IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 18-01-2012 23:49 by Silence Profiel van Silence

Mhm, alleen krijg ik zijn oom niet mee naar 200 kilometer verderop. Dus eens zien of er andere mogelijkheden zijn.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-01-2012 0:00 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 18 januari 2012 23:49 schreef Silence het volgende:
Mhm, alleen krijg ik zijn oom niet mee naar 200 kilometer verderop. Dus eens zien of er andere mogelijkheden zijn.


Eigenaar opbellen en zeggen dat je hem wil laten keuren voordat je besluit om wel of niet te kopen? Als ie moeilijk gaat doen weet je genoeg.

Gaat ie wel akkoord dan weet je daarna precies wat er aan moet gebeuren. In het ergste geval kost het je alleen een paar tientjes voor de apk in het geval je besluit niet tot koop over te gaan.


... hoe de hazen lopen ...


rotor
Usericon van rotor
Posted 19-01-2012 11:06 by rotor Profiel van rotor

Zo'n Datsun lijkt me een leuke auto voor een garagerocker annex knutselaar, maar voor dagelijks gebruik zou ik zoiets nooit nemen ivm beschikbaarheid van reserveonderdelen enzo. Ik zou gaan voor een kleine VW of Jappaner met iets van 100k op de teller.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-01-2012 10:22 by Forever After Profiel van Forever After



En als het plaatje niet zichtbaar is:

http://www.nu.nl/de-jager/#cartoon-http://media.nu.nl/m/m1fz58vaq2fr.jpg






[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-01-2012 19:17]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2012 13:07 by XXL Profiel van XXL

Kabinet overweegt lagere kilometervergoeding
Laatste update: 24 januari 2012 07:17

AMSTERDAM - Het kabinet overweegt de onbelaste kilometervergoeding van maximaal negentien cent te verlagen om de files aan te pakken.

Staatssecretaris van Financiën Frans Weekers (VVD) en minister van Infrastructuur Melanie Schultz van Haegen (VVD) laten uitzoeken wat de effecten zijn als de maximaal onbelaste vergoeding wordt verlaagd naar twaalf of dertien cent per kilometer, schrijft het Nederlands Dagblad dinsdag.

De ANWB vreest volgens de krant dat dit de gemiddelde werknemer die met de auto naar zijn werk gaat vierhonderd euro per jaar gaat kosten.

De organisatie gaat dan uit van een werknemer die 29 kilometer van zijn werk woont en 45 weken per jaar werkt. De maatregel levert de staat volgens ANWB-directeur Guido van Woerkom anderhalf miljard euro op.

Voorstellen

Maandag bracht het ministerie van Financiën een bericht naar buiten waarin staat dat de voorstellen van een werkgroep om files te bestrijden worden bekeken.

Daarin wordt onder meer gewezen op een variabele kostenvergoeding voor zakelijke rijders met een auto van de zaak en een 'persoonlijk mobiliteitsbudget' voor werknemers zonder auto van de zaak.

Dat het verlagen van de kilometervergoeding ook wordt overwogen, stond er echter niet in.



Boefjes.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-02-2012 20:35 by Count Steel Profiel van Count Steel

Iemand ervaring met een Alfa Romeo 147, van 2007 of jonger? En dan vooral qua betrouwbaarheid en techniek?

Ik ga er van de week een aantal bekijken, heb iets moois op het oog



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-02-2012 20:45 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 12 februari 2012 20:35 schreef Count Steel het volgende:
Iemand ervaring met een Alfa Romeo 147, van 2007 of jonger? En dan vooral qua betrouwbaarheid en techniek?

Ik ga er van de week een aantal bekijken, heb iets moois op het oog




..

Alfa staat niet bepaald bekend om zijn betrouwbaarheid... sterker nog, als je de stereotypen mag geloven dan zijn het zo ongeveer de slechtste auto's die er in Nederland rondrijden, wat betrouwbaarheid/onderhoudskosten betreft. Maar goed, stereotypen zijn ook maar dingen die in de lucht zweven, it's your call.



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-02-2012 20:48]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-02-2012 21:07 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ik hoor dat inderdaad ook her en der, maar als je "de èchte kenners" mag geloven, valt dat tegenwoordig allemaal wel mee. De wat oudere Alfa's (33, 75) roestten idd onder je reet vandaan, maar bij de nieuwere modellen is dat probleem verdwenen.

Vandaar dat ik graag wat ervaringsdeskundigen wil horen, ben benieuwd naar de echte verhalen, geen "ik heb gehoord dat" enzovoorts.

No offence jegens U


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-02-2012 21:08 by Forever After Profiel van Forever After

Een collega van me zou zeggen: "Koop dan twee Kreidlers."


 


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-02-2012 21:09 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hmm...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-02-2012 21:28 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hmm, flinke boete en een maand rijontzegging in Duitsland
Wel nog een boete waar ik een jaar geleden tegen in beroep ben gegaan eindelijk kwijt gescholden.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-02-2012 21:32 by Count Steel Profiel van Count Steel

Dan heb je met de snelheid van het geluid gereden ofzo?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-02-2012 21:50 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Valt wel mee, 138. Dacht dat daar geen limiet gold, maar blijkbaar mocht je daar maar 100


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2012 23:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 februari 2012 21:08 schreef Forever After het volgende:
Een collega van me zou zeggen: "Koop dan twee Kreidlers."


Met wat geluk hebben wij na morgen 2 VW Transporters.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-02-2012 11:52 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Goed, ik rij nu 2eneenhalf jaar met veel plezier in een Toyota Aygo. Echter, ik denk dat ik uiteindelijk, met het oog op eventuele kinderen waar we mee bezig zijn, toch een slagje groter willen. Wanneer is het dan handig om de Aygo in te ruilen?
Ik krijg er nu, bij de dealer, ongeveer 8000 á 8500 voor terug, staat 33.000 op de teller. Als ik hem nou zou inruilen tegen bijvoorbeeld een Kia Rio moet daar dus een duizendje of 6 á 7 bij (met alle opties die ik er dan op zou willen). Vanaf 1 juli moet je ook op de zuinige autootjes BPM gaan betalen, waardoor deze auto ineens zo'n 2000 euro duurder wordt.
In mijn gedachtengang zal dan, als ik deze auto nu aanschaf, de auto ook straks een hogere restwaarde hebben, aangezien een gloednieuwe dan ineens 2000 euro meer kost. Plus dat de Aygo uiteraard ook in waarde blijft verminderen..

Wat is wijsheid? Gewoon afwachten, of zo snel mogelijk inruilen? De Aygo heeft nog garantie tot november, op een nieuwe Kia zit 7 jaar garantie (hetgeen mij ook érg bevalt!), dus voor enorme kosten kom ik dan sowieso niet te staan (behalve dan op slijtende onderdelen, maargoed, dat is met elke auto). Plus dat ik er kwa ruimte op vooruitga, en wat meer luxe in de auto krijg.. (Ingebouwde navigatie, cruisecontrol, etc.)

Uiteraard kan ik ook proberen de Aygo particulier te verkopen, al is dat denk ik redelijk lastig. Ik heb een gelimiteerde editie (250 van in NL) met lederen bekleding en wat extra opties (toerenteller, andere radio, USB poort in dashboardkastje, subwoofertje onder de stoel, fatsoenlijke bluetooth carkit) waardoor deze auto gauw richting de 10.000 euro waarde gaat. Ik heb zelf het idee dat mensen die een klein autootje zoeken daar niet gauw 10.000 voor over hebben. Ben wel eerste eigenaar, altijd op tijd beurt gehad, dealer-onderhouden, noem maar op.. Zou zo'n auto makkelijk te slijten zijn?


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2012 22:49 by Count Steel Profiel van Count Steel

Net 80k op de teller, nieuwe distributieriem, volledige onderhoudshistorie en 1e eigenaar. Vol leer, alles electrisch. Uit 2005.
Ik haal em morgen op, siked als een malle!



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-02-2012 22:52 by Forever After Profiel van Forever After

En nu alvast aan het sparen voor de volgende beurt?

Ach ja, je moet er wat voor over hebben om een Alfa te rijden.

Ieder zijn ding zeg ik dan maar.


 


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2012 22:56 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 21 februari 2012 22:52 schreef Forever After het volgende:
En nu alvast aan het sparen voor de volgende beurt?

Ach ja, je moet er wat voor over hebben om een Alfa te rijden.

Ieder zijn ding zeg ik dan maar.


De technische staat van deze auto is nagenoeg perfect. Heb hem eerst op de brug gezet, alles gecheckt en een aankoopkeuring laten uitvoeren, alles is 100% in orde.

Ook heb ik een jaar BOVAG garantie, mocht de versnellingsbak er om de hoek onder vandaan waaien is het gedekt.

En dit is vanaf morgen mijn ding idd


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2012 23:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 februari 2012 22:49 schreef Count Steel het volgende:
Net 80k op de teller, nieuwe distributieriem, volledige onderhoudshistorie en 1e eigenaar. Vol leer, alles electrisch. Uit 2005.
Ik haal em morgen op, siked als een malle!


Goeie poep.


ALFA is OK.



Heb ook net een bestelling geplaatst.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-02-2012 23:03 by Forever After Profiel van Forever After

Duitse import.


@Count:



 


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2012 23:11 by Chelman Profiel van Chelman

Ja en?





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2012 23:19 by Count Steel Profiel van Count Steel

Godver, een 535i. Kom ik aan met m'n 1.6 120 pk


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2012 23:22 by Chelman Profiel van Chelman

Hehe. Maar die 147 is wel vet. Mijn moeder had er vroegah een. Ik vond het een leuke auto.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2012 23:26 by Count Steel Profiel van Count Steel

Thanks, ik ben ook verliefd inderdaad. Morgen lekker touren!

Mijn schoonpa rijdt een 530i v/d vorige generatie Fünfer, wat een godenauto is dat. Jouw nieuwe zal nòg wel beter zijn


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 21-02-2012 23:29 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 17 februari 2012 11:52 schreef Ethereal het volgende:
Lang verhaal
Volgens mij heb je zelf al besloten. Zo snel mogelijk inruilen. Particulier zou ik niet proberen, denk niet dat mensen er een dergelijk bedrag voor over hebben.


Verrassend triviaal


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen