|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
euhm.. ja, misschien geen slecht idee signature |
|
signature |
|
Dacia 's zijn tegenwoordig best aardige auto 's. Het interieur is wel wat.. simpel, maar daar betaal je dan ook niet voor. Een kennis tuft al een paar jaar rond in een Dacia Logan, best een prettige auto. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 22-12-2010 22:32] Verrassend triviaal |
|
Kadett, dat is pas spartaans. Alleen voor echte mannen! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Vind je? Ik vind het best soepele wagens. Ik heb ooit een Renault Nevada zonder stuurbekrachtiging gereden, da's pas werken met zo'n slagschip. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oei!! Renault 9 zonder dat al, groter heb ik ze niet gehad. Heb wel mijn oog op een 190 E Cosworth. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
In die categorie vind ik de Corrado wel cool. http://i419.photobucket.com/albums/pp273/Blastoff20/VWvortex/DSC_3666sized.jpg |
|
De vriend van m'n voormalig buurmeisje had er zoéén, flink gepimpt uiteraard. Maar toch één van de beter gelukte Volkswagens ja. Beter dan die eenheidsworst nu (hoewel ik de golf 6 best te pruimen vind qua looks). Je moeder. |
|
Nou, mijn vrouw moet in april aan een andere auto. 190 E, Corrado, Scirocco, Audi Coupe en meer van die begin jaren 90 laagvliegers mogen. Ik heb grote blij. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
De mooiste Volkswagen vind ik toch de nieuwe Skoda Fabia Combi. Net nog heerlijk mee lopen spaaien over het wegdek vol ijzel, geweldige turbo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik krijg mijn Caddy niet rond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Slijptol? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: nieuwe Scirocco is best fijn voor een VW signature |
|
quote: O. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
http://de.academic.ru/pictures/dewiki/79/Opel_admiral_v_sst.jpg Lekker hardcore |
|
Ik heb vorige week deze 2.5E Monza opgehaald. Het ouwe beestje deed niet veel meer, maar ff nieuwe accu en boegies erin en blazen maar! back to the future Zit een gastankje in en ik rij lekker wegenbelastingvrij [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 22-12-2010 23:55] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:De Monza, dat is verdomme nog eens een geniale bak. Die sportuitvoering met twee komma nogwat motor was ook gaaf, een kameraad van ons vroeger reed daarmee. Uiteraard met dobbelstenen aan de spiegel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yeah, cool! Veel toffer dan die standaard sexy danwel stoere auto's. |
|
quote:Ik baal nog steeds dat ik die Opel Kapitein die indertijd voor weinig in Arnhem te koop was nooit gekocht heb. Was met stuurversnelling, dat leek me toen allemaal vrij ingewikkeld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: hehe, ben eigenlijk nog op zoek naar zo'n ja knikkend hondje op de hoedeplank die maat van je had denk ik de Monza GSE? die zijn ook wel heel gaaf, maar ik wou toch het oudere type met lekker veel chroom de motor die ik er nu in heb liggen gaat eruit trouwens, ik rij nu 1 op 3 en gebruik liters olie ik heb een wat moderner blok uit een Omega 3000 klaarliggen, 180 pk, dan wordt het pas echt lachen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
|
|
je, toen waren het nog geen Fiat Deluxe's signature |
|
quote:Was inderdaad de GSE, dat ding reed 1 op 5 ongeveer. Een kennis van ons had ook een Monza, als die voorbij kwam leek het of er niemand in zat, zo ver lag die gast achterover. Die gozer was helemaal legendarisch, drukte met bankdrukken in de sportschool rustig tien keer honderdtachtig kilo. Nee, beslist geen auto voor watjes, de Monza. Goeie band ook trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |