003 21:31 schreef Chelman het volgende:
Appel is idd het meest voorkomende smaak. Ik heb in het Midden Oosten winkels gezien waar ze naast de gewone tabak weleens meer dan 30 'smaakjes' hadden (aardbei, appel etc.)

maar daar wordt ook veel meer water gepijpt dan hier

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-10-2003 22:20 by Brujeria Profiel van Brujeria

Zo, ik ga weer.
lekker drugs gebruiken

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-10-2003 16:21 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 20-10-2003 16:27 by CoenV Profiel van CoenV

Ik eet wel eens paddo's, ongeveer een keer per maand. Wat is er leuk aan? Je ontspant maximaal voor een paar uurtjes, verder kan je er hersenschade aan oplopen, en terugkerende hallucinaties krijgen, ik weet niet of dat leuk genoeg is?

brotherlordacid
Turn on Tune in Drop out
Usericon van brotherlordacid
Posted 20-10-2003 16:59 by brotherlordacid Profiel van brotherlordacid

*zucht*

Van paddo's kan je geen blijvende hersenschade oplopen. punt. Al sinds de late jaren vijftig zijn er verschillende onderzoeken gedaan naar de eventuele gevaren van het gebruik van paddestoelen, en er zijn er maar verdomde weinig gevonden.

Bekende bijwerkingen van paddestoelen : verlaagde bloeddruk,angstaanvallen/paniekreacties, verlaagde bloedsuiker spiegel en overactieve nieren.
En over de 'terugkerende hallucinaties' : flashbacks zijn een psychologisch verschijnsel, dit komt ook voor bij mensen die een ernstig trauma opgelopen hebben met bv een verkeersongeluk. Dit kan jaren later door een schijnbaar willekeurige trigger weer opgeroepen worden, waarna de persoon de ervaring weer 'herleeft',in techni color nog wel. Paddestoelen zijn echter niet geheel ongevaarlijk, ze kunnen latente psychoses laten doorbreken en mensen depressief maken.

Persoonlijk gebruik ik drugs om puur spirituele redenen, gemixt met een gezonde dosis zelfonderhoud. Dat de middelen die ik neem (paddestoelen,Lsd,Wiet) door mij als prettig ervaren worden is een (uitermate welkome) bijkomstigheid.

far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 20-10-2003 17:02 by far Profiel van farhttp://www.fschoutens.nl

moet ik eigenlijk nog gaan reageren...

euh..ja...headbang!!!!!

far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 20-10-2003 17:07 by far Profiel van farhttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 10 april 2002 12:41 schreef kidkiller het volgende:
en vloeibare xtc .Hij is gestorven aan overdosis xtc

xtc is niet vloeibaar..... meestal gebruiken ze die term voor GHB..... een od xtc kan zeker; hartkloppingen gekombineerd met oververhitting

dat is kut met peren

geef mij maar paddo's en weed.. drinken doe ik nog nauwelijks... wordt er gewoon ziek van

euh..ja...headbang!!!!!

Phriar
Usericon van Phriar
Posted 20-10-2003 17:29 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

GHB is toch die date rape drug of nie?

Maarre, brotheracid van lsd zijn er wel mensen omgekomen. Mensen die visioenen hadden die zo angstaanjagend waren dat ze een einde aan hun leven maakten. (dit is gebeurt met testpersonen van de Amerikaanse diensten als de C.I.A. die in de jaren vijftig nietsvermoedende burgers dopeerden in de hoop een waarheidsserum te vinden dat effectief was)

Zijn er verschillende sterktes in lsd? Ik heb wel uit je bol ergens liggen maar het zou fijn zijn als je eigen ervaringen kon posten. Ben namelijk zelf heel nieuwsgierig naar entheogene ervaringen zoals dat dan mooi heet, paddo 's heb ik al vaker gedaan en zijn me enorm goed bevallen.

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 17:29 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2003 17:29 schreef Phriar het volgende:
GHB is toch die date rape drug of nie?

Ja, dat is het zeker.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Skull
Usericon van Skull
Posted 20-10-2003 17:38 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 20 oktober 2003 17:29 schreef Leviathanica het volgende:
Ja, dat is het zeker.

slechte ervaringen mee?

- Mutatis mutandis -

Phriar
Usericon van Phriar
Posted 20-10-2003 17:45 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Er was laatst een meisje wat op een feest meemaakte dat er iets in haar glas werdt gegooid, de dokters wisten ook niet wat maar het leidde ertoe dat ze een epilptisch-achtige aanval kreeg en tijdelijk halfzijdig verlamd werdt, ze heeft nu nog steeds moeite met praten (ze praat zelfs opeens met een licht duits accent!!!)

Dit is geen grapje, maar echt gebeurt met een vriendin van m'n zus, enig idee wat zo een reactie kan veroorzaken?

brotherlordacid
Turn on Tune in Drop out
Usericon van brotherlordacid
Posted 20-10-2003 20:15 by brotherlordacid Profiel van brotherlordacid

quote:
Op 20 oktober 2003 17:29 schreef Phriar het volgende:
Maarre, brotheracid van lsd zijn er wel mensen omgekomen. Mensen die visioenen hadden die zo angstaanjagend waren dat ze een einde aan hun leven maakten. (dit is gebeurt met testpersonen van de Amerikaanse diensten als de C.I.A. die in de jaren vijftig nietsvermoedende burgers dopeerden in de hoop een waarheidsserum te vinden dat effectief was)

Zijn er verschillende sterktes in lsd? Ik heb wel uit je bol ergens liggen maar het zou fijn zijn als je eigen ervaringen kon posten. Ben namelijk zelf heel nieuwsgierig naar entheogene ervaringen zoals dat dan mooi heet, paddo 's heb ik al vaker gedaan en zijn me enorm goed bevallen.

Wat de CIA niet door had (en wat veel mensen in die tijd wel door hadden) : Set en Setting.
Set staat voor wie je bent, hoe je je voelt en wat je verwachtingen zijn van een bepaalde drug. Setting is de omgeving waarin je je bevind op het moment dat je het middel neemt, de mensen die bij je zijn en bijvoorbeeld de muziek die je op hebt staan (black metal zal tot een zwaardere trip leiden dan gare oude hippie muziek bijvoorbeeld).

De testen die de CIA deed, hielden volstrekt geen rekening met deze voorgaande regels. Hun testpersonen kregen op een onbewaakt ogenblik zonder dat ze het wisten Lsd toegedient, en de reacties die daarop volgden logen er niet om. Hoe denk je dat jij zo reageren als je op het ene moment rustig thuis voor de tv zit en het volgende moment smelt de muur voor je ogen weg in het tapijt? Die mensen dachten dat ze gek geworden waren, konden waan en werkelijkheid niet meer scheiden en kozen in hun paniek voor een uitweg (alhoewel ze in hun hoofd misschien gewoon door de voordeur naar buiten liepen..wie zal t zeggen)

Dat wil niet zeggen dat ik het gebruik van Lsd aanmoedig.Het is een beslissing die ieder individu voor zichzelf moet nemen, het liefst na een grondige afweging van de voor en tegens.

Lsd kan namelijk wel degelijk gevaarlijk zijn, zeker in de handen van een persoon die niet wat waar hij/zij mee bezig is. Het kan je wereldbeeld veranderen op een manier die je verder alleen bij profeten en/of filosofen tegenkomt. Mits je daar voor open staat natuurlijk.

Voor meer informatie over Lsd en andere entheogene middelen verwijs ik je graag door naar www.erowid.org , de meest complete database met goede informatie die ik ken.

Qua sterkte kan ik je niet helpen, ik heb zelf al een aantal jaren niet getript omdat ik er even niet klaar voor ben. In mijn tijd (kuch opa moet ff hoesten) waren "aardbei" trips een redelijk relaxte dosering,en "microdots" waren eigenlijk veel te heftig voor de gemiddelde gebruiker. Wat je het beste kan doen (is bij elke nieuwe drug zo trouwens) is eerst een halfje of een derde nemen en dan minimaal een anderhalf uur wachten om te kijken hoe je erop reageert (en niet zoals ik bij mijn eerste trip na een half uur bijnemen...niet tof).

Als je meer wil weten laat je t maar weten, ik heb een complete bibliotheek in mijn woonkamer (en mijn hoofd) op het gebied van entheogene middelen. Als je maar een hobby hebt niet waar?

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 20:23 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2003 17:38 schreef Skull het volgende:
slechte ervaringen mee?

Jaa!!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2003 20:24 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 oktober 2003 20:23 schreef Leviathanica het volgende:
Jaa!!

minder!!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-10-2003 20:49 by Heiden Profiel van Heiden

Ik ben niet echt vies van wat verdovende middelen, maar die GHB daar moet ik niks van hebben. En als iemand ooit ongevraagd iets in mijn drinken gooit, sla ik hem het licht uit de ogen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-10-2003 20:49 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 20 oktober 2003 20:49 schreef Heiden het volgende:
Ik ben niet echt vies van wat verdovende middelen, maar die GHB daar moet ik niks van hebben. En als iemand ooit ongevraagd iets in mijn drinken gooit, sla ik hem het licht uit de ogen.

Tja, ik ben bang dat je op zo'n moment daar niet toe in staat bent.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nha dan de dag erop.

Iemand die mij zoiets flikt krijgt verteringsproblemen

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-10-2003 20:51 by Chantalie Profiel van Chantalie

tja, dat lijkt me logisch, ik moet er ook niet aan denken.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-10-2003 20:57 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 20 oktober 2003 20:49 schreef Chantalie het volgende:
Tja, ik ben bang dat je op zo'n moment daar niet toe in staat bent.

Jawel hoor. Misschien nog wel harder en viezer als je flink de weg kwijtraakt door dat soort ongein.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com