![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik denk nog even na over een wolvestaart aan de antenne. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Gaaf. ![]() ![]() |
|
Ben ik blij dat ik de autorijlessen al achter de rug heb ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Space Wolf. ![]() Volgende keer dat je langskomt stuur ik je wel ff door naar de vitrinekast. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik weet niet of ik dat wel wil ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik denk niet dat je een keuze hebt. ![]() |
|
Niet als Zillah ooit in mijn autootje wil rijden nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oh anders mocht dat wel? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Die kun je bijna niet missen ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Ontopic graag, en het lultopic is ergens anders. ![]() ![]() |
|
Oh sorry, het ging over auto's, dat mag niet wegens..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Backseatmodden is ontopic, want een auto en een achterbank enzo, maar toch wel tamelijk irritant. Bruce Banner ![]() |
|
Ja en er zijn gewoon ook 3 mods online ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Met de power is niks mis. Je zult er geen races mee winnnen, maar inhalen gaat prima, ook op de snelweg.. Even terug naar zijn 4, en je komt overal snel voorbij. Ding heeft maar 68 PK, maar weegt ook maar 750 kilo dus hij wil best wel van zijn plaats! Optrekken gaat ook vlot genoeg. Het ligt er ook aan wat je gewend bent uiteraard, en waar je wensen liggen! Ik vind hem in ieder geval heerlijk rijden. Kleine tip, mocht je hem nieuw gaan kopen: Investeer niet in soundpacks o.i.d. van Toyota. Sterker nog, laat ze de fabrieksradio maar houden en steek dat geld in een andere radio en een klein subwoofertje. Dat brol wat er standaard inzit wil je écht geen muziek op luisteren... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Yeah, mijn favoriete auto. Duitse degelijkheid zonder de torehoge kosten. Bluemotion is toch een van de zuinigste auto's op de markt? ![]() |
|
quote: Als je iets in die prijsklasse zoekt zou ik echt nooit naar de dealert gaan. Je koopt dan een inruilert die ze ff hebben opgepoetst en meteen 2000 bovenop gooien. Gewoon die Saab eens voor 9000 op Marktplaats zetten. Je hebt er een hoop aan uit moeten geven waar je nu van baalt, aan de andere kant kun je met al die nieuwe onderdelen je auto een stuk beter verkopen. Als het helemaal niks wordt, mee doorrijden tot april/mei 2011, dan ben je hem sowieso zo kwijt. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 16-10-2010 11:27] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Zo, laatste ritjes in de Caddy gereden vandaag. Zal hem missen. ![]() Morgen verder in een Touran Highline, eens kijken hoeveel backline daar in past. Boeiender ![]() |
|
Haha, hier vlakbij staat weleens een Cross Touran, rij je dan even voor lul. ![]() |
|
quote: Geen idee qua Cross... En voor lul rijden doe ik toch al met mijn kop achter het stuur. Gaat mij erom dat ik redelijke laadruimte heb. Mocht doordat het bedrijf waar ik voor werk nu ook MVO en Duurzaamheid certificeert geen nieuwe Caddy bestellen. Alleen energieklasse A & B was toegestaan helaas. Boeiender ![]() |
|
quote: Oordeel zelf ![]() ![]() ![]() quote: Ah dat is jammer, ben op zich wel fan van dat soort auto's. ![]() |
|
quote: Wel weer in het zwart? En met geblindeerde achterramen? Anders wordt het wel een stuk lastiger om weer blondines het land in en uit te smokkelen ![]() ![]() |
|
quote:Ab-so-luut. Zitten een paar leuke innovaties op die hem aardig aantrekkelijk maken, ook nog! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |