|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar krijg er sinds een jaar of 4 (zolang ik geen auto meer heb dus) al geen brieven meer van, en dat bevalt me prima. Die 3 die ik heb gehad waren meer dan genoeg Black seeds of bunny! |
|
quote: Hehe, alsjeblieft niet zeg. Je moeder. |
|
Het hitteschild boven het achterste stuk van m'n uitlaat was gaar en ik heb deze daarom verwijderd. Kan ik hier nu wel een tijdje mee rond rijden, oftewel: hoe belangrijk zijn die dingen eigenlijk? Nieuw zijn die dingen eigenlijk niet los te krijgen (zonder een hele uitlaat te kopen). Hoe ga ik dit even fixen? Ik las iets over flexibele plakplaten maar die heb ik nog nergens te koop gezien. |
|
Boven je einddemper bedoel je? Als er tectyl op de onderkant van je auto zit kan ik me voorstellen dat een hitteschild wel handig is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Boven de einddemper ja, veel tectyl zit er niet meer op en hij loopt ook niet vlak langs de benzinetank geloof ik. |
|
Hoeveel ruimte zit er tussen? Rijwind koelt wel redelijk af. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
beetje alutape? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kan, alleen denk ik dat de standaard alu tape die je gebruikt om je isolatie pruttel onder je laminaat aan elkaar te plakken er af waait als je met 130km/h de snelweg onveilig maakt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Er zit wel zo'n 5cm tussen denk ik. Een kort online speurtochtje leert mij dat er genoeg sleutelaars probleemloos zonder zo'n schild rondrijden dus ik houd het eerst mooi zo. |
|
Valt wel mee denkik, het is niet voor niets uitlaattape(of dat is weer een andere versie) En zorgen dat je geen randjes laat uitsteken, gewoon goed glad strijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Met uitlaattape wordt meestal glasvezeltape bedoeld. Dit soms wordt gebruikt om het begin van de uitlaat heter te houden. Dat verhoogt de efficiëntie maar bevorderd roestvorming. Er zijn blijkbaar wel alu "hittematten" te krijgen maar dat lijkt me lastig degelijk te bevestigen en meer iets voor onder de motorkap. |
|
Ah okee, maar de alutape die ik had was wel speciaal voor uitlaten en schoorstenen. Ook ideaal om een gitaar mee af te schermen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-08-2010 16:49] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook ideaal om een PET-fles(je) of bidon in een 'thermofles' om te toveren! |
|
Heeft iemand hier ervaring met het reviseren van versnellingsbakken? Ik ben van plan binnenkort m'n synchromesh ringen, afdichtingen en evt. de lagers te vervangen... ik denk te weten wat me te wachten staat maar krijg tips liever op voorhand dan achteraf. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het is groot en zwart. |
|
Hij is kleiner dan m'n vorige Deze zit wel fijner en rijdt prima. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hij ziet er ook gestroomlijnder uit. |
|
|
|
quote: ik rij ook met zo'n wagen, echt handig als ik mijn fiets wil meenemen, past er perfect in Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Veel foto's maken en zorg van te voor dat je je sleutelplek goed hebt ingericht. Dus schoon en genoeg ruimte om alles neer te leggen in volgorde zoals je het eruit haalt. Voor de rest weet ik het ook niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik heb eerder nooit de fiets erin gedaan, altijd op de trekhaak. En er zit ook een trekhaak op de Golf plus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik spek de kas van Kreis Düren in plaats van die van het CJIB. Vorige week zaterdag viel een envelop in de bus met een bekeuring van de heenreis naar Wacken, 111 waar je 80 mocht. Had geen tijd om 'm meteen te betalen aangezien ik naar Düsseldorf moest om m'n vlucht te halen. Opeens een bocht bij een knooppunt waar de snelheid terug moest, maar niet opgelet hoe veel. Ik had m'n gas los gelaten, maar toch nog een flits bij rond de 100. Was het op dezelfde plek!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |