IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-04-2011 6:14 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Yep..althans het is nu een stroker!
dus van 400 naar 423.
en van 6.6 liter naar 7 liter.
0.30 overmaats zuigers


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-04-2011 7:16 by watery black Profiel van watery black

leuke bak, maar ik vond je firebird toch stiekem wel mooier Jaap... maar das een kwestie van smaak I guess.

hier moet ook geklust gaan worden. Crankshaft geval is kaputt/versleten, wat een verschrikkelijk geluid teweeg brengt. Gelukkig is meneer wabla ook handig, want auto's begeef ik me niet aan. (een bougietje of bandje oid of de olie vervangen lukt nog wel maar daar houdt het ook wel op)


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2011 17:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 april 2011 6:14 schreef Vikingblood het volgende:
Yep..althans het is nu een stroker!
dus van 400 naar 423.
en van 6.6 liter naar 7 liter.
0.30 overmaats zuigers


Beter, enig idee wat de prestaties naar verwachting gaan worden?

quote:
Op 6 april 2011 7:16 schreef watery black het volgende:
leuke bak, maar ik vond je firebird toch stiekem wel mooier Jaap... maar das een kwestie van smaak I guess.

hier moet ook geklust gaan worden. Crankshaft geval is kaputt/versleten, wat een verschrikkelijk geluid teweeg brengt. Gelukkig is meneer wabla ook handig, want auto's begeef ik me niet aan. (een bougietje of bandje oid of de olie vervangen lukt nog wel maar daar houdt het ook wel op)



Die reactie hoor ik heel veel. De Firebird was ook een enorm mooie wagen maar het blijft een V6. En niet belastingvrij, scheelt ook een hoop als je weinig kilometers rijdt.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-04-2011 17:55]


Je moeder.


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-04-2011 5:42 by watery black Profiel van watery black

ik heb zowiezo een zwak voor firebirds. maar ik ben wel heel benieuwd wat het uiteindelijke resultaat van deze gaat zijn

anyway meneer wabla heeft zijn handjes laten wapperen en de crankshaft dinges is gerepareerd. next stop: alternator.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2011 9:01 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 7 april 2011 5:42 schreef watery black het volgende:
ik heb zowiezo een zwak voor firebirds. maar ik ben wel heel benieuwd wat het uiteindelijke resultaat van deze gaat zijn

anyway meneer wabla heeft zijn handjes laten wapperen en de crankshaft dinges is gerepareerd. next stop: alternator.


Alternator? Dat lukt jou zelf vast ook nog wel. Kwestie van schroefje los, vervangen en schroefje vast, en wellicht wat stelwerk. Of hebben ze daar bij die Amerikanen weer iets heel ingewikkelds van gemaakt?


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 07-04-2011 18:30 by Ktulu Profiel van Ktulu

Net uit de garage gehaald:



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-04-2011 20:10 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 3 april 2011 23:15 schreef karnivoor het volgende:






Het enige wat wel tegenvalt is de portie bloemkool onder de vinyl top. Ik wil dat er vroeg of laat wel vanaf halen maar dat gaat op z'n minst veel laswerk worden, misschien zelfs wel een heel nieuw dak...

Foto?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2011 21:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 april 2011 18:30 schreef Ktulu het volgende:
Net uit de garage gehaald:




Nice! De velgen passen er best goed bij. Blijf het mooie wagens vinden, jammer dat ik ze amper zie rijden. Volgens mij waren vooraf de verwachtingen van de verkoopcijfers vrij hoog bij deze auto maar ben wel benieuwd wat daar nu van terecht is gekomen...

quote:
Op 7 april 2011 20:10 schreef Dentz het volgende:
Foto?


Zaterdag zal ik even een foto maken. Ga dan (ovb het weer) weer verder klussen aan de plekken waar de stickers zaten, is nog niet vlak genoeg en de verf heeft een andere glans dan de rest ondanks dat het exact de verf is die ik geadviseerd kreeg van de vorige eigenaar (die het zelf ook gebruikte...).

O en filmpje met crappy kwaliteit, gemaakt door onze stagiair. Die lelijke stickers zijn er inmiddels dus vanaf.



[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-04-2011 21:36]


Je moeder.


watery black
Usericon van watery black
Posted 08-04-2011 3:19 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 april 2011 9:01 schreef Valorian het volgende:
Alternator? Dat lukt jou zelf vast ook nog wel. Kwestie van schroefje los, vervangen en schroefje vast, en wellicht wat stelwerk. Of hebben ze daar bij die Amerikanen weer iets heel ingewikkelds van gemaakt?


neuh, zag er allemaal vrij simpel uit. maar dat mag meneer Wabla doen, heeft ie ook wat tijdverdrijf. ik ben zowiezo meer van de motoren.

edit: we gaant zeker wel zelf doen overigens. de garage wilde 500$ hebben om de camshaft synchroniser te vervangen. wij hebben het onderdeel voor 52$ gekocht en in een half uurtje erin gezet. Auto spint weer als een tevreden katje, en wij hebben 450$ gespaard

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-04-2011 3:40]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-04-2011 10:43 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 7 april 2011 18:30 schreef Ktulu het volgende:
Net uit de garage gehaald:




Hoog op de poten. Rijdt het ook een beetje?


rotor
Usericon van rotor
Posted 08-04-2011 14:15 by rotor Profiel van rotor

Ik ga binnenkort de snoeren van achteruitrijlicht-sensor vervangen. Een snoertje is nml. in de stekker afgebroken (sensor zit aan/in de versnellingsbak).
Hoe noem je zo'n stekker systeem? Ik heb zoiets eerder uitelkaar gehaald en ik weet dat het een klotekarwei is mits je de juiste trucjes weet. Je kunt de stekker nml. niet zomaar uitelkaar schroeven zoals bij huis-tuin-keuken stekkers... Snapt iemand waar ik op doel?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-04-2011 14:26 by Forever After Profiel van Forever After

Vanmorgen reed er nog een Mercedes busje voor me waarvan de remlichten continue aan waren... Lekker veilig.


 


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-04-2011 19:37 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 8 april 2011 14:15 schreef rotor het volgende:
Ik ga binnenkort de snoeren van achteruitrijlicht-sensor vervangen. Een snoertje is nml. in de stekker afgebroken (sensor zit aan/in de versnellingsbak).
Hoe noem je zo'n stekker systeem? Ik heb zoiets eerder uitelkaar gehaald en ik weet dat het een klotekarwei is mits je de juiste trucjes weet. Je kunt de stekker nml. niet zomaar uitelkaar schroeven zoals bij huis-tuin-keuken stekkers... Snapt iemand waar ik op doel?
Foto?
Bedoel je zo'n stekker waarbij de delen in elkaar klikken?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-04-2011 13:40 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

gisterochtend heeft mijn vorige wagen definitief zijn laatste rookwolkje uitgeblazen maar had net op tijd een andere wagen in het vizier:

VW Golf break 1.9TDI bouwjaar 2002



Klein verschil bij de vorige



Ben blij dat ik van die vorige verlost ben en de buren wsl ook, ze worden niet meer uitgerookt 'smorgens


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-04-2011 13:55 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 10 april 2011 13:40 schreef Beli Mawr het volgende:
gisterochtend heeft mijn vorige wagen definitief zijn laatste rookwolkje uitgeblazen maar had net op tijd een andere wagen in het vizier:



exact gelijk aan de mijne, op de diesel en het beige interieur na..


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 16-04-2011 16:45 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl




het borduursel wat in al mn bekleding komt!

Dit is het stukje bekleding wat tussen de achterbanken komt


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2011 17:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



ik met R2D2


signature


rotor
Usericon van rotor
Posted 16-04-2011 18:11 by rotor Profiel van rotor

Sinds vandaag eindelijk weer zomerbandjes!
Spijkerbandjes en dan vooral op de snelweg.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-04-2011 22:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 april 2011 16:45 schreef Vikingblood het volgende:



het borduursel wat in al mn bekleding komt!

Dit is het stukje bekleding wat tussen de achterbanken komt




Je moeder.


rotor
Usericon van rotor
Posted 18-04-2011 11:23 by rotor Profiel van rotor

Nu ik zomerbandjes om heb liggen lijkt m'n auto af en toe een hopje naar rechts of links te maken, vooral als ik hard rij in flauwe bochten. Vrij subtiel maar wel irritant.
Ophanging is OK, bandspanning ook, genoeg profiel...
Zou aan de schokbrekers liggen, of zijn de banden gewoon te smal en goedkoop?


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 18-04-2011 14:02 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Kan ook je homokineet zijn. Als het goed is hoor je dan een licht bonkend geluid in de bochten.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 18-04-2011 14:06 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Kwam dit ouwe Opeltje op de sloop in grunn tegen, gaat binnenkort de pers in als niemand haar komt redden



















Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 14:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 14:06 schreef flebbie het volgende:
Kwam dit ouwe Opeltje op de sloop in grunn tegen, gaat binnenkort de pers in als niemand haar komt redden

Zonde. Maar er gaat wel een bult werk in zitten zo te zien om dat kreng op te knappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 18-04-2011 14:29 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Ja echt zonde, maar hij is inderdaad aardig krokant, aan de andere kant nog wel helemaal compleet.

Voor de liefhebber, hij staat iig bij gebr. Maris BV Gideonweg 7/A, 9723 BM Groningen

Af te halen tegen oud ijzer waarde.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-04-2011 12:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik hoop dat die wagen gevonden wordt door een liefhebber... Met veel werk zou die nog best te redden moeten zijn, als je ziet wat er nog meer voor crackers zijn omgebouwd naar prachtwagens. Niet aan mij besteed desalniettemin.

Anyway, omdat de Oldsmobile nu even wacht op een nieuwe radiateur en ik toch af en toe een auto nodig heb, heb ik voor een prikkie een Fiësta 1.3 uit 1993 erbij gekocht. Rijdt best lekker, loopt stationair alleen niet zo best af en toe. Maar ik zag zo al dat het wel dringend tijd werd voor een beurt (oa pikzwarte olie...). O en het portier aan de bestuurderskant wil niet altijd open dus moet hem ontgrendelen vanaf de bijrijderskant. :') Maar het rijdt!



De Olds zit na 3 weken stilstaan alweer helemaal onder het stof.


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen