![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ Rotor: Ja, de zin ontbreekt 'm een beetje ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 17-01-2011 13:34] Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: En: ![]() En: En: ![]() En: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 17-01-2011 18:45] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ik heb McPherson. Het gaat mij erom dat het wiel op het oog recht is en niet zo krom als een hoerentoeter. Zelfde geldt voor de voorkant van de auto. Zie foto. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Op het oog recht? Komt anders behoorlijk precies hoor en de camber hoort bovendien niet precies recht te zijn. Of bedoel je misschien "toe-in"? ![]() ![]() |
|
Camber, maar nu staat het rechter wiel belachelijk scheef. Als het iets rechter staat icm nieuwe remblokken wil ik kijken of de handling nog steeds beroerd is. Zo ja, dan weet ik genoeg. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ook weer even flink aan het klussen geweest met de Monza. ![]() ![]() Lelijke uitgeleefde blauwe interieur eruit roppen. Alles wordt zwart. ![]() Bekleding verwisselen. ![]() Nieuwe hoedeplank gemaakt. ![]() Middenconsole zwart maken. ![]() Maat van me bezig met de deurpanelen. ![]() "Nieuw" dashboard op de kop getikt. Wel jammer van die scheur, maar beter dan dit vind je ze niet... ![]() Overbodige dradenmeuk verwijderen. ![]() En dan de boel er weer netjes in zetten.. alles werkt inmiddels weer behalve de achteruitverwarming. ![]() Monza schokbrekers worden niet meer geleverd, van de Senator nog wel. Stuk eruit zagen om passend te maken. ![]() Voorbumper vervangen. ![]() Draagarm bleek krom. Rechts is de nieuwe, ook weer van een Senator. ![]() Wel eerst even wat roest camoufleren ![]() ![]() ![]() 6 uur bezig geweest met dat rotding, alles zat muurvast maar het past ![]() Volgende stap is een nieuwe motor erin, dit is nog met de oude ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Goed bezig, coole bak! Maar ajaj, Wat is dat voor knal op het einde? ![]() ![]() |
|
quote: Dat is backfire! Komt omdat ie op gas loopt, kwestie van beter afstellen.. Verder niet heel gevaarlijk maar je schrikt je wel helemaal de tyfus ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
atonmic bomb buurrp ![]() fuck mne sidewayis ![]() bieir German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
quote: ![]() Maar wat een brute bak. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Haha gaaf! ![]() Je moeder. ![]() |
|
woopdiedoo.. ![]() ![]() |
|
Wat voor auto, wat voor probleem? Vertel, vertel ![]() ![]() |
|
Twingo, roze geverfd? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Gave kar Flebbie. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ZM helpdesk. ![]() Mijn bakje was vandaag ook weer ontslagen uit het ziekenhuis. Vrroooar! Verrassend triviaal ![]() |
|
Komende week gaat die van mij ook weer even in onderhoud. Ik heb een lijst met kleine dingetjes maar ik beperkt me even tot een piepje in de V/snaar (lagertje verrot). Want... hij staat te koop! Voor de liefhebber: http://link.marktplaats.nl/410801010 En mocht er nog iemand een belastingvrije V8 te ruil hebben, ik hou me aanbevolen. ![]() Je moeder. ![]() |
|
@Ohne: Ja, m'n eigen auto rijdt al bijna weer een half jaar probleemloos dus ik begin me een beetje te vervelen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 19-01-2011 22:04] ![]() |
|
Mijn auto moet binnenkort voor de apk en men gaat nog een poging wagen om de verwarming weer aan de praat te krijgen. Duur grapje, weinig slagingskans.. maar mijn autootje heeft wel een behandelingetje weten te verdienen. ![]() ![]() |
|
Mooie bak Flebbie! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Jammer dat je niet dichterbij woont, die van mij valt nog genoeg aan te doen, haha. Wat rijd je eigenlijk? Ik heb doorgaans het geluk van handige pa en oom. Scheel een hoop geld en van zelf je handjes laten wapperen steek je ook nog eens iets op. Ook zo fijn aan een oud brik: geen ingewikkelde electronica en je kunt overal makkelijk bij. Verrassend triviaal ![]() |
|
Ja, daar zijn we helaas te laat mee want ik heb nb in de Korrewegwijk gewoond! Ik heb een VW Polo 6N uit 1995. ![]() ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
Hahaha, ik voel me zo begrepen! ![]() Maar toch hè... ![]() slapen doe ik wel in een tentje! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |