|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
'Straf verkeers-aso met cursus' RIJSWIJK - Mensen die zich asociaal gedragen in het verkeer moeten veel harder aangepakt worden. Dat vindt 85 procent van de bijna 800 respondenten van een onderzoek, uitgevoerd door tv-programma Debat op 2. Toch vinden de respondenten niet dat de boetes omhoog moeten. Dat treft namelijk ook diegenen die een enkele keer een boete krijgen en bovendien worden verkeersboetes als melkkoe voor de overheid gezien. Een notoire wegpiraat op een verplichte 3-daagse cursus sturen op eigen kosten kan op meer steun rekenen: bijna 83 procent vindt dat een goed idee. In totaal kregen 1000 mensen met een rijbewijs een uitgebreide vragenlijst voorgelegd. 786 mensen vulden die in. ANP / NU.nl Maar hoe bepaal je dan of iemand een verkeersaso is? Tenzij je iemand achtervolgt en die ander in pak hem beet 3 minuten 5 overtredingen maakt ofzo. |
|
Zoiets bestaat toch allang? De welbekende EMA-cursus voor verkeershufters. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, maar die is toch geen drie dagen? Maar wanneer ben je een verkeersaso? Als je een keer 150 rijdt waar 120 mag of bij een x aantal overtredingen in zeer korte tijd? |
|
Volgens mij herken je ze aan hun Audi Hatsjikidee! |
|
Weet niet hoeveel dagen, weet wel dat het reteduur is en nog boven op je normale boete komt. Maar een paar keer 150 rijden waar je 120 mag maakt je niet automatisch aso nee. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-06-2012 0:02] |
|
quote: En ik heb 'm eindelijk |
|
Heeft even geduurd . Maar ziet er mooi uit al heb ik geen verstand van auto's. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dus, waar werkte jij nog een keer? Black seeds of bunny! |
|
quote:Kolosaal? De 5 is niet echt een grote auto? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als typisch gezin rijden wij (graag) met een typische gezinswagen Lekker ruim en comfortabel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Thanks. Dat deze uitvoering zou pas vanaf juni geleverd zou worden wist ik trouwens al toen ik 'm bestelde. quote: Capgemini. Mail me je CV maar |
|
quote: Gij bent zelf gay ome M! Hier een FB joenit van ene event wat ik mede georganiseerd heb: https://www.facebook.com/AutoNostalgia KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Beter! Ik ga morgen voor mn nieuwe autootje, een cabrio Black seeds of bunny! |
|
Ah nice, wat voor? Je moeder. |
|
quote: Kolere, dat ziet er saai uit! Maar als je er zo'n auto van kan betalen |
|
Wat ziet er saai uit? Capgemini, mijn auto of Sannekes CV? |
|
quote: Haha, zo'n auto koop je natuurlijk niet, die rij je in de lease en daar betaal je zo'n 3 tot 4 duizend euro per jaar voor (aan de fiscus). [einde jaloers-modus] |
|
quote: Jupz, en ik ben alweer druk zoekende, ik ben over de helft van het leasecontract heen... Geen idee qua nieuwe auto overigens, ik mag bestellen wat ik wil, het heeft natuurlijk wel financiële consequenties. Ben al aan het loeren naar een behoorlijke 14% bijtelling auto, maar die zijn schaars, meestal kleine kutbakkies, op de Prius Wagon na, maar ik heb ook mijn principes.. Rij nu nog in een gepimpte VW Touran, bevalt erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 22-06-2012 0:13] Boeiender |
|
quote: Je werk. Als ik het goed gegoogled heb. |
|
quote:Hey, álles voor een dikke auto hé... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: ook @ saabforum ! heel goed mijn saabje: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Mwah... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |