IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs wat is er zo leuk aan Vorige pagina | Volgende pagina
Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-04-2002 13:24 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 10 april 2002 13:19 schreef Vinay het volgende:
het zijn dezelfde drugs soms

Waar heb je het nu weer over

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

drugs are bad mkay ...

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-04-2002 13:25 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 10 april 2002 13:19 schreef Vinay het volgende:
het zijn dezelfde drugs soms

Soms zijn het idd dezelfde verbindingen, maar synthetische zijn zeker zuiverder -> minder bijwerkingen.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-04-2002 13:26 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Ik hen niets tegen softdrugs, ik 'gebruik' het zelf niet, maar vrienden van mij wel.
Harddrugs vind ik erg slecht!

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-04-2002 13:26 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 10 april 2002 13:25 schreef elessar het volgende:
Soms zijn het idd dezelfde verbindingen, maar synthetische zijn zeker zuiverder -> minder bijwerkingen.

thanks Ellessar

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-04-2002 13:28 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

ALs ik me heel depri voel, dn neem ik vaak een shot heroine. Ik moet zeggen dat het een effectieve manier van vergeten is. Ook andere emoties raak ik vaak kwijt hierdoor. Dat geeft een rustgevend en voldaan gevoel.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-04-2002 13:29 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

Ik heb het alleen maar bij sterke drank gehouden.

Ik heb echt alles gezopen wat maar sterk was, Vodka, Jenever, Whisky, Vieux, Gold Strike 50% alc.(van bols).

Het eindresultaat na 6 jaar, een traag werkende lever, met alle gevolgen van dien.

Het komt langzaam wel goed, maar de mooiste periode van m'n leven (een start maken in evt. een gezin / cariëre) is mij door mijn eigen schuld ontnomen.

Of ik er spijt van heb zoveeeeeel gezopen te hebben,................ NEE dat heb ik niet.

Ik heb er van geleerd, en van genoten. Maar er is geen herhaling !!!

Ergens wel jammer, want de kruiden vodka uit Rusland die ik nog heb staan is errug lekker !!!!!

Wiegen Meister !

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-04-2002 13:30 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Iets wat ik heel krom vind: alcohol voor consumptie moet altijd op "natuurlijke" wijze gemaakt worden, terwijl het synthetisch veel zuiverder verkregen kan worden, geen vervuiling met methanol bijvoorbeeld.

Edit: Kruiden wodka? Ik ga van de zomer naar Moskou...

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 10-04-2002 13:31]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 april 2002 13:25 schreef elessar het volgende:

Aaaahhh nu snap ik wat Vinay bedoelt.
Thanks for making it clear.
Alleen over die bijwerkingen twijfel ik nog, veel farmaceutische bedrijven vinden de genezende werking belangrijker dan de bijwerkinegn, en ze controleren die bijwerkingen dus ook niet goed.

De natuur heeft voor bijna alles wel een middeltje, de natuur heeft immers ook de kwaal gevormd.
Als je kijkt bij volkeren die dicht bij de natuur leven, dan zie je dat bepaalde ziektes daar gewoon niet voor komen door hun voeding en leefomstandiheden.

Maar even terug ...
Synthetische drugs zijn gewoon echt slecht voor je, vooral ook omdat ze vaak verdund worden met rommel waar je dus echt gruwelijk ziek van kunt worden, of dood kunt gaan (XTC-schandaal van tijd terug).

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-04-2002 13:34 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 10 april 2002 13:10 schreef Shadowlands het volgende:
Maar wedden dat als je een lijntje snuift je zorgen zo weg zijn. Ze komen daarna wel 2 keer erg terug, maar dan snuif je weer. Zo word je dus verslaaft.
Ik heb al wat jaartjes terug wat lopen kloten met drugs (en inderdaad om mijn problemen te vergeten), maar daar ben ik nu vanaf. Als ik heeeeeel depri ben dan wil een wietje er nog wel in gaan, maar dan wel in combinatie met Pink Floyd, en een fles whiskey.

ja maar ik heb dus nooit die behoefte gehad te snuiven of wat dan ook te doen, om mn problemen te vergeten, gewoon omdat ze er dan nog steeds zijn... en ik heb heus wel vage dingen meegemaakt helaas

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-04-2002 13:34 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 10 april 2002 13:31 schreef Jenje het volgende:
Aaaahhh nu snap ik wat Vinay bedoelt.
Thanks for making it clear.
Alleen over die bijwerkingen twijfel ik nog, veel farmaceutische bedrijven vinden de genezende werking belangrijker dan de bijwerkinegn, en ze controleren die bijwerkingen dus ook niet goed.

Het gaat puur om dezelfde verbinding uit de natuur halen vs zelf synthetiseren. Gewoon minder vervuiling met andere stoffen dus.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 10-04-2002 13:39 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 10 april 2002 13:30 schreef elessar het volgende:
Kruiden wodka? Ik ga van de zomer naar Moskou...

Tis omdat ik niet mag drinken, anders zou ik het je bijna nog willen vragen.

Smirnoff is katte piss vergeleken met echte Vodka uit Rusland !!!!

Maar in Nederland is het beste op het gebied van Vodka....... smirnoff

ALs het me lukt zal ik eens kijken bij een ZM meeting of ik Black ice Vodka mee kan nemen. Daar ga je al van 3 borrel glaasjes zo hard als een raket.

Wiegen Meister !

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-04-2002 13:40 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 10 april 2002 13:39 schreef Shadow_Smile het volgende:
Tis omdat ik niet mag drinken, anders zou ik het je bijna nog willen vragen.

Smirnoff is katte piss vergeleken met echte Vodka uit Rusland !!!!

Maar in Nederland is het beste op het gebied van Vodka....... smirnoff

ALs het me lukt zal ik eens kijken bij een ZM meeting of ik Black ice Vodka mee kan nemen. Daar ga je al van 3 borrel glaasjes zo hard als een raket.

hmmm en wel zelf van afblijven dan he

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 10-04-2002 13:42 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 10 april 2002 13:40 schreef FireFox het volgende:
hmmm en wel zelf van afblijven dan he

Wiegen Meister !

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-04-2002 13:45 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Tijdens het aankomende ZM feest ben ik in Praag... maar ik ben wel benieuwd, wie weet een volgende keer!

Maar als je tips hebt welke wodka ik moet meenemen... OK misschien iets voor een ander topic.

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 10-04-2002 13:46]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Svp on topic !

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 10-04-2002 13:46 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 10 april 2002 13:45 schreef Jenje het volgende:
Svp on topic !

Jawöll herr Jentje

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-04-2002 13:46]

Wiegen Meister !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dank U.

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-04-2002 13:50 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 10 april 2002 13:28 schreef Azagthoth het volgende:
ALs ik me heel depri voel, dn neem ik vaak een shot heroine. Ik moet zeggen dat het een effectieve manier van vergeten is. Ook andere emoties raak ik vaak kwijt hierdoor. Dat geeft een rustgevend en voldaan gevoel.

Kan je dat wel onder controle houden? Dit verhaal komt me namelijk heel bekend voor. En de meesten antwoorden op deze vraag "natuurlijk heb ik het onder controle", maar in de werkelijkheid is het antwoord "Nee"

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 10-04-2002 13:52 by linknl Profiel van linknl

Ik heb het nietzo op hard drugs.

maar heb hetzelf ook een keer geprobert op aanraden van een maat, ik moest maar eens cocaine met sex combineren, moet zeggen wow om nooit meer te vergeten zo goed.

kidkiller
Zin om lekker te poepen drink royco minute soepe
Usericon van kidkiller
Posted 10-04-2002 13:59 by kidkiller Profiel van kidkillerhttp://kidkiller.t35.com

Dat zeggen ze nu allemaal dat sex met cocaine in je hersenen heerlijk Ik snap er geen bal van

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-04-2002 13:59 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 10 april 2002 13:50 schreef Shadowlands het volgende:
Kan je dat wel onder controle houden? Dit verhaal komt me namelijk heel bekend voor. En de meesten antwoorden op deze vraag "natuurlijk heb ik het onder controle", maar in de werkelijkheid is het antwoord "Nee"

Ik voel me maar iets van 3x per week depri, dus het valt reuze mee.

kidkiller
Zin om lekker te poepen drink royco minute soepe
Usericon van kidkiller
Posted 10-04-2002 14:01 by kidkiller Profiel van kidkillerhttp://kidkiller.t35.com

3 keer per dag ik zo'n 1 a 2 keer de eerste keer als ik naar school moet en de tweede keer als ik thuis kom en ik moet men huiswerk maken

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-04-2002 14:01 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 10 april 2002 13:59 schreef Azagthoth het volgende:
Ik voel me maar iets van 3x per week depri, dus het valt reuze mee.

Je zit me nu zeer op te fokken, niet?

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 10-04-2002 14:02 by Davy Profiel van Davy

quote:
Op 10 april 2002 14:01 schreef kidkiller het volgende:
3 keer per dag ik zo'n 1 a 2 keer de eerste keer als ik naar school moet en de tweede keer als ik thuis kom en ik moet men huiswerk maken

Eens kijken of dit ook nog zal lukken als je studies serieuzer worden...?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com