|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: groot, ook als in gewicht; grotere motor = zwaarder = minder zuinig = duurder, maar vaak goedkoper in aanschaf. Daarom zijn relatief zuinigere auto's wat duurder in aanschaf |
|
Zonet een Caddy gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 15-10-2010 20:25] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Niet teveel problemen met een gewoon model? Dat dacht men ook van de diesels van Opel begin de jaren 90. Maar oriƫnteer vooral verder en ook veel. Er zit wel degelijk verschil in kwaliteit en let ook op het imago dat een auto heeft. Een VW Corado wil nog wel eens met 3 wielen door de bocht gaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
haal je dat cassette-deck nog eens op denk je? |
|
Jaja, overwerk zit er voorlopig op, ik denk dat ik van de week tijd heb. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
...dat zou tijd worden. |
|
Godsamme, drie weken van 8.00 tot 21.30. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oom agent, een echte vent, voor elke misstap, schrijft hij een prent. meer blauw op straat, staan tezamen paraat, want u bent weer blauw op straat! |
|
Hiermee vanaf januari. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Netjes. Ook in die kleur? Of stel ik nu een wijvenvraag? |
|
quote:Haha, nee hoor en inderdaad, ook in die kleur. Dat past enorm bij die bak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Stoere doch neutrale kleur ja. |
|
Offtopic: Willy is als organisator ergens van trouwens nog niet van op de hoogte. Misschien moet je hem even een mail of sms sturen. |
|
Van de..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
...Game-avond op 29 10. Duh! Mooie auto Bruce Banner |
|
Thx, er zitten ook leuke opties op. Wordt he-le-maal mijn bak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
take me for a ride zodra ie er is. Bruce Banner |
|
Toch is de roze fiesta mooier *pruil* Hihi nee hoor, mooi wagentje Gaycloakie Hopen dat dit geen pechbak gaat worden en je er vele tevreden uurtjes les in mag geven. |
|
quote: Binnen 3 jaartjes is ie helemaal van mij. Maar hoop er nog wat langer mee te mogen tuffen, tenminste, als ie net zo goed is als de demobak dan ga ik ervoor. Iemand een doekje? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hallo, het is een VW,... niks pech... Fijn autoootje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Mooi hoor. Vind het ook wel een Gerald-kleur No regrets and no remorse... |
|
Beetje dit: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh vandaar dat ik dat vind No regrets and no remorse... |
|
Ga je ook bontvachtjes op de stoelen doen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |