![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat boeit die vervuiling nou weer dan. ![]() Je moeder. ![]() |
|
net cool dat hij smerig is! signature ![]() |
|
M'n auto wordt één ker per jaar gewassen. Dat doet m'n ma, als ze langskomt. ![]() |
|
Geen last van pekel daar? Zal wel zinloos zijn met die hoeveelheden sneeuw. Je moeder. ![]() |
|
Tectyl FTW! Boeiender ![]() |
|
Ook dat. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Wat ik hoorde wat ze in Zweden doen is grint strooien in plaats van zout. En spijkerbanden zijn daar wel toegelaten en zie je ook meer 4x4. ![]() |
|
quote: Precies. Mijn auto is ook een dikke laag tectyl aan de onderkant. Optisch is 'ie niet meer de mooiste maar de tectyl laag zorgt er wel voor dat 'ie net weer 2 jaar apk erbij gekregen heeft zonder laswerk. Wat complete bodem betreft zit er maar op één plek echt roest, en dat is een gat in de kofferbak, en die is van binnenuit gaan roesten ![]() En een berg fluidfilm in de dorpels en andere holle delen spuiten is ook aan te raden. ![]() |
|
quote: Wat ook opvalt is dan in Scandinavië veel meer mensen met mistlampen/verstralers rijden. Zelfs op van die oude 205'jes of golfjes zie je enorme ver/breedstralers gebouwd. ![]() |
|
Met een beetje goed vermogen smelt je gewoon die sneeuw voor je weg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2010 14:30] Je moeder. ![]() |
|
@Valorian, Zweden vinden mistlampen/verstralers leuk ja, in Finland zie je ze gek genoeg bijna niet! Mss dat de Zweden bang in donker zijn, geen idee. In Zweden zie je verder ('s zomers) opvallend veel US oldtimers. In Finland is het juist populair om een rally/scheurautootje erbij hebben, op veel meren wordt 's winters dan ook een racecircuit aangelegd. 4x4 zie je niet zo gek veel. ![]() |
|
Die Top Gear aflevering met Hakkinen in Finland is ook leuk. ![]() |
|
Spijkerbandjes zijn trouwens wel toegestaan in Zweden & Fi, maar in één straat in Stockholm (Hornsgatan) zijn ze sindskort verboden! Het probleem is nml. dat als er geen sneeuw ligt, het asfalt wordt aangevreten, het een hels kabaal maakt en de lucht een permanente asfaltstofwolk is. Dat laatste is ècht ontzettend ranzig kan ik je verzekeren. ![]() + Die Topgear aflevering is idd leuk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 16-12-2010 15:41] ![]() |
|
quote: Rustbusten, dat moet ik ook nog doen ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Flink wat tectyl op de onderkant ja, helpt ook tegen zadelpijn! ![]() |
|
Nou, rotten gaat vaak van binnenuit. Tectyl haalt dan niks uit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Maar maakt het wel minder kwetsbaar. Beter iets dan niets he. Je moeder. ![]() |
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Minder kwetsbaar als in, het gaat niet óók aan de onderkant rotten. Voor het van binnenuit rotten maakt het geen zak uit nee. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Tenzij het tussen de tectyl en het staal gaat rotten. En ja, dat komt voor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Jep. Maar toch. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Jonge!! Wie is hier nu de .ing, jij of ik?? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Dentz, het lukt jou met de tectyl niet wat bij Youp wel met de Buckler lukte. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |