|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha mooi man! Die stoelen trouwens zijn volgens mij (op Alfa na natuurlijk) de fijnste/beste evah. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 21-02-2012 23:42] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
nog ff wat alfa's betreft.. een bekende van mij heeft een alfa (geen idee wat voor type, sedan mid jaren 90 iig) gekocht waar tussen 2000 en 2005 voor 8000 (ja DUIZEND) euro aan verspijkerd is... gekocht voor 1100... hoezo kapitaalvernietiging |
|
quote: Da's niet wat ik van plan ben Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De overbuurman hier heeft een 156 en een Spyder en die zie ik met regelmaat nog rond 10 uur 's avonds met de motorkap open staan Persoonlijk zou een Italiaan of een Fransoos het laatste zijn dat ik op autogebied zou kopen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik weet nog dat mijn ouders vroeger een Alfa hadden, weet niet meer wat vor 1. Moest iig een nieuw expansievat in, kostte hier een godsvermogen (1990). Maar aangezien mijn ouders toevallig met hun huwelijksreis naar Joegoslavië gingen, en een stukje Italië meenamen, hebben ze er daar een gekocht voor een paar tientjes... Verder zou ik zelf nog wel een oude Fiat 500 doen, maar dan moet je wel een garage hebben. In de tussentijd hou ik het wel lekker bij mn Merc (die van mij heeft wel net een iets ander tintje blauw) En als het kon had ik zo de nieuwe gekocht: http://int.smart.com/products-special-models-edition-sharpred/de757e41-d0f9-5cf6-aad4-094077e7f58c [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 22-02-2012 13:31] Black seeds of bunny! |
|
Brrrr, daar zou ik dan nooit instappen. |
|
Oh nee echt, als je er eenmaal in hebt gezeten realiseer je je pas dat zo'n klein ding nog verrekte ruitelijk kan zijn, en ze rijden echt super fijn!!! Blijft uiteindelijk ja toch een Mercedes... Black seeds of bunny! |
|
En toch zou ik er niet dood in gevonden willen worden. |
|
Dat mag Black seeds of bunny! |
|
Zojuist een Pontiac GrandVille convertible gekocht! 455 olds block 7.5 liter [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 29-02-2012 12:03] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: mooi mooi, had ik ooit ook, mooi in de prak gereden. Beestige wagen, alleen de muziekinstallatie suckkkkt ik heb dankzij de nieuwe regeling bedrijfswagens de Merc C220 ook maar aan de kant laten zetten als verplaatsingswagen - niet privé, onmenselijk duur gewoon tegenwoordig die bedrijfswagens was best zuinig eigenlijk, 7.5 liter. En ja, 163 pk al goed en wel, maar die Renault Laguna 1.9i break waar ik nu mee rijd scheurt de eerste meters bijna even hard weg, alleen ja, die muziekinstallatie zuigt bijna net zo hard als de Alfa. En geen hoedenplank dus kaka. signature |
|
Welke instalatie zat er in bij jou? Die van mij bevalt prima, 4x Bose deurspeakers + 4x Bose tweeters in de deur. Niks te klagen, alleen bij flinke bassdrops heeft 'ie het soms wat moeilijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
idd, bij mij wasset ook Bose, kon bijlange niet hard genoeg signature |
|
quote: Haha Jij had toch de 156? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat jullie je druk maken om de geluidsinstalatie! In mn Trans am zit een 8 track en heeft zoveel power dat ik de radio haast niet hoort! Geen mooier geluid als een brullende v8 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mijn 4,6meter lange en 1200kg wegende stuk zweeds staal heeft ook weer een nieuwe APK. En dankzij betere afstelling carburateur rijdt 'ie ineens ook weer wat zuiniger op LPG. Voor elke euro aan brandstof kan ik ongeveer 12,5km rijden [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-02-2012 19:14] |
|
Nice, Vincent! Het lijkt mij in deze tijden ook wel wat om op LPG te rijden. Mijn wrakje rijdt weer een stuk zuiniger sinds er een andere lambdasonde (twee tientjes, sloop) in zit. Motor viel af en toe uit omdat ' ie zichzelf verzoop. Niet handig. Uitstootwaardes waren nu ook weer goed genoeg om ' m door de APK te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 29-02-2012 19:36] Verrassend triviaal |
|
quote: ja, daarna een 156 twee liter of zo... veel paarden, al waren er wel al een pak weggelopen doorverkocht ondertussen, servo was kapot en ze maken die stukken niet meer. Dank u Alfa, was 10 jaar oud signature |
|
quote: Een V10, echt wel De best klinkende V8's zijn die van AMG Mercedesen, godverdomme wat beestig bruut ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Van de M5 ja (vorige generatie). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Jammer, fijne wagens. Over mijn 147 niks dan lof, fijne motor en bak. Veel power onderin en prima onderstel. Ik ben tevreden, itt de haters. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Een V8 klinkt toch echt mooier dan een V10. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hmm....eigenlijk ben ik toch meer fan van 8 pitters. Ben blij dat ze terug naar 8 gegaan zijn eigenlijk. Een kennis van me hier in Polen heeft zo'n nieuwe M5 besteld. We hebben al een toer-date gemaakt voor als hij hem ophaalt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nein ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |