IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2011 21:31 by Forever After Profiel van Forever After

Heb ik ook eens gehad met de 206 die ik toen had.
Contactspray ftw. Nooit geen problemen meer mee gehad en geen dure com2000 (was het geloof ik) vervangen.

Lampen vervangen is bij sommige merken niet eens meer zelf te doen nee. Volgens mij was het een of andere Renault waarbij zelfs de voorbumper eraf moest. :S


 


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-10-2011 21:34 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Bij Audi 's begint er zelfs een speciaal lampje te branden dat 'ga naar de garage' betekent. Haha! Audi 's zijn helemaal bizar. Daar zit zo 'n geluidsdemper over de motor. Je kunt alleen zelf olie of koelvloeistof bijvullen. That 's it.


Verrassend triviaal


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2011 21:39 by Forever After Profiel van Forever After

Zo'n waarschuwingslampje zit tegenwoordig in wel meer auto's hoor.


 


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-10-2011 21:46 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Dat klopt. Maar in de gebruikershandleiding staat ook letterlijk dat je naar de garage moet gaan als je lampje stuk is.
Ach ja, hoort er ook wel bij. Pff... je gaat zeker niet toch zelf je handen vuil maken aan je A8.



Verrassend triviaal


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2011 21:52 by Forever After Profiel van Forever After

Ik niet...











Of zou dat komen omdat ik geen A8 heb.


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-10-2011 22:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

M'n broer had een A8 uit '99, de eerste de beste reparatie kostte geloof ik al 4 cijfers. Nu heeft hij een S8, eveneens uit '99. Ik hou m'n hart vast hehe...


Je moeder.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-10-2011 22:34 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 5 oktober 2011 21:27 schreef Ohneschwanz het volgende:
Valt allemaal reuze mee hoor. Handboek kopen en je als dummy aanmelden op een forum van het betreffende merk waar mensen je nog verder helpen met complete zelfgemaakte handleidingen met foto 's.




Ja zo leer ik ook beetje bij beetje over mijn auto Ik kan me zelf nou niet bepaald technisch noemen, maar mensen zijn echt ontzettend behulpzaam op zo'n forum, dan kom je al een heel eind. Wat mensen in je omgeving die handig zijn scheelt ook natuurlijk. En ja je moet niet bang zijn iets los te draaien, had ik in het begin nog wel eens last van. Maar het is altijd leuk als je weer iets voor mekaar hebt gekregen voor weinig geld.

Wat betreft kleppen stellen, daar waag ik me ook nog maar niet aan.. de paarse Monza tikt wel een beetje en heeft last van witte rook.. misschien lekke koppakking.. ook niet zo'n ramp.. in dat geval gaan we eens nadenken over een ander (en pittiger ) motorblok


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-10-2011 23:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 5 oktober 2011 22:24 schreef karnivoor het volgende:
M'n broer had een A8 uit '99, de eerste de beste reparatie kostte geloof ik al 4 cijfers. Nu heeft hij een S8, eveneens uit '99. Ik hou m'n hart vast hehe...


Zijn wel mooie auto's Maar wat een bedragen..! Gaat ie ermee naar de dealer/stealer?


... hoe de hazen lopen ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-10-2011 16:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

En een enorme afschrijving (anders had hij hem niet gekocht ). Maar zeer mooi speelgoed, met de Firebird een stoplichtsprintje tegen die A8 (3.7 quattro) was al afzien, tegen die S8 wil ik het niet eens proberen. :')

O en vandaag ook goed nieuws, de Oldsmobile is klaar! Zaterdag ophalen, eerder heb ik helaas geen tijd...


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-10-2011 22:00 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Binnenkort mijn '69 Amazon strippen van alle nog goede onderdelen, rest gaat naar de sloop (tenzij ik nog iemand vind die interesse heeft in de lopende 2 liter motor + bak + rollende carcas van de auto). Jammer, maar na 5 jaar en 70.000 km rijden is het mooi geweest ..

Saab 99 ('83) rijdt overigens ook erg fijn!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2011 22:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Haha, vooral het wegrijden van een bepaald iemand was vrij geniaal Vince.


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-10-2011 22:05 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 6 oktober 2011 22:01 schreef MR. N het volgende:
Haha, vooral het wegrijden van een bepaald iemand was vrij geniaal Vince.


Ja, ze moest even zoeken naar de juiste verhouding choke / gas / kopppeling maar ging daarna prima hoor


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-10-2011 22:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 oktober 2011 16:26 schreef karnivoor het volgende:
Maar zeer mooi speelgoed, met de Firebird een stoplichtsprintje tegen die A8 (3.7 quattro) was al afzien, tegen die S8 wil ik het niet eens proberen. :')



Die Firebird die jij hebt die stonden ook niet zo bekend om hun enorme prestaties toch.. iets van 160 pk ofzo?


... hoe de hazen lopen ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2011 17:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

PK's viel tegen ja (103kW geloof ik) maar acceleratie in de eerste 60km/h is ondanks dat best rap. Daarna kakt het aardig in.

Van de Olds heb ik geen idee wat het is (standaard af fabriek heeft een 403 motor 185pk maar ik heb geen idee wat er verder aan versleuteld is. Sowieso betere inlaat en uitlaat. Moet maar eens een rollenbankje pakken ooit.

En ik ben blij want hij is weer thuis, werkend en wel!



(en nee hij glimt niet opeens, dat komt door de regen. )


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-10-2011 22:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Wow, heb zojuist mijn Volvo Amazon wrak verkocht. De spatborden, front, mistlampen, trekhaak en middenconsole worden zaterdag opgepikt door koper 1, de deur, dynamo, sportuitlaat en velgen haal ik eraf voor losse verkoop en de rest wordt zondag opgehaald door koper 2. Al met al levert het geheel toch nog zo'n 1250 euro op


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-10-2011 8:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


rotor
Usericon van rotor
Posted 11-10-2011 10:13 by rotor Profiel van rotor

Ik hoor sindskort gerammel/gekraak als ik achteruit rij. Het geluid komt niet uit de versnellingsbak, eerder uit het schakelmechanisme... binnenkort es studie van maken, als jullie ideën hebben hoor ik dat graag!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2011 21:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 oktober 2011 22:22 schreef Valorian het volgende:
Wow, heb zojuist mijn Volvo Amazon wrak verkocht. De spatborden, front, mistlampen, trekhaak en middenconsole worden zaterdag opgepikt door koper 1, de deur, dynamo, sportuitlaat en velgen haal ik eraf voor losse verkoop en de rest wordt zondag opgehaald door koper 2. Al met al levert het geheel toch nog zo'n 1250 euro op


Netjes.


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-10-2011 23:44 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 12 oktober 2011 21:12 schreef karnivoor het volgende:
Netjes.


Ja, was al lang blij dat ik een koper heb gevonden voor het rollende karkas met motor/bak/etc er in. Anders had ik hem laten ophalen door de sloop en daar ter plekke de voor mij verkoopbare kleine dingen verwijderd, maar dat had me uiteindelijk waarschijnlijk ongeveer hetzelfde opgeleverd maar wel een dag sleutelen gekost, en waarschijnlijk 3 jaar leuren op marktplaats met al die meuk ..


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 13-10-2011 19:10 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

Afgelopen vrijdag een andere auto gekocht..

Een mitsubishi Carisma 1.6 gl royal class uit 1998



zo een dus (dat is m niet) maar hij verkeerd in prima staat afgezien van 2 kleine deukjes net achter de achterdeur (vermoedelijk van de gordel) en wat krasjes bij de sloten.. Maar dat gaat met een goede poetsbeurt wel weg

De vorige auto (mazda 323f 1.6 uit 1991) was met 280.000 km toch wel op..


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 22-10-2011 14:10 by faalhaas Profiel van faalhaas

Deze week van beide wagens de rubbers van de stabilisatorstang vervangen, bleek dat van mijn Monza die hele stang gewoon los zat, vond hem soms al zo wazig rijden
Verder bij de paarse, remschijven + remblokken vervangen, en paar plekken op de bodem dicht gelast. Automaat lekte, pakking vervangen. Zo langzamerhand is ie wel bijna klaar voor de APK






... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-11-2011 11:03 by faalhaas Profiel van faalhaas



mensen allemaal even duimen, vanmiddag voor de apk


... hoe de hazen lopen ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-11-2011 19:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

En, erdoor?


Je moeder.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 13-11-2011 22:03 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Idd.. ist gelukt met de APK? Nog een adresje gevonden voor je velgen?


Verrassend triviaal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-11-2011 9:32 by MMayo Profiel van MMayo

Mijn wagentje gaat deze week aan de winterbandjes, moet er toch maar een keer aan geloven.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen