IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-05-2011 0:12 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 4 mei 2011 22:10 schreef Hypnos het volgende:

ik ga hem instellen dat wanneer ik GODVERDOMME roep, zijn lichten flitsen en hij water spuit naar achteren




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-05-2011 0:16 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 5 mei 2011 0:06 schreef Valorian het volgende:
Vind het er weinig spectaculair uitzien eigenlijk Wel mooi motorgeluid..


zat zelf niet achter het stuur, dan krijg je dat

en het blijft een oud beestje he, vind het zonde om 'm helemaal af te raggen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-05-2011 0:35 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 5 mei 2011 0:16 schreef flebbie het volgende:
zat zelf niet achter het stuur, dan krijg je dat

en het blijft een oud beestje he, vind het zonde om 'm helemaal af te raggen


Haha, ja. Bedoel meer dat de video weinig spectaculair is, in de auto is het vast cooler dan op de film .. In mijn '69 er Volvo heb ik bij sneeuw nog wel eens een lege parkeerplek opgezocht, ook erg cool met die achterwielaandrijving! Of wegrijden op een parkeerplek met grind en een dot extra gas terwijl je wegdraait, maar dat moet je dan weer niet te vaak doen anders gaat de steenslag op de andere auto's op den duur een beetje opvallen


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-05-2011 12:59 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Hmm.. mijn brik valt zo nu en dan uit bij het terugschakelen na een lange rit. Heb vorige maand de gasklep schoongemaakt en toen deed 'ie het weer een maandje lang keurig. Zit nu te denken aan een lekke pakking (grote hoeveelheid sludge onder oliedop, hoewel de olie net ververst is en ik er ook flinke afstanden mee rijd) en het aanzuigen van valse lucht, ergens bij het inlaatspruitstuk.

Ga morgen maar eens met een busje remmenreiniger aan de slag om te bekijken of ik de oorzaak van het aantrekken van de valse lucht kan vinden.
Het houd je van de straat en McGyver is een held. (Wellicht hoort dit eerder thuis in het klussen met klungels topic. )


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 13:25 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 mei 2011 12:59 schreef Ohneschwanz het volgende:
Hmm.. mijn brik valt zo nu en dan uit bij het terugschakelen na een lange rit. Heb vorige maand de gasklep schoongemaakt en toen deed 'ie het weer een maandje lang keurig. Zit nu te denken aan een lekke pakking (grote hoeveelheid sludge onder oliedop, hoewel de olie net ververst is en ik er ook flinke afstanden mee rijd) en het aanzuigen van valse lucht, ergens bij het inlaatspruitstuk.

Ga morgen maar eens met een busje remmenreiniger aan de slag om te bekijken of ik de oorzaak van het aantrekken van de valse lucht kan vinden.
Het houd je van de straat en McGyver is een held. (Wellicht hoort dit eerder thuis in het klussen met klungels topic. )





Goed bezig. Heb gisteren een volledige bus remmenreiniger leeggespoten op mijn Saab-blok en omgeving om alles een beetje schoon te krijgen, heb ergens olielekkage maar boel was zo smerig dat het onmogelijk te vinden zou zijn zonder schoonmaken.. lang leve de dhz-garage om de hoek en remmenreiniger.. Maandagavond nog maar eens terug op de brug om te kijken of ik iets kan ontdekken.

En de Volvo rijdt inmiddels ook weer, sloeg steeds af, bleek de koelvloeistof er een beetje hard doorheen te gaan omdat de radiatorslang lekt..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-05-2011 13:27]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-05-2011 13:51 by Dentz Profiel van Dentz

Remmenreiniger is meest geniale goedje in mijn garage.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-05-2011 14:06 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 15 mei 2011 13:25 schreef Valorian het volgende:
Goed bezig. Heb gisteren een volledige bus remmenreiniger leeggespoten op mijn Saab-blok en omgeving om alles een beetje schoon te krijgen, heb ergens olielekkage maar boel was zo smerig dat het onmogelijk te vinden zou zijn zonder schoonmaken.. lang leve de dhz-garage om de hoek en remmenreiniger.. Maandagavond nog maar eens terug op de brug om te kijken of ik iets kan ontdekken.

En de Volvo rijdt inmiddels ook weer, sloeg steeds af, bleek de koelvloeistof er een beetje hard doorheen te gaan omdat de radiatorslang lekt..

Ik gebruik voor ontvetten het liefst Dasty. Ultra goedkoop en het wordt brandschoon onder de motorkap. Remmenreiniger werkt ook goed, maar ik als vrek vind Dasty een geweldig goedkoop alternatief. Mijn garage zweert er ook bij.

Wat handig, zo 'n dhz garage. Wij hebben er volgens mij ook een. Maar mijn onderbuurman is garagehouder geweest en heeft zo 'n mobiele krik die ik mag lenen, kan ik gewoon op de oprit aan de slag.

Goed dat de Amazon weer rijdt. Wat ga je er verder nog aan doen?

Had geen Torxset en remmenreiniger bij de hand, maar heb even de oliedop schoongemaakt. Viel mee, vorige keer zat er echt enorm veel mayonaise in. De onderkant van de auto is overigens kurkdroog, dat stelt mij wel gerust. Ik vraag me echt af welke pakking lek zou kunnen zijn. Er is niets te ruiken. De auto draait stationair niet netjes. Heb geen toerenteller maar je hoort duidelijk de toeren ineens dalen en weer opkomen en een typisch valse lucht geluid bij het gasgeven.
Morgen dus de oorzaak eens opsporen en denk dat ik sowieso de aansluitring van de gasklep vervang, rubber was erg broos en zaten een paar druppels vocht op.








Verrassend triviaal


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-05-2011 14:16 by Dentz Profiel van Dentz

Zit er ook vocht aan de pijlstok en prut ik het koelwater reservoir?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-05-2011 14:20 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Nee, dat niet. Dat vind ik het bijzondere eraan. Koelvloeistof blijft overigens ook op peil.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 15-05-2011 14:20]


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 14:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 mei 2011 14:06 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ik gebruik voor ontvetten het liefst Dasty. Ultra goedkoop en het wordt brandschoon onder de motorkap. Remmenreiniger werkt ook goed, maar ik als vrek vind Dasty een geweldig goedkoop alternatief. Mijn garage zweert er ook bij.

Wat handig, zo 'n dhz garage. Wij hebben er volgens mij ook een. Maar mijn onderbuurman is garagehouder geweest en heeft zo 'n mobiele krik die ik mag lenen, kan ik gewoon op de oprit aan de slag.

Goed dat de Amazon weer rijdt. Wat ga je er verder nog aan doen?

Had geen Torxset en remmenreiniger bij de hand, maar heb even de oliedop schoongemaakt. Viel mee, vorige keer zat er echt enorm veel mayonaise in. De onderkant van de auto is overigens kurkdroog, dat stelt mij wel gerust. Ik vraag me echt af welke pakking lek zou kunnen zijn. Er is niets te ruiken. De auto draait stationair niet netjes. Heb geen toerenteller maar je hoort duidelijk de toeren ineens dalen en weer opkomen en een typisch valse lucht geluid bij het gasgeven.
Morgen dus de oorzaak eens opsporen en denk dat ik sowieso de aansluitring van de gasklep vervang, rubber was erg broos en zaten een paar druppels vocht op.




Mayo onder de oliedop vind ik altijd een beetje eng, dat kan al snel een lekke koppakking betekenen (koelvloeistof en olie mengen zich dan en vormen die mayoachtige substantie). Aan de andere kant, kan ook gewoon resultaat zijn van veel korte ritjes denk ik, waarbij alles niet warm genoeg wordt en er vocht achter blijft.. Je kan nog checken, als er regelmatig witte rook uit je uitlaat komt bij een warme motor is het nooit zo'n goed teken..

..

Ik was van plan de Volvo t.e.a.b. te koop te zetten, maar nu 'ie weer rijdt en de verzekering is omgezet naar oldtimerpolis kost 'ie me maar 3 euro per maand (geen wb, 38,50 per jaar verzekering), en met nog anderhalf jaar apk.. denk dat ik toch nog even wacht, eerst cosmetisch de roest/plamuur/lakschade weer bijwerk, en dan zie ik wel weer. Zoals ie nu is krijg ik er 500 euro voor en dat is wel erg karig.

Eigenlijk wil ik een nieuwe deur, die is erg heel slecht, en dan het liefst een die nog compleet opgebouwd is (chroom, raamwerk,etc). Huidige raamsysteem is namelijk ook kapot en dan hoef ik dat niet eerst nog te repareren als die deur er vervolgens toch uit gaat .. verder nog remlichten even maken, geen idee waarom die het ineens weer niet doen. .. En binnenkort even laten kijken naar de remmen, auto trekt enorm naar een kant, hoop dat het alleen de remblokken zijn, schijven en klauwen zijn erg duur geworden voor dit model..


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-05-2011 14:26 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

@ Valorian:
Gelukkig geen witte rook. Ik hoop dat het een vochtprobleem is, maar maak er eigenlijk nauwelijks korte ritten ermee.
Edit: ik bedenk mij ineens dat het goed verdampen van water ook te maken heeft met de carterventilatieklep (galgje). En deze verdenk ik er ook van stuk of vervuild te zijn en daardoor de valse lucht te veroorzaken.

Leuk dat de Volvo nog een tijdje dienst gaat doen.
Zou mooi zijn als je een deur nog ergens vandaan kunt halen. Lijkt mij wel een lastige, zoveel zullen er niet meer van rondrijden.
Misschien dat er iets vast zit in je rem, versleten blok en anders kun je nog proberen om de remklauw eens goed schoon te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 15-05-2011 14:31]


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 14:33 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 mei 2011 14:26 schreef Ohneschwanz het volgende:
@ Valorian:
Gelukkig geen witte rook. Ik hoop dat het een vochtprobleem is, maar maak er eigenlijk nauwelijks korte ritten ermee.

Leuk dat de Volvo nog een tijdje dienst gaat doen.
Zou mooi zijn als je een deur nog ergens vandaan kunt halen. Lijkt mij wel een lastige, zoveel zullen er niet meer van rondrijden.
Misschien dat er iets vast zit in je rem, versleten blok en anders kun je nog proberen om de remklauw eens goed schoon te maken.


Ja.. heb er helemaal nog niet naar gekeken, denk dat er gewoon wat dingen 'op' zijn, heb in ruim 70.000 km (en wie weet hoeveel van de vorige eigenaar) nog nooit iets laten doen aan de remmerij aan de voorzijde van de auto, dus ook niet zo heel gek

Deur vinden is niet zo'n probleem, maar nadeel is dat ze in goede staat vrij duur zijn en dan moet je ze zelf nog op kleur spuiten en helemaal opbouwen (raamslinger, raam, slot, etc. Heb ik niet zo'n zin in. Ik zoek eigenlijk gewoon een 'redelijke' deur, en dan een in 'mijn' kleur (waar er gelukkig wel veel van gemaakt zijn), maar dat is natuurlijk een spelt in een hooiberg zoeken.. irritant is dat de bestuurdersdeuren het zeldzaamste zijn omdat die het meeste steenslag en zooi vangen (van tegenliggers) en er meest mee gesmeten wordt, waardoor ze sneller op gaan dan de passagierskant..


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-05-2011 14:41 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Zo, die heeft al wat afstanden gemaakt. Dan moet 'ie ook maar eens goed onder handen worden genomen. Trekt hij alleen bij het remmen?

Waar vind je zo 'n deur? Sloop? Ebay? Amazonfora? (Ja sorry, echt geen lor verstand van).

Heb even mijn vorige bericht bewerkt. Ik hoop dat ik de PCVklep kan aanwijzen als schuldige van alle problemen.

Mijn broer heeft overigens net een bordeauxrode Mercedes 190 gekocht uit '86. Gave auto. Hoeft niet bizar veel aan te gebeuren, maar moet duidelijk uitgelijnd worden. Je hebt beide handen nodig om die slingerende bak in bedwang te houden.


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 17:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 mei 2011 14:41 schreef Ohneschwanz het volgende:
Zo, die heeft al wat afstanden gemaakt. Dan moet 'ie ook maar eens goed onder handen worden genomen. Trekt hij alleen bij het remmen?

Waar vind je zo 'n deur? Sloop? Ebay? Amazonfora? (Ja sorry, echt geen lor verstand van).



Van de catagorie auto's uit jaren 60 zijn Volvo's wel zo ongeveer nog de meest geziene in het straatbeeld. Uiteraard zijn er niet zo heel veel meer, maar nog ruim genoeg om aan alle onderdelen te kunnen komen, en, ook erg fijn, om voor hobbyisten / garages werk op te leveren. Zo zijn er over het hele land verspreid een hele reeks volvo-klassieker-specialisten. Mijn auto heb ik altijd laten onderhouden in Barneveld, bij iemand die 3 dagen per week alleen maar Volvo Amazons en nog twee oudere types onderhoudt. Die heeft werkelijk elk onderdeel van de auto liggen, en als ie een keer iets niet op voorraad had haalde 'ie het wel uit een sloper die op de parkeerplaats stond.

Die specialisten hebben ook altijd wel deuren staan, maar die moeten dan eigenlijk eerst nog gestraald en gespoten, en dan ben je in totaal samen met de deur zelf al snel 600 a 700 euro verder. Bovendien ziet dat er niet uit omdat de deur dan helemaal perfect is en de rest van de auto een stuk minder.

Heb de auto technisch altijd goed onderhouden, rijdt als een zonnetje, maar de remmen zijn nu denk ik wel aan de beurt. Trekt alleen echt bij remmen, maar soms ook schurend geluid , dus verdenk dat de blokken te dun zijn geworden. Lastige is dat het bij mijn velgen erg lastig te zien is zonder de auto op een brug te zetten. Maar komt wel goed denk ik

quote:

Heb even mijn vorige bericht bewerkt. Ik hoop dat ik de PCVklep kan aanwijzen als schuldige van alle problemen.



Goed bezig! Hulde trouwens wat betreft hoeveel je zelf doet aan die auto. Volgens mij al een stuk meer dan ik , terwijl ik alweer 5 jaar in die Amazon rij

quote:

Mijn broer heeft overigens net een bordeauxrode Mercedes 190 gekocht uit '86. Gave auto. Hoeft niet bizar veel aan te gebeuren, maar moet duidelijk uitgelijnd worden. Je hebt beide handen nodig om die slingerende bak in bedwang te houden.



Ook gaaf, zie het model zo even niet voor me maar Mercedes heeft wel gave bakken gemaakt. Vind zelf de jaren 80 190 wat saai, maar hij rijdt vast als een limo .. Zou nog wel eens zo'n 380 of 450 SL willen, lekker laag en dan natuurlijk de cabrio variant. Vrees alleen dat het een duur geintje is om in te rijden. Wat dat betreft wel gaaf dat je broer nog net een wb-vrije heeft kunnen vinden. Alles vanaf 87 wordt nooit meer wegenbelasting-vrij helaas.



Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-05-2011 17:40 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Daar heb je wel geluk mee, dat die onderdelen zo volop verkrijgbaar zijn en dat je dingen kunt laten doen door een specialist.
Flink bedrag voor een deur, kan me voorstellen dat je het niet vindt lonen om zoveel eraan uit te geven. Ik heb een tijdje terug de remblokken laten vervangen (durfde het zelf niet aan). Stond stil voor het stoplicht en er kwam heel klassiek smerige rook uit de wielkast. Oeps. Hortend, met vastzittende rem doorgehobbeld naar de garage.
quote:

Goed bezig! Hulde trouwens wat betreft hoeveel je zelf doet aan die auto. Volgens mij al een stuk meer dan ik , terwijl ik alweer 5 jaar in die Amazon rij


Valt wel mee hoor. Het is begonnen bij lampjes vervangen en toen kreeg ik de smaak te pakken. Wil graag zelf weten wat er aan de hand is, en als ik weet wat het is wil ik het zelf doen. Anders voel ik mij zo'n hulpeloos meisje als ik bij de garage/buurman/mijn vader sta. Wel handig dat ik altijd pa als backup heb als ik twijfel over een zelf uit te voeren reparatie. Laatste keer met die stomme gasklep ook maar even langsgereden om de laatste onvolkomenheid samen op te lossen.

Heb de auto voor weinig gekocht. Echt verbazend weinig roest voor zo 'n fiesta. Klein gaatje in de dorpel laten dichtlassen bij aflevering, wielkasten achter e.d. zijn helemaal schoon. De garage heeft deze gratis nog even getectyleerd bij de grote beurt.

Heb ook geen zin om er teveel geld in te steken. Het is een simpel, statusverlagend ding. Ik heb een auto om mij van A naar B te brengen en dat doet hij in het algemeen prima.

Morgen even langs de Ford garage vlakbij het werk, kan online nergens een PCV klep vinden, alleen de complete carters. Verschillende termen invoeren levert niets op. Irritant. Merkloos is doorgaans goedkoper.


quote:
Ook gaaf, zie het model zo even niet voor me maar Mercedes heeft wel gave bakken gemaakt. Vind zelf de jaren 80 190 wat saai, maar hij rijdt vast als een limo .. Zou nog wel eens zo'n 380 of 450 SL willen, lekker laag en dan natuurlijk de cabrio variant. Vrees alleen dat het een duur geintje is om in te rijden. Wat dat betreft wel gaaf dat je broer nog net een wb-vrije heeft kunnen vinden. Alles vanaf 87 wordt nooit meer wegenbelasting-vrij helaas.


Oh, dat wist ik niet. Dan heeft hij inderdaad nog geluk gehad. Scheelt wel een hoop. Hij betaalde voor twee zware dieselbakken maandelijks de hoofdprijs.
Ben wel benieuwd wat het verbruik gaat worden van die Mercedes. Waarschijnlijk 1:10 ofzo.



[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 15-05-2011 17:52]


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 18:26 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 mei 2011 17:40 schreef Ohneschwanz het volgende:

Oh, dat wist ik niet. Dan heeft hij inderdaad nog geluk gehad. Scheelt wel een hoop. Hij betaalde voor twee zware dieselbakken maandelijks de hoofdprijs.
Ben wel benieuwd wat het verbruik gaat worden van die Mercedes. Waarschijnlijk 1:10 ofzo.




Tot een paar jaar geleden waren alle auto's van meer dan 25 jaar oud wegenbelastingvrij. Dit wordt per 1-1-2012 stopgezet, dus alles t/m december 1986 is (of wordt binnenkort) belastingvrij, alles van 1987 of nieuwer zal nooit meer belastingvrij worden. Daarom zijn de 'recente oldtimers' van halverwegen de jaren 80 erg populair en de 'net niet' modellen van eind jaren tachtig praktisch onverkooopbaar

Veel mensen zetten dan ook LPG in oldtimers, omdat dit 2,5 keer zo goedkoop is als benzine en de wegenbelasting toch 0 euro blijft .. Mijn Volvo en Saab rijden allebei op LPG. Zorgt wel voor meer motorslijtage, maar tegelijkertijd ook weer schonere verbranding en beter voor 't milieu dan benzine of diesel.

Zo'n grote mercedes op diesel kost normaliter al snel 80 - 100 euro per maand aan wegenbelasting.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 15-05-2011 19:44 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Een collegaatje van mij moest gewoon examen doen in een auto waarvan het gaspendaal niet altijd werkte. Als ze dan wilde optrekken, kon ze plankgas geven, maar de auto ging nauwelijks vooruit. Dan moest ze 'em maar even uitzetten en opnieuw starten. Ze is ook, heel gek, gezakt die dag.

Ik snap niet dat men iemand in zo'n auto laat afrijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 15-05-2011 19:45]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 19:52 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Lijkt me een gevalletje geld terug vragen / gratis nog een keer examen, zoiets kan natuurlijk niet. Wist je collega overigens van het euvel of was het niet dezelfde auto waar ze normaal les in had? In het eerste geval is het ook een beetje haar eigen schuld, je moet gewoon eisen dat je een deugdelijke auto mee krijgt.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 15-05-2011 20:05 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 15 mei 2011 19:52 schreef Valorian het volgende:
Lijkt me een gevalletje geld terug vragen / gratis nog een keer examen, zoiets kan natuurlijk niet. Wist je collega overigens van het euvel of was het niet dezelfde auto waar ze normaal les in had? In het eerste geval is het ook een beetje haar eigen schuld, je moet gewoon eisen dat je een deugdelijke auto mee krijgt.
Ik zei ook al dat ze haar geld terug moest vragen, of iets dergelijks. Het mankement werd haar medegedeeld op de heenweg, toen ze niet bij het stoplicht weg kon komen. Tsja, en voor wat betreft: "Je moet gewoon eisen...", daar is het een veel te lief en schattig meisje voor.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 20:17 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 mei 2011 20:05 schreef Psycho Pippi het volgende:
Ik zei ook al dat ze haar geld terug moest vragen, of iets dergelijks. Het mankement werd haar medegedeeld op de heenweg, toen ze niet bij het stoplicht weg kon komen. Tsja, en voor wat betreft: "Je moet gewoon eisen...", daar is het een veel te lief en schattig meisje voor.


Tsja, is er niet toevallig een lomp uitgevallen manlief of vaderfiguur die alsnog even langs het bedrijfje kan om vriendelijk aan te geven dat het voor iedereen beter is als mevrouw nog een keertje mag afrijden zonder kosten?


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 15-05-2011 20:22 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Dat zou een uitkomst kunnen zijn. Maar helaas niet voor haar. Ik kreeg ook de indruk dat ik de eerste was, die zei dat ze het er niet bij moest laten zitten...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 17-05-2011 16:08 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Kwam erachter dat het luchtfilterhuis wel erg trilde tijdens het stationair draaien. Het nieuwe luchtfilter heeft een dikke rubberen rand waardoor de originele Torxschroeven te kort zijn om het deksel goed op zijn plek te houden. Deze nu vervangen door gewone lange kruiskoppen en het gebok en gezuig zijn over. That simple.
Vandaag de tank volgegooid met Shell Vpower + een busje injectiereiniger. Baat het niet, dan schaadt het niet. Van het weekend een flink stuk rijden. Goed tegen de sludge. Heb ook nog de oliedop schoongemaakt met wasbenzine, nagespoeld met afwasmiddel en drooggeföhnd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 17-05-2011 17:56]


Verrassend triviaal


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-05-2011 23:56 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Aangezien er wat kritiek was op mijn laatste filmpje vanwege te weinig spektakel heb ik vanmiddag een nieuwe gemaakt. Ik heb het idee dat deze beter is gelukt



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


rotor
Usericon van rotor
Posted 24-05-2011 0:00 by rotor Profiel van rotor

De politie heeft gister m'n kentekenplaten afgepakt tijdens een razzia. Na de APK-keuring moest ik het achteruitrijlicht repareren... niet gedaan binnen de termijn, oftewel eigen schuld dikke bult. Morgen weer APK-keuring en het een en ander aan formaliteiten en extra kosten. Oh wel...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-05-2011 0:19 by bokaj Profiel van bokaj

Dat handje door het haar maakt het af.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen