|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
drugs are bad mkay ... |
|
quote: Soms zijn het idd dezelfde verbindingen, maar synthetische zijn zeker zuiverder -> minder bijwerkingen. |
|
Ik hen niets tegen softdrugs, ik 'gebruik' het zelf niet, maar vrienden van mij wel. Harddrugs vind ik erg slecht! |
|
quote: thanks Ellessar |
|
ALs ik me heel depri voel, dn neem ik vaak een shot heroine. Ik moet zeggen dat het een effectieve manier van vergeten is. Ook andere emoties raak ik vaak kwijt hierdoor. Dat geeft een rustgevend en voldaan gevoel. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb het alleen maar bij sterke drank gehouden. Ik heb echt alles gezopen wat maar sterk was, Vodka, Jenever, Whisky, Vieux, Gold Strike 50% alc.(van bols). Het eindresultaat na 6 jaar, een traag werkende lever, met alle gevolgen van dien. Het komt langzaam wel goed, maar de mooiste periode van m'n leven (een start maken in evt. een gezin / cariëre) is mij door mijn eigen schuld ontnomen. Of ik er spijt van heb zoveeeeeel gezopen te hebben,................ NEE dat heb ik niet. Ik heb er van geleerd, en van genoten. Maar er is geen herhaling !!! Ergens wel jammer, want de kruiden vodka uit Rusland die ik nog heb staan is errug lekker !!!!! Wiegen Meister ! |
|
Iets wat ik heel krom vind: alcohol voor consumptie moet altijd op "natuurlijke" wijze gemaakt worden, terwijl het synthetisch veel zuiverder verkregen kan worden, geen vervuiling met methanol bijvoorbeeld. Edit: Kruiden wodka? Ik ga van de zomer naar Moskou... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 10-04-2002 13:31] |
|
quote: Aaaahhh nu snap ik wat Vinay bedoelt. Thanks for making it clear. Alleen over die bijwerkingen twijfel ik nog, veel farmaceutische bedrijven vinden de genezende werking belangrijker dan de bijwerkinegn, en ze controleren die bijwerkingen dus ook niet goed. De natuur heeft voor bijna alles wel een middeltje, de natuur heeft immers ook de kwaal gevormd. Als je kijkt bij volkeren die dicht bij de natuur leven, dan zie je dat bepaalde ziektes daar gewoon niet voor komen door hun voeding en leefomstandiheden. Maar even terug ... Synthetische drugs zijn gewoon echt slecht voor je, vooral ook omdat ze vaak verdund worden met rommel waar je dus echt gruwelijk ziek van kunt worden, of dood kunt gaan (XTC-schandaal van tijd terug). |
|
quote: ja maar ik heb dus nooit die behoefte gehad te snuiven of wat dan ook te doen, om mn problemen te vergeten, gewoon omdat ze er dan nog steeds zijn... en ik heb heus wel vage dingen meegemaakt helaas Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Het gaat puur om dezelfde verbinding uit de natuur halen vs zelf synthetiseren. Gewoon minder vervuiling met andere stoffen dus. |
|
quote: Tis omdat ik niet mag drinken, anders zou ik het je bijna nog willen vragen. Smirnoff is katte piss vergeleken met echte Vodka uit Rusland !!!! Maar in Nederland is het beste op het gebied van Vodka....... smirnoff ALs het me lukt zal ik eens kijken bij een ZM meeting of ik Black ice Vodka mee kan nemen. Daar ga je al van 3 borrel glaasjes zo hard als een raket. Wiegen Meister ! |
|
quote: hmmm en wel zelf van afblijven dan he Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
Tijdens het aankomende ZM feest ben ik in Praag... maar ik ben wel benieuwd, wie weet een volgende keer! Maar als je tips hebt welke wodka ik moet meenemen... OK misschien iets voor een ander topic. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 10-04-2002 13:46] |
|
Svp on topic ! |
|
quote: Jawöll herr Jentje [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-04-2002 13:46] Wiegen Meister ! |
|
Dank U. |
|
quote: Kan je dat wel onder controle houden? Dit verhaal komt me namelijk heel bekend voor. En de meesten antwoorden op deze vraag "natuurlijk heb ik het onder controle", maar in de werkelijkheid is het antwoord "Nee" SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik heb het nietzo op hard drugs. maar heb hetzelf ook een keer geprobert op aanraden van een maat, ik moest maar eens cocaine met sex combineren, moet zeggen wow om nooit meer te vergeten zo goed. |
|
Dat zeggen ze nu allemaal dat sex met cocaine in je hersenen heerlijk Ik snap er geen bal van |
|
quote: Ik voel me maar iets van 3x per week depri, dus het valt reuze mee. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
3 keer per dag ik zo'n 1 a 2 keer de eerste keer als ik naar school moet en de tweede keer als ik thuis kom en ik moet men huiswerk maken |
|
quote: Je zit me nu zeer op te fokken, niet? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Eens kijken of dit ook nog zal lukken als je studies serieuzer worden...? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |